Nog meer laten varen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:38 schreef Disana het volgende:
De formaliteit laat Jaap nu een beetje varen, het wordt een stuk relaxter.
Dat klinkt een beetje denigrerendquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een gelul van Jaap, er verandert dus helemaal niets, ze gaan alleen niet meer proberen een fatsoenlijk live-programma te maken maar ze denken alle prutswerk weg te kunnen poetsen in een gemonteerde versie die je dan ergens op een website moet gaan bekijken.
Het is echt gelul, ze geven er nu een ander naampje aan om hun onkunde en knulligheid te verhullen. Het gaat ze trouwens nog niet meevallen om een nette gemonteerde versie te maken.quote:
Ja dus als je denkt wie loopt daar nou door het beeld, wat gaat Jaap nou doen? Dan kijk je maar een gemonteerd filmpje terug. Maar ben je een streamer dan heb je genoegen te nemen met wat het isquote:
Ja en om te voorkomen dat ze gasten aankondigen die niet zijn komen opdagenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is echt gelul, ze geven er nu een ander naampje aan om hun onkunde en knulligheid te verhullen. Het gaat ze trouwens nog niet meevallen om een nette gemonteerde versie te maken.
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat ze trouwens nog niet meevallen om een nette gemonteerde versie te maken.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat ze er een enorme zooi van gaan maken. Vooral nu Knoetske heeft aangeboden filmpjes in elkaar te willen flansen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!
Ben je met Johan uit eten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!
Deze? Ook sorryquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:42 schreef Jian het volgende:
IK moet de hele tijd denken aan Kees van Kooten als de Vieze man .......... uhhhhh, kuikentje, lekker kuikentje, aaaaahhh, ja, ik weet 't, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |