Alsido is de geluidsman.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:04 schreef Disana het volgende:
Het dikke jongetje Jordy gaat zingen. Eerst horen we niets, dan is het zacht, dan volgt er een pauze.
Yep, maar ik heb toch echt een ban.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goffer bq, dit is het enige wat ik zie op mIRC:
[20:46] * beequeen was kicked by Moderator_Suzzy-2 (Moderator_Suzzy-2)
Wel een keer of 6 het verkeerde nummer, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
En eindelijk begint de muziek... om vervolgens weer te stoppen.
Er wordt ook nog steeds geprutst aan het geluid, wat een enorme flop is dit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel een keer of 6 het verkeerde nummer, dat dan weer wel.
Het interesseert ze niet, ik denk dat daarmee wel alles is gezegd. Die mensen zitten er echt alleen nog maar voor zichzelf.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zitten ze nou zo met z'n geluid te kloten om hem te pesten?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:14 schreef bamby het volgende:
Waar had peter verlede keer zijn ban vandaan.Was toch door alsido.
Het is gewoon schandalig. Lies en Alsido helpen de boel echt om zeep en Johan wil maar niet inzien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:14 schreef Disana het volgende:
Het interesseert ze niet, ik denk dat daarmee wel alles is gezegd. Die mensen zitten er echt alleen nog maar voor zichzelf.
Log niet eens in op de chat tita regels verranderen met het uur daar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
heb een paar keer Suzzy op de chat geroepen, geen antwoord, ook via P.M. geeft ze niet thuis.
ppffttt ik moet echt op mijn handen gaan zitten voor ik ga schelden op de chat.
Ja zat ik dus toch goed, begreep er ook uit dat suzzy toen nodig was om ze weer ongedaan te maken.quote:
Hij heeft de 200 kijkers niet gehaald vandaag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
Jaap: het is inmiddels meer een cultshow dan een talkshow, hahaha.
Zullen er denk steeds minder worden.Zolang die alsido en liesbeth de teugels in handen hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft de 200 kijkers niet gehaald vandaag.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth zal nu wel weer gauw haar rode jurkje aantrekken.
It's a bloody shame.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
En ja hoor, alsof haar neus bloedt loopt ze in haar rode jurkje door beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |