Ik ben vorige week al begonnen, geen minuut heb ik gezien .....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bied me bij deze vrijwillig aan om niet naar de show van Jaap te kijken
Tsja, maar dan moeten er eerst de kijken of er geen kijkers zijn ook oprotten...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Het wachten is natuurlijk op de 1e geen-kijkers-show
Shit Piet de Jong er niet bij, dan is er niks aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Piet de Jong staat in de file bij Schiedam en gaat er niet bij zijn vanavond
En hij zou iemand meenemen die ook op zou treden, die komt dus ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit Piet de Jong er niet bij, dan is er niks aan
Moet je weer moeilijk doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, maar dan moeten er eerst de kijken of er geen kijkers zijn ook oprotten...
En die was juist ook zo goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
En hij zou iemand meenemen die ook op zou treden, die komt dus ook niet.
Niemand van de aanwezigen had er zin in en aangezien Johan even weg is, gaat het dan gewoon niet door.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef spuitje het volgende:
Wat een organisatie van lik me vestje zeg. Dingen als wie een VMR gaat doen spreek je toch van te voren af?
Ik stel vast dat alle kijkers kijken of er gekeken wordt.... en als het rellen start afdalen naar de mee-relchat!quote:
Geen operazanger? Dat was nou net waarom ik vanavond wel wou kijken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
Hij gaat weer lekker, Hij gaat weer fijn, opera zanger heeft dus al afgezegt of komt gewoon niet, denk dat het vanavond weer Neef Harrie wordt![]()
[ afbeelding ]
Die zit bij Piet de Jong in de auto.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen operazanger? Dat was nou net waarom ik vanavond wel wou kijken.
Ik heb een paar uur niet gekeken, geen idee. Alsido was natuurlijk ook de hele dag druk in de weer met die voor ons fantastische verrijking die buitencamera heet hè.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zit bij Piet de Jong in de auto.
Is er al wel een soundcheck geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |