hahahaha Breakingnews!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Sly heeft het op nowlive geplaatst.
Er zitten nog steeds 2 mods in en ik denk dat ik de verkeerde een veeg uit de pan heb gegeven Suus sorry als jij het niet ben geweest vanavond.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:41 schreef beequeen het volgende:
Alsido en Lies zijn inmiddels ondergedoken neem ik aan?
Spruitjes Jian? Vertel!.
Dat deden de Rode Khmer onder het bewind van Pol Pot ook..quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve mensen, waarom steeds zo negatief doen? De mensen doen daar hun best.
Sadam housein ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat deden de Rode Khmer onder het bewind van Pol Pot ook..
zal je ff uit de droom helpen, ze staat met verschillende p.c. en laptop ingellogd, ook jij en ik kunnen dat met 1 pc. gewoon een 1,2,3, of weet ik veel achter je naam zetten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:10 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Er zitten nog steeds 2 mods in en ik denk dat ik de verkeerde een veeg uit de pan heb gegeven Suus sorry als jij het niet ben geweest vanavond.
Ik zit hier te lezen en ik heb dus geen ban gekregen maar een PM maar op dat moment zaten er 3 mods met dezelfde naam in.
Als dat die klote alsido is geweest is het een lafaard en een schijterd om niet onder zijn eigen naam als mod vermeld te staan.
Heb grote zin om morgen eens naar Eindhoven te gaan en die krik onder die auto vandaan te stampen.
Ow dan kan ik wel 6 keer ingelogd staan ,plus de computers van een aantal klanten ja das waar natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal je ff uit de droom helpen, ze staat met verschillende p.c. en laptop ingellogd, ook jij en ik kunnen dat met 1 pc. gewoon een 1,2,3, of weet ik veel achter je naam zetten.
Dus toch die suus.....11:11 Moderator_Suzzy: de bans waren allemaal terechtquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:14 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ow dan kan ik wel 6 keer ingelogd staan ,plus de computers van een aantal klanten ja das waar natuurlijk
Nou suus ongezien de tering danquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Disana het volgende:
'Sommigen gingen te ver, en dan krijg je een ban.'
'en om dingen uit de wereld te helpen, alsido heeft niets te maken met de bans die IK heb uitgedeeld'
'uitleg over bans volgt niet'
Het is gewoon een domme zure gans die op de verkeerde plek is gezet. Waar hebben we dat meer gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nou suus ongezien de tering dan
Tuurlijk heeft het wel met Alsido te maken, of ze heeft rechtstreeks in opdracht van hem geband of ze kust zijn butt door Peter te bannen omdat ze denkt dat ze Alsido daar een plezier mee doet .......quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Disana het volgende:
'Sommigen gingen te ver, en dan krijg je een ban.'
'en om dingen uit de wereld te helpen, alsido heeft niets te maken met de bans die IK heb uitgedeeld'
'uitleg over bans volgt niet'
Ik twijfel er niet aan dat dit in opdracht is gebeurd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het wel met Alsido te maken, of ze heeft rechtstreeks in opdracht van hem geband of ze kust zijn butt door Peter te bannen omdat ze denkt dat ze Alsido daar een plezier mee doet .......
Tuurlijk, als moderator op de chat van SV ben je ontheven je te houden aan welke vorm van fatsoen dan ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:24 schreef Disana het volgende:
'maar vanavond heb ik op niemand gereageerd via pm of wat dan ook'
2 keer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
7 bans, huh, het zijn er maar 6, Tjetmaster staat er 2 x op![]()
Is LS de holmaat van Alsidoquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:34 schreef Jian het volgende:
11:30 LekkerSimpel: Dat jullie van de FOK!-kliek het voor elkaar opnemen is een positief iets, maar sommigen gaan gewoon te ver. Neem van de ban-koning aan dat de bans terecht zijn en accepteer die gewoon en zit je ban uit en je mag weer terug
Wat zit die LS nou weer diep in de reet van die Suzzy te wroeten, 't zou me niks verbazen als ie eerdaags weer terugkeert als mod
Ik kan het ook allemaal even niet meer volgen..quote:
Dus blijft straks alleen het klapvee overquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
SV wordt opgeschoond van de negatievelingen?
Ze hebben de papegaaienkooi opengezet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:41 schreef Jian het volgende:
11:38 KortLontje: Wat zit die LS nou weer diep in de reet van die Suzzy te wroeten, 't zou me niks verbazen als ie eerdaags weer terugkeert als mod
Ik zie met verbazing gewoon mij teksten hier, letterlijk terugkomen op de chat ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |