Ik heb er het volste vertrouwen in dat ze er een enorme zooi van gaan maken. Vooral nu Knoetske heeft aangeboden filmpjes in elkaar te willen flansen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!
Ben je met Johan uit eten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!
Deze? Ook sorryquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:42 schreef Jian het volgende:
IK moet de hele tijd denken aan Kees van Kooten als de Vieze man .......... uhhhhh, kuikentje, lekker kuikentje, aaaaahhh, ja, ik weet 't, sorry
Ja, die man klinkt een beetje zo.....quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Vampey op de chat en Michelle close in beeld. Het moet een fijne dag voor Pearlbitch zijn.
En nu heb ik helemaal geen honger meer.quote:
Waarschijnlijk omdat Johan hem gisteravond nog even gebeld had.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:25 schreef spuitje het volgende:
Jeetje, zit een gozer in een licht overhemd aan de bar die te gast is vanavond maar hij weet niet waarom?
Vanmiddag. Johan zou vanmiddag nog even wat mensen bellen en nu zit die gozer daar maar weet niet waarom. Triest.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Johan hem gisteravond nog even gebeld had.
Dat zijn mensen die ook de chat open hebben staan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
172 zichtbare kijkers, dat is minder dan ooit. En dan log ik nu ook nog eens uit
Daar waag ik me niet meer aan. Bovendien moet ik wegquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die ook de chat open hebben staan?
Alsof je een kijkje neemt in de sm-kelder van een vage kennis.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
Ik krijg daar toch een vies gevoel bij, i.p.v. Peter zo'n zot mens in een masker rond te zien paraderen.
Ja en wie weet droomt Liesbeth daar ook wel van nu ze in de schoenen van Peter is getreden. Bah.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alsof je een kijkje neemt in de sm-kelder van een vage kennis.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Eeew, Jaaps oor werd gedept met een wattenstaafje.
Ja hoor, kijk maar naar haar laarzen.quote:
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef beequeen het volgende:
Peter gaat niet naar SV en komt zo zijn verhaal vertellen. Hier dus.
Suus is een kut wijf,is zeker hevig ongesteld of ze heeft opdracht gekregen van die vetklep.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:18 schreef danaqui het volgende:
suuz is weer lekker aanwezig
Heb een ban omdat ik zei dat jaap een lul is, kreeg een pm van suuz dat ik dat niet mag zeggen.
Ik zei maar pijpen en zuigen en beffen en likken mag wel?
Ik gooide dat op de chat en hoppa een ban
Stomme koe die suuz
Suus is helemaal geen kutwijf, al heeft ze me al een keer geband.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Suus is een kut wijf,is zeker hevig ongesteld of ze heeft opdracht gekregen van die vetklep.
Logde voor de gein in met joranvdsloot kreeg gelijk een pm van die kut .....naam veranderen aub.
Dat ze lekker doodvalt van de week zat ze zelf helemaal mee te doen ooo wat een lol.
Nee het gaat steeds beter ,straks maar eens op het forum van de Story en Prive een negatief verhaaltje schrijven.
Mij zien ze niet meer..
Jippie, een scoop!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef beequeen het volgende:
Peter gaat niet naar SV en komt zo zijn verhaal vertellen. Hier dus.
Nah, ik vind met joranvdsloot inloggen bij de Jaapshow wel een vorm van humor ...... en dan kan je oprottenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Suus is helemaal geen kutwijf, al heeft ze me al een keer geband.
Het gaat mij erom wie suus denkt dat ze is om die naam niet toe te staan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, ik vind met joranvdsloot inloggen bij de Jaapshow wel een vorm van humor ...... en dan kan je oprotten
Ja, dat zeker welquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, ik vind met joranvdsloot inloggen bij de Jaapshow wel een vorm van humor ...... en dan kan je oprotten
Likkertquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat zeker wel. Ik zal haar daar even op gaan wijzen
Nu een btje een idee wie Knoetske is? Had eerder van de week al kennisgemaaktquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef Disana het volgende:
Jaap vond het leuk dat ze er waren. Toen ze binnekwamen dacht hij nog 'Jesus focking Christ, inhoudsloos'.
Die is inderdaad niet helemaal bij. Ik vermoed dat ze erg geïsoleerd is en weinig met mensen praat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nu een btje een idee wie Knoetske is? Had eerder van de week al kennisgemaakt
Val er ook vol verbazing weer inquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef beequeen het volgende:
We kijken nu naar een filpmje van Frans Bauer. Why?
Nee dat is Jordy, Jaaps volgende gast (schreef ik net). Wordt vast heel interessant.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef beequeen het volgende:
We kijken nu naar een filpmje van Frans Bauer. Why?
Oh, ik zie het. Je moet wat als je bijna geen gasten hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef Disana het volgende:
Nee dat is Jordy, Jaaps volgende gast (schreef ik net). Wordt vast heel interessant.
En Els ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
1 Ding kan ik jullie vertellen, maar beloofd vertel niet dat je het van mij hebt.
Het is niet Jolanda die achter dat masker schuil gaat
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nu een btje een idee wie Knoetske is? Had eerder van de week al kennisgemaakt
Huh, ik zag je net nog???? waarom, vond je erg mild vanavondquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een kick/ban op de chat. Suzzy is ongesteld?
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een kick/ban op de chat. Suzzy is ongesteld?
een kickje zegt Ruudjequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh, ik zag je net nog???? waarom, vond je erg mild vanavond
Kickje...quote:
quote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Nee, na 10 keer zou het helemaal perfect zijn. In plaats daarvan heeft hij het roer nu maar omgegooid: dit is geen show maar een opname voor een video waarin nog flink geknipt gaat worden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
11e aflevering alweer. De eerste ronde zou toch uit 10x bestaan?
Na deze aflevering gaat alles veranderen Piet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
11e aflevering alweer. De eerste ronde zou toch uit 10x bestaan?
Ah, ik had 't kunnen weten. Thanx.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:03 schreef beequeen het volgende:
Na deze aflevering gaat alles veranderen Piet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |