Waarschijnlijk is dat dus de harde schijf met de gemonteerde versie van het lijsttrekkersdebat die naar Omroep Brabant moest.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan wil een tas verkopen die hij speciaal voor de verkiezingen had aangeschaft. Als hij 'm opendoet vindt hij een harde schijf die ze al geruime tijd kwijt waren
Dat zit er dik in.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat dus de harde schijf met de gemonteerde versie van het lijsttrekkersdebat die naar Omroep Brabant moest.
Een paar uur geleden zei hij dat hij de elektrische deken al had aangezet, dus met een beetje geluk staat de boel zo in de fikquote:
Hij heeft er nog 3000 van in de opslag liggen want hij heeft ze maar niet op de markt gebracht omdat hij bang was dat-ie er veel gezeik mee zou krijgen. Hoezo bedenk je zoiets niet voor dat je ze laat maken?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:53 schreef Jian het volgende:
Hij slaat helemaal door met zijn boerkashirt![]()
Aan het begin van de avond deed hij nog of z'n laatste uurtje geslagen hadquote:Hij wordt steeds drukker !
Die moet blijven staan, want die heeft hij aan WA beloofd.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot ie die Porsche van zolder trekt, dan bied ik mee
Ik zit er al een tijdje op te azen, maar hij gaat niet weg.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot ie die Porsche van zolder trekt, dan bied ik mee
Een a310 ? Heeft ie die ook ? Dat wist ik niet ! Hangt een beetje van het jaartal af, maar er zijn mooie modellen bijquote:Op maandag 22 maart 2010 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die moet blijven staan, want die heeft hij aan WA beloofd.
De A310 mag wel verkocht. Minimumprijs 15.000 euro.
Zo groot zijn, zijn financiële problemen toch nog niet dus !?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje op te azen, maar hij gaat niet weg.
Die staat ook op die foto die ten tijde van TBO nog wel eens gepost werd van PS2. Hij heeft een witte, eind jaren 80, begin 90. De minst aantrekkelijke wmb.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Een a310 ? Heeft ie die ook ? Dat wist ik niet ! Hangt een beetje van het jaartal af, maar er zijn mooie modellen bij
Who wants to live forever ? Dat is er zo één met van die rechthoekige koplampen toch.. Ik wil m welquote:Op maandag 22 maart 2010 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die staat ook op die foto die ten tijde van TBO nog wel eens gepost werd van PS2. Hij heeft een witte, eind jaren 80, begin 90. De minst aantrekkelijke wmb.
Wel zou het een hele bijzondere zijn, een pace car met 450 pk waarvan er maar twee gebouwd zijn. Daar twijfel ik dan weer aan. Sowieso is een Alpine met 250 pk al een behoorlijk linke wagen, met 450 pk haalt de bestuurder zijn pensioen niet.
Zoietsquote:Op maandag 22 maart 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Who wants to live forever ? Dat is er zo één met van die rechthoekige koplampen toch.. Ik wil m wel
Als daar maar geen ellende van komtquote:Op maandag 22 maart 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:zo, als iedereen zich aan zijn woord houd ( en alles staat genoteerd) dan heb ik 357 euro bij elkaar gesprokkeld vanavond, kon nog meer worden maar Johan ging te snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |