Klopt, dit is niet coveren maar nadoen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Jian het volgende:
ze doet een beetje erg veel moeite om het schorre stemgeluid van Janis te imiteren, een beetje te naar mijn smaak
het is niet natuurlijk, ze verkracht haar stem zoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt, dit is niet coveren maar nadoen.
Nee hoor, weg schor geluid nu, ze imiteert het volledig en da's nie goequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat ze met die krasse stem de zacht Amy MacDonald nadoen. Joe Cocker zou beter passen.
Nee, ze zingt zelfs noten die ze gewoon kan halen alsof ze aan het eind van haar bereik is. Dat is nep.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ze probeert idd dat schorre geluid te hard na te doen, ze slaat er van over
170 zichtbare kijkers. Da's zelfs voor SV niet veel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Disana het volgende:
Niemand klapt, is het daar helemaal leeg?
Ik zat net te luisteren naar een zingende zaag solo, ik weet van nietsquote:Er gaat iets akelig mis met het geluid geloof ik.
Ja Disana stond ineens erg zacht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Disana het volgende:
Niemand klapt, is het daar helemaal leeg?
Er gaat iets akelig mis met het geluid geloof ik.
Als we dan toch gaan beginnen Henk Jan dan voeg ik daar nog aan toe dat wanneer ze niet aan het schor zingen is ze veel te nasaal gaat en op haar ademsteun mag ze ook nog wat oefenenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze zingt zelfs noten die ze gewoon kan halen alsof ze aan het eind van haar bereik is. Dat is nep.
Janis kun je niet nadoen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Jian het volgende:
ze doet een beetje erg veel moeite om het schorre stemgeluid van Janis te imiteren, een beetje te naar mijn smaak
Nee ik bedoel, zit daar geen publiek aan de bar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
170 zichtbare kijkers. Da's zelfs voor SV niet veel.
[..]
Ik zat net te luisteren naar een zingende zaag solo, ik weet van niets
Nee, alleen artiesten met een beetje aanhang. Wel vreemd want het kost maar 5 euro om er bij te zijn, dat is wel 2 euro goedkoper dan bij DWDD.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, zit daar geen publiek aan de bar..
Ja dat is fout beleid, dat hadden ze bijna gratis moeten maken in deze fase.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, alleen artiesten met een beetje aanhang. Wel vreemd want het kost maar 5 euro om er bij te zijn, dat is wel 2 euro goedkoper dan bij DWDD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |