Oh, komt goed. Het zal zeker en vast stormlopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar volgens Liesbeth hoeven de mensen zich ook niet aan te melden maar mogen ze gewoon zaterdag langskomen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, komt goed. Het zal zeker en vast stormlopen.![]()
Ik zie dat heksje naar de kijkcijfers informeerde. Johan zei vanochtend dat ze vorige maand 70.000 hits hadden. Dat is wrs inclusief vlieguren.
Die vlieguren zijn irrelevant, die gelden alleen voor de chat en niet voor de stream want die blijft gewoon lopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:43 schreef beequeen het volgende:
@Disana, ik ben ook geen rekenwonder, maar die hits stellen niks voor. Iedere keer als je vliegles krijgt moet je op de chat opnieuw inloggen en dat is per dag heel vaak.
Wat heksje zegt, kijkcijfers is iets anders dan hits.
volgens mij niet hoor Disana, als ik van de chat vlieg moet ik helemaal opnieuw alles aanklikken, dus ook stream.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vlieguren zijn irrelevant, die gelden alleen voor de chat en niet voor de stream want die blijft gewoon lopen.
Je ziet meestal maar 100 chatters en gasten en dat ook maar zo'n 10 uur per dag. Die kunnen tesamen nooit voor 104 hits per uur zorgen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:32 schreef Disana het volgende:
Als ik goed kan rekenen (helemaal niet dus) kom ik op 2500 hits per dag ofwel 104 hits per uur. Als je 20 viewers hebt en 80 guests, is dat dan een reëel getal? We hebben een rekenwonder nodig.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
Die vlieguren zijn irrelevant, die gelden alleen voor de chat en niet voor de stream want die blijft gewoon lopen.
Je ziet meestal maar 100 chatters en gasten en dat ook maar zo'n 10 uur per dag. Die kunnen tesamen nooit voor 104 hits per uur zorgen.
Aanklikken? Raar, dat hoefde ik nooit. Nu ik bij Heidi kijk trouwens helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor Disana, als ik van de chat vlieg moet ik helemaal opnieuw alles aanklikken, dus ook stream.
Niet als je via SV kijkt, misschien wel als je via Heidi kijkt. Tenminste, zo werkt het bij mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij niet hoor Disana, als ik van de chat vlieg moet ik helemaal opnieuw alles aanklikken, dus ook stream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef beequeen het volgende:
Deze mevrouw is nu op de chat. Ze gaat binnenkort optreden bij VOP. Zou ze passen en houdt het podium haar wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Oké, vraag me niet hoe ik het doe maar ik heb een reputatie voor wat betreft berekeningen maken met te weinig gegevens. Die 70.000 hits zouden best eens kunnen kloppen want als ik, helaas op onnavolgbare wijze, het aantal kijkers bereken kom ik op een gemiddelde van 62,5 kijker per uur en dat komt aardig overeen met wat ik zie, en inter- en extrapoleer, in het lijstje met viewers en guests op de chat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:59 schreef beequeen het volgende:
Speculeren heeft geen zin, als ik Scrut goed begrijp.![]()
Dan zijn er ook nog (waarschijnlijk best veel) kijkers die even stream kijken zonder de chat aan te klikken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké, vraag me niet hoe ik het doe maar ik heb een reputatie voor wat betreft berekeningen maken met te weinig gegevens. Die 70.000 hits zouden best eens kunnen kloppen want als ik, helaas op onnavolgbare wijze, het aantal kijkers bereken kom ik op een gemiddelde van 62,5 kijker per uur en dat komt aardig overeen met wat ik zie, en inter- en extrapoleer, in het lijstje met viewers en guests op de chat.
Dat heb ik ook allemaal in m'n berekening meegenomenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Aantal hits wil zeggen het aantal keer dat de site is bezocht, meen ik.
Volgens mij heeft dat niets met de chat te maken want die loopt nog altijd via Ustream.
Don't shoot the messenger.quote:
Ons rekenwonder is gevonden Disana.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Oké, vraag me niet hoe ik het doe maar ik heb een reputatie voor wat betreft berekeningen maken met te weinig gegevens. Die 70.000 hits zouden best eens kunnen kloppen want als ik, helaas op onnavolgbare wijze, het aantal kijkers bereken kom ik op een gemiddelde van 62,5 kijker per uur en dat komt aardig overeen met wat ik zie, en inter- en extrapoleer, in het lijstje met viewers en guests op de chat.
Als het goed is kunnen ze bij de instantie waar de URL's geregistreerd staan gewoon hun stats opvragen, toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook allemaal in m'n berekening meegenomen
Dat is iets minder dan ik had, ik had 100 chatters plus gasten genomen (momentopname). Maar die mensen zitten toch niet elk uur te refreshen? Ik kwam aan 104 hits per uur (70.000 per maand), hoe kom jij eraan dan dat er werkelijk ongeveer zoveel mensen per uur de site bezoeken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tel er de mensen die geen chat kijken bij op.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is iets minder dan ik had, ik had 100 chatters plus gasten genomen (momentopname). Maar die mensen zitten toch niet elk uur te refreshen? Ik kwam aan 104 hits per uur (70.000 per maand), hoe kom jij eraan dan dat er werkelijk ongeveer zoveel mensen per uur de site bezoeken?
Zijn dat niet dezelfde mensen die de chat noteert als guests? Of kijken mensen nóg ergens anders.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tel er de mensen die geen chat kijken bij op.
Ook dat maakt voor het gemiddelde aantal kijkers zoals ik het bereken niet, of misschien maar weinig, uit. Maar goed, ik zei al: ik kan het niet uitleggenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan zijn er ook nog (waarschijnlijk best veel) kijkers die even stream kijken zonder de chat aan te klikken.
Die worden dus ook niet als viewer aangegeven in de chat.
Als zo iemand ook maar 10 seconden kijkt, telt dat wel mee in de stats. Zo kom je gemakkelijk aan tienduizenden![]()
Jij hebt Annemarie's kaarten geraadpleegdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook dat maakt voor het gemiddelde aantal kijkers zoals ik het bereken niet, of misschien maar weinig, uit. Maar goed, ik zei al: ik kan het niet uitleggen
Als jij via VlemmixTV kijkt en niet apart de chat aanklikt sta je niet bij de gasten dus !quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat niet dezelfde mensen die de chat noteert als guests? Of kijken mensen nóg ergens anders.
Ik bereken de kijkers naar de stream en baseer me op vergelijkend materiaal dat nog ergens in m'n hoofd zat. Ik denk dat het maximaal 80 kijkers gemiddeld per uur zijn en ook dat wijkt niet veel af van wat de cijfers op de chat laten zien als je het middelt en rekening houdt met mensen die niet als guest te zien zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is iets minder dan ik had, ik had 100 chatters plus gasten genomen (momentopname). Maar die mensen zitten toch niet elk uur te refreshen? Ik kwam aan 104 hits per uur (70.000 per maand), hoe kom jij eraan dan dat er werkelijk ongeveer zoveel mensen per uur de site bezoeken?
Okee, dat is waar. En die stream wordt niet van Ustream gehaald dus daar kan nog een extra aantal kijkers zitten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij via VlemmixTV kijkt en niet apart de chat aanklikt sta je niet bij de gasten dus !
Psies. Want de chat loopt dus via een andere site. Dat zijn de mensen die via Heidi kijken, plus de mensen die de chat op sv.nl expres aanklikken. Dat zou dus zomaar de minderheid van de kijkers per uur kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij via VlemmixTV kijkt en niet apart de chat aanklikt sta je niet bij de gasten dus !
Deze mevrouw is nu op de chat. Ze gaat binnenkort optreden bij VOP. Zou ze passen en houdt het podium haar wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is toch die van postars of idols?
Ik denk dat Johan donders goed weet wat het inhoudt, maar ook snapt hoe je mensen voor de gek houdt met zulke getallen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, dat is waar. En die stream wordt niet van Ustream gehaald dus daar kan nog een extra aantal kijkers zitten.
Scrute, dus kortom het getal 70.00 pm is niet raar, maar Johan denkt dat het om grote aantallen kijkers gaat wat dus niet zo is.
Het gemiddeld aantal kijkers per uur is normaliter niet maatgevend voor het aantal hitsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bereken de kijkers naar de stream en baseer me op vergelijkend materiaal dat nog ergens in m'n hoofd zat. Ik denk dat het maximaal 80 kijkers gemiddeld per uur zijn en ook dat wijkt niet veel af van wat de cijfers op de chat laten zien als je het middelt en rekening houdt met mensen die niet als guest te zien zijn.
Hmm, ik krijg juist de indruk dat hij voornamelijk zichzelf voor de gek houdtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan donders goed weet wat het inhoudt, maar ook snapt hoe je mensen voor de gek houdt met zulke getallen.
Dat is de juiste conclusie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
Scrute, dus kortom het getal 70.000 pm is niet raar, maar Johan denkt dat het om grote aantallen kijkers gaat wat dus niet zo is.
I second that.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:39 schreef Disana het volgende:
Hmm, ik krijg juist de indruk dat hij voornamelijk zichzelf voor de gek houdtMaar dat vind ik best.
Maar johan kijkt naar het aantal visitors op de site en niet naar het aantal streamersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Psies. Want de chat loopt dus via een andere site. Dat zijn de mensen die via Heidi kijken, plus de mensen die de chat op sv.nl expres aanklikken. Dat zou dus zomaar de minderheid van de kijkers per uur kunnen zijn.
Deze mevrouw is nu op de chat. Ze gaat binnenkort optreden bij VOP. Zou ze passen en houdt het podium haar wel?Ze heet RebeccaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Dát aantal ligt idd ws. nog hoger.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar johan kijkt naar het aantal visitors op de site en niet naar het aantal streamers.
dat zegt nog minder over je aantallen kijkers dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar johan kijkt naar het aantal visitors op de site en niet naar het aantal streamers.
Dan is ie bij deze ook zijn laatste greintje geloofwaardigheid kwijt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan donders goed weet wat het inhoudt, maar ook snapt hoe je mensen voor de gek houdt met zulke getallen.
en ik zie Chatw. Boelkloedig, blinde vink en wie al nog meer niet al verlekkert naar die dikke tieten kijkenquote:
dat weet eigenlijk niemandquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:45 schreef Toverheks het volgende:iedereen bedankt die voor me uit heeft gevolgeld hoeveel kijkers er zijn
Dat weet ik. Aka SM Rebecca.quote:
Hallo zeg, waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ik zie Chatw. Boelkloedig, blinde vink en wie al nog meer niet al verlekkert naar die dikke tiepten kijken![]()
wedde al zal ze heel vals zingen of wat dan ook, de mannen vinden haar leuken PB natuurlijk ook*O*
Het is de eeuwenoude kunst van het reclame maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan is ie bij deze ook zijn laatste greintje geloofwaardigheid kwijt.
Je bedoelt dat ze gewoon liegen bij de reclame, .............. ook bij Axe ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is de eeuwenoude kunst van het reclame maken.![]()
Mijn was wordt ook echtniet zo wit als de lakens op tv hoor
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze gewoon liegen bij de reclame, .............. ook bij Axe ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |