Die van mij was al op de fabriek gestemd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar je stemt je gitaar toch voordat je gaat optreden?
Stemmen .....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar je stemt je gitaar toch voordat je gaat optreden?
Maar hij moest met kirsten gaan praten dus had geen tijd om te stemmenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef beequeen het volgende:
Nu over bejaarden..................ik ga even iets te drinken inschenken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef Jian het volgende:
Tsja, wat zal ik ervan zeggen, tis niet slecht en de Brabanezen zullen het ongetwijfeld prachtig vinden, ik zelf heb het na 4 nummers echt wel gezien
Brabanders vinden alles keileukquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef Jian het volgende:
Tsja, wat zal ik ervan zeggen, tis niet slecht en de Brabanezen zullen het ongetwijfeld prachtig vinden, ik zelf heb het na 4 nummers echt wel gezien
Hij vindt het er keigezellig?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Alides is trouwens een Drent, wat moet die in Brabant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |