Nee, ik bedoelde die aan het begin van recht van voren. Dat shot vanaf links met Twiki's zure gelaat in de achtergrond is ook een juweeltje.quote:
Ja die zag ik met Twiki op de achtergrond hahaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die aan het begin van recht van voren. Dat shot vanaf links met Twiki's zure gelaat in de achtergrond is ook een juweeltje.
Een migraine medleyquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:28 schreef beequeen het volgende:
Ik slinger de stream even aan en slinger hem net zo hard uit. Wat is dit?
Holy shit, dat Waterkokert hiermee instemt. Het is niet om aan te horen.quote:
Ik heb het geluid uit en draai er reggae achter, dat geeft wel een komisch effectquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:28 schreef tonja het volgende:
Pfff, die vent is niet om aan te horen. Zelden iemand zo vals horen zingen.
Zo heb ik wel eens met een paar vrienden (en een stuk of wat joints) een Chinese Kung Fu film geheel voorzien van Nederlands geluid, een aanrader kan ik je zeggenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uit en draai er reggae achter, dat geeft wel een komisch effect
Tja, smaken verschillen. Ga even zakdoekjes zoeken. En nu ook nog "maling aan poen" Komen er nog meer gasten?quote:
O ja, dat heb ik ook wel eens gedaan. Ik speel dan graag de vrouwenrollen met een stem zoals Margreet Dolman die uit haar rol valt: "Ik heb jeuk aan me naad!"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens met een paar vrienden (en een stuk of wat joints) een Chinese Kung Fu film geheel voorzien van Nederlands geluid, een aanrader kan ik je zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |