Mocht je ooit met Johan onderhandelen over deze auto, zou ik als ik jou was een expert meenemen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oeps.. Zover gaat mijn kennis ook niet hoor. Voor onderhoud ga ik altijd naar de dealer en die levert altijd goed werk. Op gebied van techniek kunnen ze mij alles wijsmaken
nee het gaat al niet meer door, hij heeft hem aan Willem-Alex beloofd, ja en wat je beloofd moet je doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mocht je ooit met Johan onderhandelen over deze auto, zou ik als ik jou was een expert meenemen.
Vast en zeker! Al denk ik dat ie me op voorhand al voor gek verklaart dat ik een auto bij Vlemmix koop.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mocht je ooit met Johan onderhandelen over deze auto, zou ik als ik jou was een expert meenemen.
Dude, neehee, het is het model ervoor, alleen is het niet de versie die geproduceerd is voor consumenten maar de versie die op de autoshow getoond werd toentertijd. Zo uniek istie dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat toch die rode die Scrute al plaatste. Maar blijft evengoed een aparte auto natuurlijk
Ik ben een fan van auto's uit de jaren 70, heb ooit een 911 bekeken met een "klein gebrek" aan de motor. Revisie was nodig. Thuisgekomen even nagezocht wat me dat gebrek zou gaan kosten (ongeveer 12.000 euro) en besloten dat het niks voor mij wasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is johan, zeker weten dus?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dude, neehee, het is het model ervoor, alleen is het niet de versie die geproduceerd is voor consumenten maar de versie die op de autoshow getoond werd toentertijd. Zo uniek istie dus
Hoger dan 15.000 had ik sowieso niet gegaan voor een auto die ik weet niet hoelang heeft stilgestaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is-ie ook never nooit niet waard. Afhankelijk van de staat waar-ie in verkeert 15-25 duizend. Met defecte motor hooguit 7 duizend.
Ik denk inderdaad nu ook dat het het jaren 70 model is maar vooral de achterkant lijkt anders dan bij de normale. En dat is jammer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dude, neehee, het is het model ervoor, alleen is het niet de versie die geproduceerd is voor consumenten maar de versie die op de autoshow getoond werd toentertijd. Zo uniek istie dus
Okee, maar zelfs in dát perspectief is dit een zeldzame auto.quote:
Waarom heeft hij hem trouwens in vredesnaam op zolder staan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, maar zelfs in dát perspectief is dit een zeldzame auto.
En hij heeft hem wel degelijk nog, ik heb hem zelf gezien.
kan ie misschien niet roestenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom heeft hij hem trouwens in vredesnaam op zolder staan?
Porsches roesten niet.quote:
oh wist niet dat porsches niet roesten, ach heb ook helemaal geen verstand van auto`s weet zelf geen ras en merk van auto`s.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Porsches roesten niet.
Johan heeft een blauwe envelop opengemaakt, daar wordt-ie niet blij van.
Hij heeft een nieuwe Porsche op zolder staan, geen oude Alpine.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom heeft hij hem trouwens in vredesnaam op zolder staan?
je bent een schatjequote:
En toch blijf ik zeggen dat die achterkant meer plaatje 1 als plaatje 2 isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad nu ook dat het het jaren 70 model is maar vooral de achterkant lijkt anders dan bij de normale. En dat is jammer.
Maar Pietje heb je gezien, deze keer maar 1 uitroepteken, speciaal voor Disanaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent een schatjedus cijfers is met 1 f, ja ach mijn nederlands is soms, nou ja zeg maar vaak kut met peren.
Maar ja, dat gaan niet gebeuren. Dat weet iedereen, dus ....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als die aan zou geven dat hij hem wil hebben zou Johan ze zolder slopen om de wagen eruit te takelen.
Die in het water gevallen isquote:Vrij extreme publiciteitsstunt
Ze is vast trots op jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar Pietje heb je gezien, deze keer maar 1 uitroepteken, speciaal voor Disana
What else.. Silly me..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe Porsche op zolder staan, geen oude Alpine.
De Alpine staat in Weert als het goed is.![]()
En die Porsche was een huwelijksgeschenk voor Wim-Lex.
Als die aan zou geven dat hij hem wil hebben zou Johan ze zolder slopen om de wagen eruit te takelen.
Vrij extreme publiciteitsstunt
Mwa, valt mee. Tuurlijk wordt die auto niet opgehaald, maar nu heeft hij toch iets bijzonders waar men het vaak over heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ja, dat gaan niet gebeuren. Dat weet iedereen, dus ....
[..]
Die in het water gevallen is
Ik twijfel omdat die witte dichte achterruiten heeft en aan de voorkant geen van de zijkant zichtbare knipperlichten zoals bij het oude model maar die dikke achterbumper met daaronder ook nog eens een skirt, dat kan ik niet plaatsen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:04 schreef Jian het volgende:
[..]
En toch blijf ik zeggen dat die achterkant meer plaatje 1 als plaatje 2 is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Mercedes is alweer gerepareerd en die Porsche.... nieuw zou ik hem niet willen noemen, toen WA z'n rijbewijs haalde was-ie misschien nieuw.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef Jian het volgende:
Johan rijdt in een Mercedes met vierkante wielen en een verrotte ophanging ................... en heeft een nieuwe Porsche op zolder staat .........![]()
Apart
Dat dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik twijfel omdat die witte dichte achterruiten heeft en aan de voorkant geen van de zijkant zichtbare knipperlichten zoals bij het oude model maar die dikke achterbumper met daaronder ook nog eens een skirt, dat kan ik niet plaatsen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat dusMaar heej, tis wel Vlemmix hè, dus de kans dat ie van 2 verschillende kreukelaars 1 auto heeft gemaakt kunnen we niet uitsluiten natuurlijk
Hij noemde het zelf de Testarossa uitvoering. Dat betekent waarschijnlijk dat er geen airco inzit en dat je door de warmte al gauw een rode kop krijgt als je er in rijdt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat dusMaar heej, tis wel Vlemmix hè, dus de kans dat ie van 2 verschillende kreukelaars 1 auto heeft gemaakt kunnen we niet uitsluiten natuurlijk
LOLquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij noemde het zelf de Testarossa uitvoering. Dat betekent waarschijnlijk dat er geen airco inzit en dat je door de warmte al gauw een rode kop krijgt als je er in rijdt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Het model is niet nieuw nee, maar de status wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Mercedes is alweer gerepareerd en die Porsche.... nieuw zou ik hem niet willen noemen, toen WA z'n rijbewijs haalde was-ie misschien nieuw.
Was, denk ik, met een losse camera bezig. Die buiten komt te hangen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Alsido van het trapje gevallen?
het is johan...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het model is niet nieuw nee, maar de status wel.
Zucht, ik heb het toch zelf gezien manquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zucht, ik heb het toch zelf gezien man![]()
Zal ik volgende x ff foto's nemen van de teller
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:36 schreef Jian het volgende:
Staat dat ding nog wel op zolder ? of heeft Johan gewoon weer een keer zijn smsjes zitten beantwoorden in die bak ....![]()
[ afbeelding ]
ROTFLMAOquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij noemde het zelf de Testarossa uitvoering. Dat betekent waarschijnlijk dat er geen airco inzit en dat je door de warmte al gauw een rode kop krijgt als je er in rijdt.
Als ik binnenkort weer nuchter ben gaan we een biertje drinken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:55 schreef Disana het volgende:
'Als ik binnenkort weer geld heb dan koop ik een nieuwe portemonnee.'
Maar volgens Liesbeth hoeven de mensen zich ook niet aan te melden maar mogen ze gewoon zaterdag langskomenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens Waterkokert zijn er nog geen aanmeldingen voor a.s. zaterdag.
Oh, komt goed. Het zal zeker en vast stormlopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar volgens Liesbeth hoeven de mensen zich ook niet aan te melden maar mogen ze gewoon zaterdag langskomen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, komt goed. Het zal zeker en vast stormlopen.![]()
Ik zie dat heksje naar de kijkcijfers informeerde. Johan zei vanochtend dat ze vorige maand 70.000 hits hadden. Dat is wrs inclusief vlieguren.
Die vlieguren zijn irrelevant, die gelden alleen voor de chat en niet voor de stream want die blijft gewoon lopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:43 schreef beequeen het volgende:
@Disana, ik ben ook geen rekenwonder, maar die hits stellen niks voor. Iedere keer als je vliegles krijgt moet je op de chat opnieuw inloggen en dat is per dag heel vaak.
Wat heksje zegt, kijkcijfers is iets anders dan hits.
volgens mij niet hoor Disana, als ik van de chat vlieg moet ik helemaal opnieuw alles aanklikken, dus ook stream.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vlieguren zijn irrelevant, die gelden alleen voor de chat en niet voor de stream want die blijft gewoon lopen.
Je ziet meestal maar 100 chatters en gasten en dat ook maar zo'n 10 uur per dag. Die kunnen tesamen nooit voor 104 hits per uur zorgen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:32 schreef Disana het volgende:
Als ik goed kan rekenen (helemaal niet dus) kom ik op 2500 hits per dag ofwel 104 hits per uur. Als je 20 viewers hebt en 80 guests, is dat dan een reëel getal? We hebben een rekenwonder nodig.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
Die vlieguren zijn irrelevant, die gelden alleen voor de chat en niet voor de stream want die blijft gewoon lopen.
Je ziet meestal maar 100 chatters en gasten en dat ook maar zo'n 10 uur per dag. Die kunnen tesamen nooit voor 104 hits per uur zorgen.
Aanklikken? Raar, dat hoefde ik nooit. Nu ik bij Heidi kijk trouwens helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor Disana, als ik van de chat vlieg moet ik helemaal opnieuw alles aanklikken, dus ook stream.
Niet als je via SV kijkt, misschien wel als je via Heidi kijkt. Tenminste, zo werkt het bij mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij niet hoor Disana, als ik van de chat vlieg moet ik helemaal opnieuw alles aanklikken, dus ook stream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef beequeen het volgende:
Deze mevrouw is nu op de chat. Ze gaat binnenkort optreden bij VOP. Zou ze passen en houdt het podium haar wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Oké, vraag me niet hoe ik het doe maar ik heb een reputatie voor wat betreft berekeningen maken met te weinig gegevens. Die 70.000 hits zouden best eens kunnen kloppen want als ik, helaas op onnavolgbare wijze, het aantal kijkers bereken kom ik op een gemiddelde van 62,5 kijker per uur en dat komt aardig overeen met wat ik zie, en inter- en extrapoleer, in het lijstje met viewers en guests op de chat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:59 schreef beequeen het volgende:
Speculeren heeft geen zin, als ik Scrut goed begrijp.![]()
Dan zijn er ook nog (waarschijnlijk best veel) kijkers die even stream kijken zonder de chat aan te klikken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké, vraag me niet hoe ik het doe maar ik heb een reputatie voor wat betreft berekeningen maken met te weinig gegevens. Die 70.000 hits zouden best eens kunnen kloppen want als ik, helaas op onnavolgbare wijze, het aantal kijkers bereken kom ik op een gemiddelde van 62,5 kijker per uur en dat komt aardig overeen met wat ik zie, en inter- en extrapoleer, in het lijstje met viewers en guests op de chat.
Dat heb ik ook allemaal in m'n berekening meegenomenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Aantal hits wil zeggen het aantal keer dat de site is bezocht, meen ik.
Volgens mij heeft dat niets met de chat te maken want die loopt nog altijd via Ustream.
Don't shoot the messenger.quote:
Ons rekenwonder is gevonden Disana.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Oké, vraag me niet hoe ik het doe maar ik heb een reputatie voor wat betreft berekeningen maken met te weinig gegevens. Die 70.000 hits zouden best eens kunnen kloppen want als ik, helaas op onnavolgbare wijze, het aantal kijkers bereken kom ik op een gemiddelde van 62,5 kijker per uur en dat komt aardig overeen met wat ik zie, en inter- en extrapoleer, in het lijstje met viewers en guests op de chat.
Als het goed is kunnen ze bij de instantie waar de URL's geregistreerd staan gewoon hun stats opvragen, toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook allemaal in m'n berekening meegenomen
Dat is iets minder dan ik had, ik had 100 chatters plus gasten genomen (momentopname). Maar die mensen zitten toch niet elk uur te refreshen? Ik kwam aan 104 hits per uur (70.000 per maand), hoe kom jij eraan dan dat er werkelijk ongeveer zoveel mensen per uur de site bezoeken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tel er de mensen die geen chat kijken bij op.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is iets minder dan ik had, ik had 100 chatters plus gasten genomen (momentopname). Maar die mensen zitten toch niet elk uur te refreshen? Ik kwam aan 104 hits per uur (70.000 per maand), hoe kom jij eraan dan dat er werkelijk ongeveer zoveel mensen per uur de site bezoeken?
Zijn dat niet dezelfde mensen die de chat noteert als guests? Of kijken mensen nóg ergens anders.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tel er de mensen die geen chat kijken bij op.
Ook dat maakt voor het gemiddelde aantal kijkers zoals ik het bereken niet, of misschien maar weinig, uit. Maar goed, ik zei al: ik kan het niet uitleggenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan zijn er ook nog (waarschijnlijk best veel) kijkers die even stream kijken zonder de chat aan te klikken.
Die worden dus ook niet als viewer aangegeven in de chat.
Als zo iemand ook maar 10 seconden kijkt, telt dat wel mee in de stats. Zo kom je gemakkelijk aan tienduizenden![]()
Jij hebt Annemarie's kaarten geraadpleegdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook dat maakt voor het gemiddelde aantal kijkers zoals ik het bereken niet, of misschien maar weinig, uit. Maar goed, ik zei al: ik kan het niet uitleggen
Als jij via VlemmixTV kijkt en niet apart de chat aanklikt sta je niet bij de gasten dus !quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat niet dezelfde mensen die de chat noteert als guests? Of kijken mensen nóg ergens anders.
Ik bereken de kijkers naar de stream en baseer me op vergelijkend materiaal dat nog ergens in m'n hoofd zat. Ik denk dat het maximaal 80 kijkers gemiddeld per uur zijn en ook dat wijkt niet veel af van wat de cijfers op de chat laten zien als je het middelt en rekening houdt met mensen die niet als guest te zien zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is iets minder dan ik had, ik had 100 chatters plus gasten genomen (momentopname). Maar die mensen zitten toch niet elk uur te refreshen? Ik kwam aan 104 hits per uur (70.000 per maand), hoe kom jij eraan dan dat er werkelijk ongeveer zoveel mensen per uur de site bezoeken?
Okee, dat is waar. En die stream wordt niet van Ustream gehaald dus daar kan nog een extra aantal kijkers zitten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij via VlemmixTV kijkt en niet apart de chat aanklikt sta je niet bij de gasten dus !
Psies. Want de chat loopt dus via een andere site. Dat zijn de mensen die via Heidi kijken, plus de mensen die de chat op sv.nl expres aanklikken. Dat zou dus zomaar de minderheid van de kijkers per uur kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij via VlemmixTV kijkt en niet apart de chat aanklikt sta je niet bij de gasten dus !
Deze mevrouw is nu op de chat. Ze gaat binnenkort optreden bij VOP. Zou ze passen en houdt het podium haar wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is toch die van postars of idols?
Ik denk dat Johan donders goed weet wat het inhoudt, maar ook snapt hoe je mensen voor de gek houdt met zulke getallen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, dat is waar. En die stream wordt niet van Ustream gehaald dus daar kan nog een extra aantal kijkers zitten.
Scrute, dus kortom het getal 70.00 pm is niet raar, maar Johan denkt dat het om grote aantallen kijkers gaat wat dus niet zo is.
Het gemiddeld aantal kijkers per uur is normaliter niet maatgevend voor het aantal hitsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bereken de kijkers naar de stream en baseer me op vergelijkend materiaal dat nog ergens in m'n hoofd zat. Ik denk dat het maximaal 80 kijkers gemiddeld per uur zijn en ook dat wijkt niet veel af van wat de cijfers op de chat laten zien als je het middelt en rekening houdt met mensen die niet als guest te zien zijn.
Hmm, ik krijg juist de indruk dat hij voornamelijk zichzelf voor de gek houdtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan donders goed weet wat het inhoudt, maar ook snapt hoe je mensen voor de gek houdt met zulke getallen.
Dat is de juiste conclusie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
Scrute, dus kortom het getal 70.000 pm is niet raar, maar Johan denkt dat het om grote aantallen kijkers gaat wat dus niet zo is.
I second that.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:39 schreef Disana het volgende:
Hmm, ik krijg juist de indruk dat hij voornamelijk zichzelf voor de gek houdtMaar dat vind ik best.
Maar johan kijkt naar het aantal visitors op de site en niet naar het aantal streamersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Psies. Want de chat loopt dus via een andere site. Dat zijn de mensen die via Heidi kijken, plus de mensen die de chat op sv.nl expres aanklikken. Dat zou dus zomaar de minderheid van de kijkers per uur kunnen zijn.
Deze mevrouw is nu op de chat. Ze gaat binnenkort optreden bij VOP. Zou ze passen en houdt het podium haar wel?Ze heet RebeccaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Dát aantal ligt idd ws. nog hoger.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar johan kijkt naar het aantal visitors op de site en niet naar het aantal streamers.
dat zegt nog minder over je aantallen kijkers dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar johan kijkt naar het aantal visitors op de site en niet naar het aantal streamers.
Dan is ie bij deze ook zijn laatste greintje geloofwaardigheid kwijt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan donders goed weet wat het inhoudt, maar ook snapt hoe je mensen voor de gek houdt met zulke getallen.
en ik zie Chatw. Boelkloedig, blinde vink en wie al nog meer niet al verlekkert naar die dikke tieten kijkenquote:
dat weet eigenlijk niemandquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:45 schreef Toverheks het volgende:iedereen bedankt die voor me uit heeft gevolgeld hoeveel kijkers er zijn
Dat weet ik. Aka SM Rebecca.quote:
Hallo zeg, waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ik zie Chatw. Boelkloedig, blinde vink en wie al nog meer niet al verlekkert naar die dikke tiepten kijken![]()
wedde al zal ze heel vals zingen of wat dan ook, de mannen vinden haar leuken PB natuurlijk ook*O*
Het is de eeuwenoude kunst van het reclame maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan is ie bij deze ook zijn laatste greintje geloofwaardigheid kwijt.
Je bedoelt dat ze gewoon liegen bij de reclame, .............. ook bij Axe ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is de eeuwenoude kunst van het reclame maken.![]()
Mijn was wordt ook echtniet zo wit als de lakens op tv hoor
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze gewoon liegen bij de reclame, .............. ook bij Axe ?
Oh, vandaar dat niemand in de media Johan serieus neemt, vanwege zijn manier van reclame maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is de eeuwenoude kunst van het reclame maken.![]()
Mijn was wordt ook echtniet zo wit als de lakens op tv hoor
Niemand neemt hem serieus vanwege zijn maffe streken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat niemand in de media Johan serieus neemt, vanwege zijn manier van reclame maken.
Als het gaat over sponsors werven mag je toch wel wat eerlijkheid verwachten van Johan.
En ondertussen wel helemaal flippen omdat iemand schrijft dat ie een miljoen in SV heeft gepomptquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niemand neemt hem serieus vanwege zijn maffe streken.
Heul niet omdat hij een beetje reclame maakt op een manier waarop iedereen dat doet.![]()
Als jij een doekje op tv ziet dat met één veeg al het aangekoekte vet wegneemt weet je toch ook dat dat niet waar is. Maar je koopt het wellicht toch.
Zo zien we alleen geen donder. En hij heeft last van barrel distortion.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Pearlbitch het volgende:
En de eerste buitencamera hangt
[ afbeelding ]
Deze mevrouw is nu op de chat. Ze gaat binnenkort optreden bij VOP. Zou ze passen en houdt het podium haar wel?Dat is wel veel mevrouw. Heeft ze ook een naam, een website?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is bij Idools geweest, en kwam erg ver laatste 5 geloof ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is wel veel mevrouw. Heeft ze ook een naam, een website?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:55 schreef marijon het volgende:
[..]
Zij is bij Idools geweest, en kwam erg ver laatste 5 geloof ik.
Werd nogal afgezeken door Henk Jan Smits geloof ik, over omvang en tentjurken.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:55 schreef marijon het volgende:
[..]
Angelique deed toch die aanmeldingen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:51 schreef Disana het volgende:
Oh gut, niemand doet de aanmeldingen voor Tabula Rasa, hoort Johan als hij Angelique belt. De beller wilde al iemand anders aan de telefoon hebben omdat hij niets meer hoorde. Het lijkt Johan wel belangrijk dat er naar de aanmeldingen wordt gekeken, hij vraagt of Jaap die zelf behandelt.
Dat dacht ik ook. Of wordt er weer eens iets niet doorgesluisd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Angelique deed toch die aanmeldingen?
Ik denk zomaar dat Ansje Liek ook afgeserveeerd gaat worden. Johan wil niveau en geen dildo's in TB.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:01 schreef Disana het volgende:
Dat dacht ik ook. Of wordt er weer eens iets niet doorgesluisd.
Ja, ze hebben ook zoveel kandidaten om uit te kiezen en de gastheer doet er alles aan het niveau op peil te houdenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Ansje Liek ook afgeserveeerd gaat worden. Johan wil niveau en geen dildo's in TB.
Ik wens Johan veel sterkte.
Dat was Gerard Joling, die een grapje dacht te maken over haar kleding en het een tent noemde.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:55 schreef marijon het volgende:
[..]
Nou, tegen de charme van Jaap is niemand opgewassen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:08 schreef Disana het volgende:
Ja, ze hebben ook zoveel kandidaten om uit te kiezen en de gastheer doet er alles aan het niveau op peil te houden
Gatver. Moet er niet aan denken in zo'n huis te wonen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:17 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Alsido zeggen dat geen enkel raam open kan in SV. Wat zal dat een muf hok zijn.
Dank jullie wel, weet ik tenminste over wie het gaat.quote:
O vandaar. had vanmorgen even gekeken wie er mogen bij Jaap te gast zouden zijn maar stond nog niets. Dus dacht dat Liesbeth of wie dan ook dat vandaag wel op de site zou zetten. Maar valt nog even niets neer te zetten begrijp ik nu.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:51 schreef Disana het volgende:
Oh gut, niemand doet de aanmeldingen voor Tabula Rasa, hoort Johan als hij Angelique belt. De beller wilde al iemand anders aan de telefoon hebben omdat hij niets meer hoorde. Het lijkt Johan wel belangrijk dat er naar de aanmeldingen wordt gekeken, hij vraagt of Jaap die zelf behandelt.
ja er is open podium, en alleen maar mannelijke artieste, ook een operazanger.quote:
Ik denk dat ik maar weer eens overslaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja er is open podium, en alleen maar mannelijke artieste, ook een operazanger.
het 1000 dingendoekje van sorbo doet dat wel hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niemand neemt hem serieus vanwege zijn maffe streken.
Heul niet omdat hij een beetje reclame maakt op een manier waarop iedereen dat doet.![]()
Als jij een doekje op tv ziet dat met één veeg al het aangekoekte vet wegneemt weet je toch ook dat dat niet waar is. Maar je koopt het wellicht toch.
ze heet Rebecca, staat op vorige pag. alquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is wel veel mevrouw. Heeft ze ook een naam, een website?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heet Rebecca, staat op vorige pag. al en op de pag. daar voor had ik het al gemeld.![]()
Ach smaken verschillenquote:
vind het altijd wel gezellig met Open Podium en vanavond komt Kirsten weer de boel aan elkaar babbelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach smaken verschillenEn vergeet niet dat OP een programma is wat onbekende artiesten een podium wil bieden. Als het in de Arena zou zijn zou ik ook geen kaartjes kopen, nu ga ik denk ik af en toe wel even kijken.
Al was het alleen om de kijkcijfers wat op te krikken
Filmpje nog eens gekeken en zag ineens dat deze Rebecca haar lingerie waarschijnlijk bij dezelfde zaak koopt als zweefmutsquote:
Ik had niet de indruk dat deze beller voor morgen stond ingepland.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
O vandaar. had vanmorgen even gekeken wie er mogen bij Jaap te gast zouden zijn maar stond nog niets. Dus dacht dat Liesbeth of wie dan ook dat vandaag wel op de site zou zetten. Maar valt nog even niets neer te zetten begrijp ik nu.
Het gaat me ook niet speciaal om deze ene beller maar iemand meldde hier dat er nog geen gasten zijn voor morgen. Normaal gesproken stonden de gasten die Jaap zou ontvangen zo maandag, dinsdag vermeld op de site maar nu staat er nog niets.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk dat deze beller voor morgen stond ingepland.
Wat een waardeloze positie hè. Typisch weer iets voor Alsido die niet vanuit de kijkers denkt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zouden ze bang zijn dat die buitencamera gejat zou worden als ze hem lager hadden gehangen?
Jahh... de beroemde 1e geen Chatters en Mobiel-gezeik-Show..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet speciaal om deze ene beller maar iemand meldde hier dat er nog geen gasten zijn voor morgen. Normaal gesproken stonden de gasten die Jaap zou ontvangen zo maandag, dinsdag vermeld op de site maar nu staat er nog niets.
Maar vorige week wist Jaap ook te vertellen dat het programma vanaf deze week zou veranderen dus misschien staat ons morgenavond een enorme verrassing te wachten.
Dit is gewoon de plek waar je een bewakingscamera op zou hangen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een waardeloze positie hè. Typisch weer iets voor Alsido die niet vanuit de kijkers denkt.
.
Het wachten is natuurlijk op de 1e geen-kijkers-showquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh... de beroemde 1e geen Chatters en Mobiel-gezeik-Show..
Ik bied me bij deze vrijwillig aan om niet naar de show van Jaap te kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Het wachten is natuurlijk op de 1e geen-kijkers-show
Ik ben vorige week al begonnen, geen minuut heb ik gezien .....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bied me bij deze vrijwillig aan om niet naar de show van Jaap te kijken
Tsja, maar dan moeten er eerst de kijken of er geen kijkers zijn ook oprotten...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Het wachten is natuurlijk op de 1e geen-kijkers-show
Shit Piet de Jong er niet bij, dan is er niks aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Piet de Jong staat in de file bij Schiedam en gaat er niet bij zijn vanavond
En hij zou iemand meenemen die ook op zou treden, die komt dus ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit Piet de Jong er niet bij, dan is er niks aan
Moet je weer moeilijk doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, maar dan moeten er eerst de kijken of er geen kijkers zijn ook oprotten...
En die was juist ook zo goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
En hij zou iemand meenemen die ook op zou treden, die komt dus ook niet.
Niemand van de aanwezigen had er zin in en aangezien Johan even weg is, gaat het dan gewoon niet door.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef spuitje het volgende:
Wat een organisatie van lik me vestje zeg. Dingen als wie een VMR gaat doen spreek je toch van te voren af?
Ik stel vast dat alle kijkers kijken of er gekeken wordt.... en als het rellen start afdalen naar de mee-relchat!quote:
Geen operazanger? Dat was nou net waarom ik vanavond wel wou kijken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
Hij gaat weer lekker, Hij gaat weer fijn, opera zanger heeft dus al afgezegt of komt gewoon niet, denk dat het vanavond weer Neef Harrie wordt![]()
[ afbeelding ]
Die zit bij Piet de Jong in de auto.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen operazanger? Dat was nou net waarom ik vanavond wel wou kijken.
Ik heb een paar uur niet gekeken, geen idee. Alsido was natuurlijk ook de hele dag druk in de weer met die voor ons fantastische verrijking die buitencamera heet hè.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zit bij Piet de Jong in de auto.
Is er al wel een soundcheck geweest?
De bus vol vrijwilligers kan ieder moment arriveren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij komen ze nu toch echt crew tekort. Joep doet het podiumgeluid, Twiki het geluid in de regie, Alsido de regie en dat was het dan. Geen RCO-er.
Omdat ik het sneu vind voor die mensen die daar voor het OP komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:42 schreef Disana het volgende:
Scrute wat zit je je bezorgd te maken![]()
Tja, Peter was niet meer nodig.
Ik vind het met name sneu voor Waterkokert. Zij probeert er nog iets van te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat ik het sneu vind voor die mensen die daar voor het OP komen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Als de kat van huis is....
Johan kan er niet bij zijn vanavond.
Om 19.03 uur waren ze nog aan het bekvechten wie er Vraag Maar Raak zou doen. Inmiddels is het 19.15 uur en het decor staat wel, maar er is nog niemand bereid gevonden.
[ afbeelding ]
Het klokje tikt verder.
19.20 uur:
[ afbeelding ]
19.25 uur:
[ afbeelding ]
19.30 uur:
[ afbeelding ]
En dit was Vraag maar Raak voor vandaag, u wordt weer bedankt.
verleden week was het toch ook al huilen, ja echt en ik vind Open Podium juist leuk, en marian topwijf.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het met name sneu voor Waterkokert. Zij probeert er nog iets van te maken.
Ben ik helemaal met je eens hoor. Dit is zelfs het leedvermaak voorbij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat ik het sneu vind voor die mensen die daar voor het OP komen.
Jemig, het ziet er echt niet uit. Oh nu is het even rustig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Enorm schakeltempo tijdens het interview. Ik heb net ruim twee minuten naar een 2-shot zitten kijken.
Inmiddels is Alsido dan toch gaan schakelen en crossfade hij alles weer aan elkaar. Ik vraag me serieus af of Alsido ooit wel eens tv heeft gekeken.
Nee, ik bedoelde die aan het begin van recht van voren. Dat shot vanaf links met Twiki's zure gelaat in de achtergrond is ook een juweeltje.quote:
Ja die zag ik met Twiki op de achtergrond hahaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die aan het begin van recht van voren. Dat shot vanaf links met Twiki's zure gelaat in de achtergrond is ook een juweeltje.
Een migraine medleyquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:28 schreef beequeen het volgende:
Ik slinger de stream even aan en slinger hem net zo hard uit. Wat is dit?
Holy shit, dat Waterkokert hiermee instemt. Het is niet om aan te horen.quote:
Ik heb het geluid uit en draai er reggae achter, dat geeft wel een komisch effectquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:28 schreef tonja het volgende:
Pfff, die vent is niet om aan te horen. Zelden iemand zo vals horen zingen.
Zo heb ik wel eens met een paar vrienden (en een stuk of wat joints) een Chinese Kung Fu film geheel voorzien van Nederlands geluid, een aanrader kan ik je zeggenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uit en draai er reggae achter, dat geeft wel een komisch effect
Tja, smaken verschillen. Ga even zakdoekjes zoeken. En nu ook nog "maling aan poen" Komen er nog meer gasten?quote:
O ja, dat heb ik ook wel eens gedaan. Ik speel dan graag de vrouwenrollen met een stem zoals Margreet Dolman die uit haar rol valt: "Ik heb jeuk aan me naad!"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens met een paar vrienden (en een stuk of wat joints) een Chinese Kung Fu film geheel voorzien van Nederlands geluid, een aanrader kan ik je zeggen
Klopt, dit is niet coveren maar nadoen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Jian het volgende:
ze doet een beetje erg veel moeite om het schorre stemgeluid van Janis te imiteren, een beetje te naar mijn smaak
het is niet natuurlijk, ze verkracht haar stem zoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt, dit is niet coveren maar nadoen.
Nee hoor, weg schor geluid nu, ze imiteert het volledig en da's nie goequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat ze met die krasse stem de zacht Amy MacDonald nadoen. Joe Cocker zou beter passen.
Nee, ze zingt zelfs noten die ze gewoon kan halen alsof ze aan het eind van haar bereik is. Dat is nep.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ze probeert idd dat schorre geluid te hard na te doen, ze slaat er van over
170 zichtbare kijkers. Da's zelfs voor SV niet veel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Disana het volgende:
Niemand klapt, is het daar helemaal leeg?
Ik zat net te luisteren naar een zingende zaag solo, ik weet van nietsquote:Er gaat iets akelig mis met het geluid geloof ik.
Ja Disana stond ineens erg zacht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Disana het volgende:
Niemand klapt, is het daar helemaal leeg?
Er gaat iets akelig mis met het geluid geloof ik.
Als we dan toch gaan beginnen Henk Jan dan voeg ik daar nog aan toe dat wanneer ze niet aan het schor zingen is ze veel te nasaal gaat en op haar ademsteun mag ze ook nog wat oefenenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze zingt zelfs noten die ze gewoon kan halen alsof ze aan het eind van haar bereik is. Dat is nep.
Janis kun je niet nadoen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Jian het volgende:
ze doet een beetje erg veel moeite om het schorre stemgeluid van Janis te imiteren, een beetje te naar mijn smaak
Nee ik bedoel, zit daar geen publiek aan de bar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
170 zichtbare kijkers. Da's zelfs voor SV niet veel.
[..]
Ik zat net te luisteren naar een zingende zaag solo, ik weet van niets
Nee, alleen artiesten met een beetje aanhang. Wel vreemd want het kost maar 5 euro om er bij te zijn, dat is wel 2 euro goedkoper dan bij DWDD.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, zit daar geen publiek aan de bar..
Ja dat is fout beleid, dat hadden ze bijna gratis moeten maken in deze fase.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, alleen artiesten met een beetje aanhang. Wel vreemd want het kost maar 5 euro om er bij te zijn, dat is wel 2 euro goedkoper dan bij DWDD.
Met deze erachter komt het best overtuigend overquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef Disana het volgende:
Ik geloof niet dat ik het mooi vind. Maar ze doen hun best.
Kabbelmuziekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met deze erachter komt het best overtuigend over
Dat vond ik ook al. Dat is zo'n man die potverdriedubbeltjes roept als-ie z'n teen stoot.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef Jian het volgende:
ze moeten alleen van die vent in het midden af
Ik krijg een heel erg Neerlands Hoop Deja Vu... maar dan moet er echt een Bram Vermeulen bij!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef Jian het volgende:
The distinguished sound of a Strat,dat klinkt bij vlagen wel lekker, ze moeten alleen van die vent in het midden af
Neerlands Hoop zonder sterke teksten, dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik krijg een heel erg Neerlands Hoop Deja Vu... maar dan moet er echt een Bram Vermeulen bij!
We hebben boxen van 2 kwartjes.. Dan weet je het wel. Kut Alsido.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef Disana het volgende:
Dat het geluid slecht is kan ook aan de boxen van de mensen thuis liggen. Jaja.
Klopt, dat leg aan aan je monitor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
En dat de shading van de ene camera heel anders is dan de shading van de andere ligt aan m'n monitor, zeker?
Die van mij was al op de fabriek gestemd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar je stemt je gitaar toch voordat je gaat optreden?
Stemmen .....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar je stemt je gitaar toch voordat je gaat optreden?
Maar hij moest met kirsten gaan praten dus had geen tijd om te stemmenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef beequeen het volgende:
Nu over bejaarden..................ik ga even iets te drinken inschenken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef Jian het volgende:
Tsja, wat zal ik ervan zeggen, tis niet slecht en de Brabanezen zullen het ongetwijfeld prachtig vinden, ik zelf heb het na 4 nummers echt wel gezien
Brabanders vinden alles keileukquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef Jian het volgende:
Tsja, wat zal ik ervan zeggen, tis niet slecht en de Brabanezen zullen het ongetwijfeld prachtig vinden, ik zelf heb het na 4 nummers echt wel gezien
Hij vindt het er keigezellig?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Alides is trouwens een Drent, wat moet die in Brabant?
ik kende ze nog helemaal niet (toen jij 13 was was ik 1 ofzo), maar zo te horen moet ik daar echt eens een albumpie van aanschaffenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:30 schreef Copycat het volgende:
Alides Hidding?
Ik vond toen The Time Bandits wel erg leuk, als 13jarige.
Is Twiki van de herenliefde dan of wil je hem naar een klooster met nonnekes sturen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Twiki kan zo het klooster in, qua kapsel. Dan krijgt-ie ook nog eens meer seks dan nu, denk ik.
Als hij dan wel zijn rubberpakje aantrekt met duikbril, moet je kijken wat een sjans hij dan krijgtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Twiki kan zo het klooster in, qua kapsel. Dan krijgt-ie ook nog eens meer seks dan nu, denk ik.
nee er is een nummer die hoor je echt nog vaak op de radio voorbij komen, zei al op de chat, ik doe me ogen dicht en die hele clip komt naar boven, ze klonken toendertijd vrij onnederlands, best oke.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kende ze nog helemaal niet (toen jij 13 was was ik 1 ofzo), maar zo te horen moet ik daar echt eens een albumpie van aanschaffen
Listen to the man with the golden voice hoor ik nog wel eens op de radio voorbijkomen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee er is een nummer die hoor je echt nog vaak op de radio voorbij komen, zei al op de chat, ik doe me ogen dicht en die hele clip komt naar boven, ze klonken toendertijd vrij onnederlands, best oke.
haahaha zal ie in een trip zijn blijven hangenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Alides heeft geen flauw idee wie Johan is, heeft twee keer op internet gezeten en vond het maar niks en hij mompelt iets over kabouters met dikke pikken.
Ow, dat nummer ken ik wel, lekker. Ik wist niet dat, dat van die Cowboy was ......quote:
Wat een hel was het toch om puber te zijn in de jaren 80quote:
Er is maar weinig muziek uit die tijd die me nu nog boeit. Een staartje reggae, opkomst van de Britse ska met Madness en The Specials, een beetje Malcolm McLaren bandjes, dat is het wel zo'n beetje. Ook in de jazz gebeurde weinig interessants in de jaren 80.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:18 schreef Copycat het volgende:
En nu heb ik ook vrijwillig naar (Listen to the) Man with the golden voice en I'm only shooting love geluisterd.
En ik vond het weer leuk. Relatief.
De Gouden jaren van U2, dat welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is maar weinig muziek uit die tijd die me nu nog boeit. Een staartje reggae, opkomst van de Britse ska met Madness en The Specials, een beetje Malcolm McLaren bandjes, dat is het wel zo'n beetje. Ook in de jazz gebeurde weinig interessants in de jaren 80.
Och, ik ben geen groot fan, maar hun oude nummers (jaren 80 dus) kan ik wel enigszins waarderenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daar hou ik dus helemáál niet van.
Niet zwart genoeg naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik ben geen groot fan, maar hun oude nummers (jaren 80 dus) kan ik wel enigszins waarderen
Metallica, Guns N Roses Iron Maiden, Motorhead Def Leppard, ... zeg maar Heavy Metal, da's toch allemaal stroming uit de 80-er jaren. Persoonlijk heb ik meer met de 90-er jaren met de funkrock en de grunge, maar het is toch niet niksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet zwart genoeg naar mijn smaak.
Zoals ik al zei, het doet me niks meer, als het me al wat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Metallica, Guns N Roses Iron Maiden, Motorhead Def Leppard, ... zeg maar Heavy Metal, da's toch allemaal stroming uit de 80-er jaren.
Ik ook.quote:Persoonlijk heb ik meer met de 90-er jaren met de funkrock en de grunge, maar het is toch niet niks
Daar hebben de Chili Peppers het van geleerdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het doet me niks meer, als het me al wat gedaan heeft.
[..]
Ik ook.
De Peppers brachten rond die tijd One Hot Minute uit en zeiden over het album van UDS dat dat het album was wat zij hadden willen maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar hebben de Chili Peppers het van geleerd
Ook handig als Johan weer de autohandel in wil. Kan-ie eenvoudig reclame maken op de parkeerplaats.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:07 schreef Jian het volgende:
De buitencamera is zo te zien de nieuwe hit van VlemmixTV, Na een stream in Huissen hebben we nu ook een stream voor de deur van PSII, VlemmixTV wordt volwassen
quote:
gelukkig, het rokers/hang tafeltje staat er nog.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:07 schreef snetje het volgende:
alles beweegt al in Eindhoven
[ afbeelding ]
in studio Vlemmix slaapt alles nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |