Ja, die is veel leuker.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:30 schreef Jian het volgende:
Oh, ik dacht deze, dat is inderdaad volgens mij het model van daarvoor![]()
[ afbeelding ]
Nee waar ze op geboden hebben moeten ze in mail naar bestellingen@studiovlemmix.nl sturen item erbij bedrag erbij en dan zoeken hun het maar uit met verzendkosten enzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als daar maar geen ellende van komt
dat alles was met een greintje humor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:09 schreef spuitje het volgende:
Echt hoor..............zei ik gisteren of vanmorgen dat het met die veilingen van de Vlem ook niet echt opschoot gaat hij vanavond onaangekondigd allerlei spullen via de stream veilen! Geen idee wat en of ik ik iets heb gemist, maar Johan heeft mijn biedingen wel gemist![]()
Ga toch echt denken dat Liesbeth ook hier de boel strak in de gaten houdt en Johan heeft ingefluisterd dat hij nu toch echt eens iets moest gaan doen met die beloofde veilingen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:05 schreef snetje het volgende:
[..]
dat alles was met een greintje humor!
de webshop oogt al goed! nu alles alleen nog wat verbeteren ... Suuz gaat er aan werken
btw : blijf je zuigen? en zo ja! waarom kijk je nog dan???
Ik ben het niet met jullie eens, de COS is voor commentaar op wat we zien, dat is geen zuigen maar registreren en interpreteren met een vleug persoonlijke visie. Zuigen doe je op de chat, niemand hoeft hier te lezen.quote:2:37 XXX: Ik scrolde nog ff door de COS (er komt een stank van zelfgenoegzaamheid en gebrek aan zelfkennis vanaf, niet te geloven), en toen zag ik een leuke opmerking van 'mijn' Snetje. <3
Als je geīnteresseerd was geweest in een ronde wandspiegel omrand met kitscherig groene pluche, een paar sm-handboeien, een speculum, een tasje met PvdT-stickers, een kapotgeknipt T-shirt en een zakje aquariumstenen, ja.. dan heb je heel wat gemist...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:09 schreef spuitje het volgende:
Echt hoor..............zei ik gisteren of vanmorgen dat het met die veilingen van de Vlem ook niet echt opschoot gaat hij vanavond onaangekondigd allerlei spullen via de stream veilen! Geen idee wat en of ik ik iets heb gemist, maar Johan heeft mijn biedingen wel gemist![]()
Ga toch echt denken dat Liesbeth ook hier de boel strak in de gaten houdt en Johan heeft ingefluisterd dat hij nu toch echt eens iets moest gaan doen met die beloofde veilingen.
Dit is 'em.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:30 schreef Jian het volgende:
Oh, ik dacht deze, dat is inderdaad volgens mij het model van daarvoor![]()
[ afbeelding ]
wraf, woef, wroef, waf, grrrrrrr...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat toch die rode die Scrute al plaatste. Maar blijft evengoed een aparte auto natuurlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit is 'em.Maar dan in het wit. Hij is echtwel stoer en uniek, komt regelrecht van een autobeurs vandaan.
Op de oude foto's van PS2 in het TBO forum staat hij voor de deur.
[ afbeelding ]
Echt, als ik het geld had zou ik het wel weten. Doodzonde dat hij hem weg wil doen
'Best wel veel' is best wel een ruimtelijk begrip.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:08 schreef Jian het volgende:
Johan zit aan de telefoon en zegt dat het het steeds beter gaat qua aantallen kijkers, ze hebben nu cijfers hoeveel er kijken op een dag en dat zijn er best wel veel, zegt Johan !
verleden week kondigde hij al aan dat hij sāvonds ook ging veilen weer, en is al eens eerder gebeurd dat er spontaan iets te koop werd aangeboden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:09 schreef spuitje het volgende:
Zodat wij mee kunnen genieten van al die greintjes humor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:05 schreef snetje het volgende:
van 58 naar 98 mensen, ja is toch best veelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Best wel veel' is best wel een ruimtelijk begrip.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:08 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen, wat een prachtige, zonnige dag
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je geīnteresseerd was geweest in een ronde wandspiegel omrand met kitscherig groene pluche, een paar sm-handboeien, een speculum, een tasje met PvdT-stickers, een kapotgeknipt T-shirt en een zakje aquariumstenen, ja.. dan heb je heel wat gemist...
Edit: er was ook nog een tweedehands onderbroek van Johan bij.
quote:Snoepblik
Blik met historische (niet meer eetbare) Wilhelmina pepermunt
En uiteraard een hele berg gesigneerde Cd's.quote:Boek “Maximaal onthaal”
Het door Johan Vlemmix geschreven boek “Maximaal onthaal”, dit boek verteld het verhaal van de verloving en van fulltime fan Vlemmix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |