Hij herinnert zich waarschijnlijk dat hij de wielbouten nog niet aangedraaid heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:29 schreef spuitje het volgende:
komen veel mensen binnen, maar bedenk nu ineens dat je ook publiek mag zijn he? Voor 5 neuries p.p. inclusief twee consumpties.
Iemand vraagt Alsido naar een draaiboek, Alsido verdwijnt schielijk
Ahhh, die voelt zich ongemakkelijk. . .quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Die jongen midden in beeld is heel interessant om naar te kijken. Hoe hij reageert op veranderingen in z'n omgeving, hoe hij een houding probeert aan te nemen, hij krijgt er gewoon vlekken van
Dat soort dingen vind ik dan weer leuk om te zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ahhh, die voelt zich ongemakkelijk. . .
Nog meer laten varen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:38 schreef Disana het volgende:
De formaliteit laat Jaap nu een beetje varen, het wordt een stuk relaxter.
Dat klinkt een beetje denigrerendquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een gelul van Jaap, er verandert dus helemaal niets, ze gaan alleen niet meer proberen een fatsoenlijk live-programma te maken maar ze denken alle prutswerk weg te kunnen poetsen in een gemonteerde versie die je dan ergens op een website moet gaan bekijken.
Het is echt gelul, ze geven er nu een ander naampje aan om hun onkunde en knulligheid te verhullen. Het gaat ze trouwens nog niet meevallen om een nette gemonteerde versie te maken.quote:
Ja dus als je denkt wie loopt daar nou door het beeld, wat gaat Jaap nou doen? Dan kijk je maar een gemonteerd filmpje terug. Maar ben je een streamer dan heb je genoegen te nemen met wat het isquote:
Ja en om te voorkomen dat ze gasten aankondigen die niet zijn komen opdagenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is echt gelul, ze geven er nu een ander naampje aan om hun onkunde en knulligheid te verhullen. Het gaat ze trouwens nog niet meevallen om een nette gemonteerde versie te maken.
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat ze trouwens nog niet meevallen om een nette gemonteerde versie te maken.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat ze er een enorme zooi van gaan maken. Vooral nu Knoetske heeft aangeboden filmpjes in elkaar te willen flansen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!
Ben je met Johan uit eten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!
Deze? Ook sorryquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:42 schreef Jian het volgende:
IK moet de hele tijd denken aan Kees van Kooten als de Vieze man .......... uhhhhh, kuikentje, lekker kuikentje, aaaaahhh, ja, ik weet 't, sorry
Ja, die man klinkt een beetje zo.....quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Vampey op de chat en Michelle close in beeld. Het moet een fijne dag voor Pearlbitch zijn.
En nu heb ik helemaal geen honger meer.quote:
Waarschijnlijk omdat Johan hem gisteravond nog even gebeld had.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:25 schreef spuitje het volgende:
Jeetje, zit een gozer in een licht overhemd aan de bar die te gast is vanavond maar hij weet niet waarom?
Vanmiddag. Johan zou vanmiddag nog even wat mensen bellen en nu zit die gozer daar maar weet niet waarom. Triest.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Johan hem gisteravond nog even gebeld had.
Dat zijn mensen die ook de chat open hebben staan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
172 zichtbare kijkers, dat is minder dan ooit. En dan log ik nu ook nog eens uit
Daar waag ik me niet meer aan. Bovendien moet ik wegquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die ook de chat open hebben staan?
Alsof je een kijkje neemt in de sm-kelder van een vage kennis.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
Ik krijg daar toch een vies gevoel bij, i.p.v. Peter zo'n zot mens in een masker rond te zien paraderen.
Ja en wie weet droomt Liesbeth daar ook wel van nu ze in de schoenen van Peter is getreden. Bah.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alsof je een kijkje neemt in de sm-kelder van een vage kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |