quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Eeew, Jaaps oor werd gedept met een wattenstaafje.
Ja hoor, kijk maar naar haar laarzen.quote:
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef beequeen het volgende:
Peter gaat niet naar SV en komt zo zijn verhaal vertellen. Hier dus.
Suus is een kut wijf,is zeker hevig ongesteld of ze heeft opdracht gekregen van die vetklep.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:18 schreef danaqui het volgende:
suuz is weer lekker aanwezig
Heb een ban omdat ik zei dat jaap een lul is, kreeg een pm van suuz dat ik dat niet mag zeggen.
Ik zei maar pijpen en zuigen en beffen en likken mag wel?
Ik gooide dat op de chat en hoppa een ban
Stomme koe die suuz
Suus is helemaal geen kutwijf, al heeft ze me al een keer geband.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Suus is een kut wijf,is zeker hevig ongesteld of ze heeft opdracht gekregen van die vetklep.
Logde voor de gein in met joranvdsloot kreeg gelijk een pm van die kut .....naam veranderen aub.
Dat ze lekker doodvalt van de week zat ze zelf helemaal mee te doen ooo wat een lol.
Nee het gaat steeds beter ,straks maar eens op het forum van de Story en Prive een negatief verhaaltje schrijven.
Mij zien ze niet meer..
Jippie, een scoop!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef beequeen het volgende:
Peter gaat niet naar SV en komt zo zijn verhaal vertellen. Hier dus.
Nah, ik vind met joranvdsloot inloggen bij de Jaapshow wel een vorm van humor ...... en dan kan je oprottenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Suus is helemaal geen kutwijf, al heeft ze me al een keer geband.
Het gaat mij erom wie suus denkt dat ze is om die naam niet toe te staan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, ik vind met joranvdsloot inloggen bij de Jaapshow wel een vorm van humor ...... en dan kan je oprotten
Ja, dat zeker welquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, ik vind met joranvdsloot inloggen bij de Jaapshow wel een vorm van humor ...... en dan kan je oprotten
Likkertquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat zeker wel. Ik zal haar daar even op gaan wijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |