Nu een btje een idee wie Knoetske is? Had eerder van de week al kennisgemaaktquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef Disana het volgende:
Jaap vond het leuk dat ze er waren. Toen ze binnekwamen dacht hij nog 'Jesus focking Christ, inhoudsloos'.
Die is inderdaad niet helemaal bij. Ik vermoed dat ze erg geïsoleerd is en weinig met mensen praat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nu een btje een idee wie Knoetske is? Had eerder van de week al kennisgemaakt
Val er ook vol verbazing weer inquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef beequeen het volgende:
We kijken nu naar een filpmje van Frans Bauer. Why?
Nee dat is Jordy, Jaaps volgende gast (schreef ik net). Wordt vast heel interessant.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef beequeen het volgende:
We kijken nu naar een filpmje van Frans Bauer. Why?
Oh, ik zie het. Je moet wat als je bijna geen gasten hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef Disana het volgende:
Nee dat is Jordy, Jaaps volgende gast (schreef ik net). Wordt vast heel interessant.
En Els ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
1 Ding kan ik jullie vertellen, maar beloofd vertel niet dat je het van mij hebt.
Het is niet Jolanda die achter dat masker schuil gaat
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nu een btje een idee wie Knoetske is? Had eerder van de week al kennisgemaakt
Huh, ik zag je net nog???? waarom, vond je erg mild vanavondquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een kick/ban op de chat. Suzzy is ongesteld?
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een kick/ban op de chat. Suzzy is ongesteld?
een kickje zegt Ruudjequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh, ik zag je net nog???? waarom, vond je erg mild vanavond
Kickje...quote:
quote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Nee, na 10 keer zou het helemaal perfect zijn. In plaats daarvan heeft hij het roer nu maar omgegooid: dit is geen show maar een opname voor een video waarin nog flink geknipt gaat worden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
11e aflevering alweer. De eerste ronde zou toch uit 10x bestaan?
Na deze aflevering gaat alles veranderen Piet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
11e aflevering alweer. De eerste ronde zou toch uit 10x bestaan?
Ah, ik had 't kunnen weten. Thanx.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:03 schreef beequeen het volgende:
Na deze aflevering gaat alles veranderen Piet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |