quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:00 schreef Copycat het volgende:
Jazeker!
http://streams.selfip.com/sv.asp
http://www.studiovlemmix.tv
[ afbeelding ]
Maar wat dan wel? Ik heb permissie van Tinky om OT te gaan.quote:
Ik word samen met Peter een komisch uitvaartduo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wat dan wel? Ik heb permissie van Tinky om OT te gaan.
Gaan ze op 30 april naar Zeeland?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:06 schreef Copycat het volgende:
Dit is Alsido zeker van plan met die auto.
quote:
Alsido past in het daderprofiel, als hij zich vlak voor die datum kaalscheert kunnen we de RVD alvast waarschuwen dat het dit keer geen Suzuki maar een VW zal zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Naar Wemeldinge om precies te zijn. Hoezo?
En hij is nu die auto natuurlijk zo aan het tunen dat ie over al die veiligheidsbulten kan vliegen. De schavuit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido past in het daderprofiel, als hij zich vlak voor die datum kaalscheert kunnen we de RVD alvast waarschuwen dat het dit keer geen Suzuki maar een VW zal zijn.
Ik dacht even dat het gisteren was, maar dat was het dus niet. Johan zei gisteren dat het de dag van het racisme was.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ergens in september toch pas? Op iets wat de naam "wereld vrededag" of zo iets heeft. En je vlag kun je bestellen op de website van SV. Kost je 10 neuries exclusief verzendkosten.
Gek hè? Ik ga er zomaar vanuit dat er maar 1 gast is bij TR. En die heeft geen behoefte aan veel geluid.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Jolanda ook gearriveerd. Gelijk maar roken. Alsido zou Alsido niet zijn als hij ook niet gelijk van de gelegenheid gebruik maakt om er één op te steken. Per slot van rekening is er pas over vijf kwartier live uitzending en hoeft er niets te worden voorbereid/schoongemaakt en ook het geluid zal al wel helemaal top zijn!
Ik denk dat Johan emigreert als het nieuws is dat een medewerker van Studio Vlemmix een aanslag op de koninklijke familie heeft gepleegd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hij is nu die auto natuurlijk zo aan het tunen dat ie over al die veiligheidsbulten kan vliegen. De schavuit.
Gewoon omdat Johan meer van Oranje dan van zwart houdt.
Zoals Van Houts en De Ket ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word samen met Peter een komisch uitvaartduo.
Van die Fiat die al een paar maanden net om de hoek geparkeerd staat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:16 schreef Copycat het volgende:
Hé! Waar komt dat vierde wiel aan de wagen plots vandaan???
Dat heeft ie er gauw los tegenaan gepleurd, anders staat het zo slordig voor de gastenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:16 schreef Copycat het volgende:
Hé! Waar komt dat vierde wiel aan de wagen plots vandaan???
Ik zit er al klaar voor... voor Jaaps 1ste Niet-interactieve Show!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Er van uitgaande dat over iets minder dan een uur Tabula Rasa gaat beginnen is het daar nog verrekte rustig.
Als het nieuwe concept is dat er maar één gast komt is Peter inderdaad overbodig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu hebben ze het helemaal voor elkaar: Peter is er helemaal uitgewerkt bij SV. Bij het nieuwe concept van TR is hij niet meer nodig. Hij is er dan ook niet bij vanavond.
Yep, weer een leuke gast afgeserveerd. Gaat lekker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu hebben ze het helemaal voor elkaar: Peter is er helemaal uitgewerkt bij SV. Bij het nieuwe concept van TR is hij niet meer nodig. Hij is er dan ook niet bij vanavond.
Dan zou Liesbeth er beter aan doen om even de programmagids te wijzigen ipv te koken als Els daar ook al mee bezig is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zit er al klaar voor... voor Jaaps 1ste Niet-interactieve Show!Eens kijken hou hij het er zónder feedback van af brengt....
Als Peter een beetje kerel is loopt-ie vanavond even met een spijker in zijn hand langs de auto van Jaap.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Peter komt er wel.. maar gaat er nix doen omdat 'ie er collectief is uitgeflikkert door Jaap en Johan..? Maar gaat er wel naar toe.. effe denke.. daar was een naam voor dat soort slijmjurken.. ik kom er nog wel op..![]()
Dan zal Jaap daar waarschijnlijk wel voor betalen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter zegt dat Jaap geen live-programma meer gaat doen maar dat op de woensdagavond opnames worden gemaakt voor een door Jaap te monteren programma, wat dan weer ergens op een site en op YouTube terug te zien is.
Jaap investeert alleen in Thaise coffeeshops.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal Jaap daar waarschijnlijk wel voor betalen.
Johan schenkt niet aan zwervers toch? en vreemde die komen zuipen moeten blazen aan de deur...quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik Peter was en ze zouden iets aan me vragen zou ik zeggen, zit hier in mijn vrije tijd een pilsje te pakken doeiii
Want ze zijn ertoe in staat.
Jaap zit in de kelder, die houdt niet zo van mensen om zich heen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef spuitje het volgende:
Is er nog iemand die het snapt? Hangen wat mensen rond daar, maar Jaap zie ik niet.
Jaap kan allang aan het opnemen zijn in de kelder.. ik begreep dat de Show wordt opgenomen, gemonteerd en elders weer uitgezonden.. en allemaal zónder chatters en mobiele reacties.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef spuitje het volgende:
Is er nog iemand die het snapt? Hangen wat mensen rond daar, maar Jaap zie ik niet.
Ik lees ook allerlei dingen maar er staat nergens echt vermeld wat er gaat gebeuren. Jaap zei vorige week wel dat er dingen zouden veranderen, maar wat er zou veranderen heb ik nergens terug kunnen lezen en in de programmagids staat nog steeds TR om 18.30 begint. Bovendien zou die DJ er vanavond toch zijn? Nou ja, we wachten maar afquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaap kan allang aan het opnemen zijn in de kelder.. ik begreep dat de Show wordt opgenomen, gemonteerd en elders weer uitgezonden.. en allemaal zónder chatters en mobiele reacties.
Hij herinnert zich waarschijnlijk dat hij de wielbouten nog niet aangedraaid heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:29 schreef spuitje het volgende:
komen veel mensen binnen, maar bedenk nu ineens dat je ook publiek mag zijn he? Voor 5 neuries p.p. inclusief twee consumpties.
Iemand vraagt Alsido naar een draaiboek, Alsido verdwijnt schielijk
Ahhh, die voelt zich ongemakkelijk. . .quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Die jongen midden in beeld is heel interessant om naar te kijken. Hoe hij reageert op veranderingen in z'n omgeving, hoe hij een houding probeert aan te nemen, hij krijgt er gewoon vlekken van
Dat soort dingen vind ik dan weer leuk om te zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ahhh, die voelt zich ongemakkelijk. . .
Nog meer laten varen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:38 schreef Disana het volgende:
De formaliteit laat Jaap nu een beetje varen, het wordt een stuk relaxter.
Dat klinkt een beetje denigrerendquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een gelul van Jaap, er verandert dus helemaal niets, ze gaan alleen niet meer proberen een fatsoenlijk live-programma te maken maar ze denken alle prutswerk weg te kunnen poetsen in een gemonteerde versie die je dan ergens op een website moet gaan bekijken.
Het is echt gelul, ze geven er nu een ander naampje aan om hun onkunde en knulligheid te verhullen. Het gaat ze trouwens nog niet meevallen om een nette gemonteerde versie te maken.quote:
Ja dus als je denkt wie loopt daar nou door het beeld, wat gaat Jaap nou doen? Dan kijk je maar een gemonteerd filmpje terug. Maar ben je een streamer dan heb je genoegen te nemen met wat het isquote:
Ja en om te voorkomen dat ze gasten aankondigen die niet zijn komen opdagenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is echt gelul, ze geven er nu een ander naampje aan om hun onkunde en knulligheid te verhullen. Het gaat ze trouwens nog niet meevallen om een nette gemonteerde versie te maken.
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat ze trouwens nog niet meevallen om een nette gemonteerde versie te maken.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat ze er een enorme zooi van gaan maken. Vooral nu Knoetske heeft aangeboden filmpjes in elkaar te willen flansen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!
Ben je met Johan uit eten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!
Deze? Ook sorryquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:42 schreef Jian het volgende:
IK moet de hele tijd denken aan Kees van Kooten als de Vieze man .......... uhhhhh, kuikentje, lekker kuikentje, aaaaahhh, ja, ik weet 't, sorry
Ja, die man klinkt een beetje zo.....quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Vampey op de chat en Michelle close in beeld. Het moet een fijne dag voor Pearlbitch zijn.
En nu heb ik helemaal geen honger meer.quote:
Waarschijnlijk omdat Johan hem gisteravond nog even gebeld had.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:25 schreef spuitje het volgende:
Jeetje, zit een gozer in een licht overhemd aan de bar die te gast is vanavond maar hij weet niet waarom?
Vanmiddag. Johan zou vanmiddag nog even wat mensen bellen en nu zit die gozer daar maar weet niet waarom. Triest.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Johan hem gisteravond nog even gebeld had.
Dat zijn mensen die ook de chat open hebben staan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
172 zichtbare kijkers, dat is minder dan ooit. En dan log ik nu ook nog eens uit
Daar waag ik me niet meer aan. Bovendien moet ik wegquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die ook de chat open hebben staan?
Alsof je een kijkje neemt in de sm-kelder van een vage kennis.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
Ik krijg daar toch een vies gevoel bij, i.p.v. Peter zo'n zot mens in een masker rond te zien paraderen.
Ja en wie weet droomt Liesbeth daar ook wel van nu ze in de schoenen van Peter is getreden. Bah.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alsof je een kijkje neemt in de sm-kelder van een vage kennis.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Eeew, Jaaps oor werd gedept met een wattenstaafje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |