Nou, nou, rel ........ beetje huilie doen om Peter en dan weer naar de spruitjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo zie je maar dat er met mijn voorgevoel niets mis was. Ik voorspelde een rel op de chat en die is er ook gekomen.
Met wie PM je Chanel?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben daar nog ff bezig via pm en dan ben ik daar ook weg, ze kunnen me wat
Zijn dat zeven gebanden? Dat is veel. Wel jammer dat je niet weet wie het zijn, maar het zegt genoeg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou kijk nog effe vlug, daarna haal ik het er weer vanaf hier.
Zeker, eentje heeft een abo bij Wanadoo, eentje bij Planet, eentje .........quote:
Ik verwijder mijn quote wel.quote:
t was al weg Sherlockquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, alleen Jian is niet zo meelevend...
Ik ben helemaal niet negatief!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
SV wordt opgeschoond van de negatievelingen?
Ja, heel bazig typje. En ja hoor, de ratten komen uit het riool: daar is DuhCon.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef mootie het volgende:
Ik heb zo de indruk dat Daisy wel blij is met deze ontwikkeling. Klein baasje dat het er rondloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |