Ik verwijder mijn quote wel.quote:
t was al weg Sherlockquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, alleen Jian is niet zo meelevend...
Ik ben helemaal niet negatief!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
SV wordt opgeschoond van de negatievelingen?
Ja, heel bazig typje. En ja hoor, de ratten komen uit het riool: daar is DuhCon.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef mootie het volgende:
Ik heb zo de indruk dat Daisy wel blij is met deze ontwikkeling. Klein baasje dat het er rondloopt.
Pearlbitch heeft het al gepost:quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Dat lijstje valt toch wel samen te stellen? Was er ff vantussen maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan mierenneuken wat je wil, maar met 7 bans, waarvan 1 voor een (voormalig)SV-medewerker die naar eerste geruchten permanent schijnt te zijn, durf ik wel over een rel te spreken. De aanleiding van een rel doet er niet toe, het gaat om het effect.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, nou, rel ........ beetje huilie doen om Peter en dan weer naar de spruitjes
Sly heeft het op nowlive geplaatst.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:03 schreef Disana het volgende:
DuhCon heeft Peters verhaal hier ook gelezen. Het rommelt nog steeds op de chat en alleen die Whoopsiedaisy gelooft er allemaal niets van.
7 bans, huh, het zijn er maar 6, Tjetmaster staat er 2 x opquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan mierenneuken wat je wil, maar met 7 bans, waarvan 1 voor een (voormalig)SV-medewerker die naar eerste geruchten permanent schijnt te zijn, durf ik wel over een rel te spreken. De aanleiding van een rel doet er niet toe, het gaat om het effect.
hahahaha Breakingnews!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Sly heeft het op nowlive geplaatst.
Er zitten nog steeds 2 mods in en ik denk dat ik de verkeerde een veeg uit de pan heb gegeven Suus sorry als jij het niet ben geweest vanavond.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:41 schreef beequeen het volgende:
Alsido en Lies zijn inmiddels ondergedoken neem ik aan?
Spruitjes Jian? Vertel!.
Dat deden de Rode Khmer onder het bewind van Pol Pot ook..quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve mensen, waarom steeds zo negatief doen? De mensen doen daar hun best.
Sadam housein ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat deden de Rode Khmer onder het bewind van Pol Pot ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |