De Mercedes is alweer gerepareerd en die Porsche.... nieuw zou ik hem niet willen noemen, toen WA z'n rijbewijs haalde was-ie misschien nieuw.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef Jian het volgende:
Johan rijdt in een Mercedes met vierkante wielen en een verrotte ophanging ................... en heeft een nieuwe Porsche op zolder staat .........![]()
Apart
Dat dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik twijfel omdat die witte dichte achterruiten heeft en aan de voorkant geen van de zijkant zichtbare knipperlichten zoals bij het oude model maar die dikke achterbumper met daaronder ook nog eens een skirt, dat kan ik niet plaatsen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat dusMaar heej, tis wel Vlemmix hè, dus de kans dat ie van 2 verschillende kreukelaars 1 auto heeft gemaakt kunnen we niet uitsluiten natuurlijk
Hij noemde het zelf de Testarossa uitvoering. Dat betekent waarschijnlijk dat er geen airco inzit en dat je door de warmte al gauw een rode kop krijgt als je er in rijdt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat dusMaar heej, tis wel Vlemmix hè, dus de kans dat ie van 2 verschillende kreukelaars 1 auto heeft gemaakt kunnen we niet uitsluiten natuurlijk
LOLquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij noemde het zelf de Testarossa uitvoering. Dat betekent waarschijnlijk dat er geen airco inzit en dat je door de warmte al gauw een rode kop krijgt als je er in rijdt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Het model is niet nieuw nee, maar de status wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Mercedes is alweer gerepareerd en die Porsche.... nieuw zou ik hem niet willen noemen, toen WA z'n rijbewijs haalde was-ie misschien nieuw.
Was, denk ik, met een losse camera bezig. Die buiten komt te hangen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Alsido van het trapje gevallen?
het is johan...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het model is niet nieuw nee, maar de status wel.
Zucht, ik heb het toch zelf gezien manquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zucht, ik heb het toch zelf gezien man![]()
Zal ik volgende x ff foto's nemen van de teller
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:36 schreef Jian het volgende:
Staat dat ding nog wel op zolder ? of heeft Johan gewoon weer een keer zijn smsjes zitten beantwoorden in die bak ....![]()
[ afbeelding ]
ROTFLMAOquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij noemde het zelf de Testarossa uitvoering. Dat betekent waarschijnlijk dat er geen airco inzit en dat je door de warmte al gauw een rode kop krijgt als je er in rijdt.
Als ik binnenkort weer nuchter ben gaan we een biertje drinken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:55 schreef Disana het volgende:
'Als ik binnenkort weer geld heb dan koop ik een nieuwe portemonnee.'
Maar volgens Liesbeth hoeven de mensen zich ook niet aan te melden maar mogen ze gewoon zaterdag langskomenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens Waterkokert zijn er nog geen aanmeldingen voor a.s. zaterdag.
Oh, komt goed. Het zal zeker en vast stormlopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar volgens Liesbeth hoeven de mensen zich ook niet aan te melden maar mogen ze gewoon zaterdag langskomen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, komt goed. Het zal zeker en vast stormlopen.![]()
Ik zie dat heksje naar de kijkcijfers informeerde. Johan zei vanochtend dat ze vorige maand 70.000 hits hadden. Dat is wrs inclusief vlieguren.
Die vlieguren zijn irrelevant, die gelden alleen voor de chat en niet voor de stream want die blijft gewoon lopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:43 schreef beequeen het volgende:
@Disana, ik ben ook geen rekenwonder, maar die hits stellen niks voor. Iedere keer als je vliegles krijgt moet je op de chat opnieuw inloggen en dat is per dag heel vaak.
Wat heksje zegt, kijkcijfers is iets anders dan hits.
volgens mij niet hoor Disana, als ik van de chat vlieg moet ik helemaal opnieuw alles aanklikken, dus ook stream.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vlieguren zijn irrelevant, die gelden alleen voor de chat en niet voor de stream want die blijft gewoon lopen.
Je ziet meestal maar 100 chatters en gasten en dat ook maar zo'n 10 uur per dag. Die kunnen tesamen nooit voor 104 hits per uur zorgen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:32 schreef Disana het volgende:
Als ik goed kan rekenen (helemaal niet dus) kom ik op 2500 hits per dag ofwel 104 hits per uur. Als je 20 viewers hebt en 80 guests, is dat dan een reëel getal? We hebben een rekenwonder nodig.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
Die vlieguren zijn irrelevant, die gelden alleen voor de chat en niet voor de stream want die blijft gewoon lopen.
Je ziet meestal maar 100 chatters en gasten en dat ook maar zo'n 10 uur per dag. Die kunnen tesamen nooit voor 104 hits per uur zorgen.
Aanklikken? Raar, dat hoefde ik nooit. Nu ik bij Heidi kijk trouwens helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor Disana, als ik van de chat vlieg moet ik helemaal opnieuw alles aanklikken, dus ook stream.
Niet als je via SV kijkt, misschien wel als je via Heidi kijkt. Tenminste, zo werkt het bij mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij niet hoor Disana, als ik van de chat vlieg moet ik helemaal opnieuw alles aanklikken, dus ook stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |