Val er ook vol verbazing weer inquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef beequeen het volgende:
We kijken nu naar een filpmje van Frans Bauer. Why?
Nee dat is Jordy, Jaaps volgende gast (schreef ik net). Wordt vast heel interessant.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef beequeen het volgende:
We kijken nu naar een filpmje van Frans Bauer. Why?
Oh, ik zie het. Je moet wat als je bijna geen gasten hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef Disana het volgende:
Nee dat is Jordy, Jaaps volgende gast (schreef ik net). Wordt vast heel interessant.
En Els ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
1 Ding kan ik jullie vertellen, maar beloofd vertel niet dat je het van mij hebt.
Het is niet Jolanda die achter dat masker schuil gaat
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nu een btje een idee wie Knoetske is? Had eerder van de week al kennisgemaakt
Huh, ik zag je net nog???? waarom, vond je erg mild vanavondquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een kick/ban op de chat. Suzzy is ongesteld?
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een kick/ban op de chat. Suzzy is ongesteld?
een kickje zegt Ruudjequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh, ik zag je net nog???? waarom, vond je erg mild vanavond
Kickje...quote:
quote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Nee, na 10 keer zou het helemaal perfect zijn. In plaats daarvan heeft hij het roer nu maar omgegooid: dit is geen show maar een opname voor een video waarin nog flink geknipt gaat worden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
11e aflevering alweer. De eerste ronde zou toch uit 10x bestaan?
Na deze aflevering gaat alles veranderen Piet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
11e aflevering alweer. De eerste ronde zou toch uit 10x bestaan?
Ah, ik had 't kunnen weten. Thanx.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:03 schreef beequeen het volgende:
Na deze aflevering gaat alles veranderen Piet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |