Om de pest te krijgen zul je toch eerst naar de Himalaya moeten. Is dat niet een leuk programma-idee voor Jaap?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:52 schreef bamby het volgende:
[..]
Die wil maar een ding, ieder een zo snel mogenlijk weg.En twiki zit al aardig op de zelfde lijn, kwam gisteren even op de chat kreeg wat opmerkingen.Even later hoorde ik hem zeggen die chatters kunnen de pest krijgen.
Liesbeth in de bochtquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
De muziek is aangezet. Petorrr wordt gedraaid. Toeval?
waar je mee omgaat,word je mee besmet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:52 schreef bamby het volgende:
[..]
Die wil maar een ding, ieder een zo snel mogenlijk weg.En twiki zit al aardig op de zelfde lijn, kwam gisteren even op de chat kreeg wat opmerkingen.Even later hoorde ik hem zeggen die chatters kunnen de pest krijgen.
O spuit 11.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie gaat zo Het Verhaal van Peter hier posten en Peter zelf neemt alvast afscheid in geval hij geband wordt
Dat staat als een paal boven water goofy.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
waar je mee omgaat,word je mee besmet.
Hey!!! Ik heb het van een niet nader te noemen bron!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie gaat zo Het Verhaal van Peter hier posten en Peter zelf neemt alvast afscheid in geval hij geband wordt
Hij zegt het zelf op de chat, kerel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey!!! Ik heb het van een niet nader te noemen bron!
Hey girlfriend, hij kan wel liegen, om het allemaal heul spannend en zulks te makenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zegt het zelf op de chat, kerel.
Peter en Alsido, een Lovestory <3quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef bamby het volgende:
Weet iemand waar peterN zijn verhaal heeft gezet???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |