Er is maar weinig muziek uit die tijd die me nu nog boeit. Een staartje reggae, opkomst van de Britse ska met Madness en The Specials, een beetje Malcolm McLaren bandjes, dat is het wel zo'n beetje. Ook in de jazz gebeurde weinig interessants in de jaren 80.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:18 schreef Copycat het volgende:
En nu heb ik ook vrijwillig naar (Listen to the) Man with the golden voice en I'm only shooting love geluisterd.
En ik vond het weer leuk. Relatief.
De Gouden jaren van U2, dat welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is maar weinig muziek uit die tijd die me nu nog boeit. Een staartje reggae, opkomst van de Britse ska met Madness en The Specials, een beetje Malcolm McLaren bandjes, dat is het wel zo'n beetje. Ook in de jazz gebeurde weinig interessants in de jaren 80.
Och, ik ben geen groot fan, maar hun oude nummers (jaren 80 dus) kan ik wel enigszins waarderenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daar hou ik dus helemáál niet van.
Niet zwart genoeg naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik ben geen groot fan, maar hun oude nummers (jaren 80 dus) kan ik wel enigszins waarderen
Metallica, Guns N Roses Iron Maiden, Motorhead Def Leppard, ... zeg maar Heavy Metal, da's toch allemaal stroming uit de 80-er jaren. Persoonlijk heb ik meer met de 90-er jaren met de funkrock en de grunge, maar het is toch niet niksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet zwart genoeg naar mijn smaak.
Zoals ik al zei, het doet me niks meer, als het me al wat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Metallica, Guns N Roses Iron Maiden, Motorhead Def Leppard, ... zeg maar Heavy Metal, da's toch allemaal stroming uit de 80-er jaren.
Ik ook.quote:Persoonlijk heb ik meer met de 90-er jaren met de funkrock en de grunge, maar het is toch niet niks
Daar hebben de Chili Peppers het van geleerdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het doet me niks meer, als het me al wat gedaan heeft.
[..]
Ik ook.
De Peppers brachten rond die tijd One Hot Minute uit en zeiden over het album van UDS dat dat het album was wat zij hadden willen maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar hebben de Chili Peppers het van geleerd
Ook handig als Johan weer de autohandel in wil. Kan-ie eenvoudig reclame maken op de parkeerplaats.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:07 schreef Jian het volgende:
De buitencamera is zo te zien de nieuwe hit van VlemmixTV, Na een stream in Huissen hebben we nu ook een stream voor de deur van PSII, VlemmixTV wordt volwassen
quote:
gelukkig, het rokers/hang tafeltje staat er nog.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:07 schreef snetje het volgende:
alles beweegt al in Eindhoven
[ afbeelding ]
in studio Vlemmix slaapt alles nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |