O vandaar. had vanmorgen even gekeken wie er mogen bij Jaap te gast zouden zijn maar stond nog niets. Dus dacht dat Liesbeth of wie dan ook dat vandaag wel op de site zou zetten. Maar valt nog even niets neer te zetten begrijp ik nu.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:51 schreef Disana het volgende:
Oh gut, niemand doet de aanmeldingen voor Tabula Rasa, hoort Johan als hij Angelique belt. De beller wilde al iemand anders aan de telefoon hebben omdat hij niets meer hoorde. Het lijkt Johan wel belangrijk dat er naar de aanmeldingen wordt gekeken, hij vraagt of Jaap die zelf behandelt.
ja er is open podium, en alleen maar mannelijke artieste, ook een operazanger.quote:
Ik denk dat ik maar weer eens overslaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja er is open podium, en alleen maar mannelijke artieste, ook een operazanger.
het 1000 dingendoekje van sorbo doet dat wel hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niemand neemt hem serieus vanwege zijn maffe streken.
Heul niet omdat hij een beetje reclame maakt op een manier waarop iedereen dat doet.![]()
Als jij een doekje op tv ziet dat met één veeg al het aangekoekte vet wegneemt weet je toch ook dat dat niet waar is. Maar je koopt het wellicht toch.
ze heet Rebecca, staat op vorige pag. alquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is wel veel mevrouw. Heeft ze ook een naam, een website?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heet Rebecca, staat op vorige pag. al en op de pag. daar voor had ik het al gemeld.![]()
Ach smaken verschillenquote:
vind het altijd wel gezellig met Open Podium en vanavond komt Kirsten weer de boel aan elkaar babbelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach smaken verschillenEn vergeet niet dat OP een programma is wat onbekende artiesten een podium wil bieden. Als het in de Arena zou zijn zou ik ook geen kaartjes kopen, nu ga ik denk ik af en toe wel even kijken.
Al was het alleen om de kijkcijfers wat op te krikken
Filmpje nog eens gekeken en zag ineens dat deze Rebecca haar lingerie waarschijnlijk bij dezelfde zaak koopt als zweefmutsquote:
Ik had niet de indruk dat deze beller voor morgen stond ingepland.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
O vandaar. had vanmorgen even gekeken wie er mogen bij Jaap te gast zouden zijn maar stond nog niets. Dus dacht dat Liesbeth of wie dan ook dat vandaag wel op de site zou zetten. Maar valt nog even niets neer te zetten begrijp ik nu.
Het gaat me ook niet speciaal om deze ene beller maar iemand meldde hier dat er nog geen gasten zijn voor morgen. Normaal gesproken stonden de gasten die Jaap zou ontvangen zo maandag, dinsdag vermeld op de site maar nu staat er nog niets.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk dat deze beller voor morgen stond ingepland.
Wat een waardeloze positie hè. Typisch weer iets voor Alsido die niet vanuit de kijkers denkt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zouden ze bang zijn dat die buitencamera gejat zou worden als ze hem lager hadden gehangen?
Jahh... de beroemde 1e geen Chatters en Mobiel-gezeik-Show..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet speciaal om deze ene beller maar iemand meldde hier dat er nog geen gasten zijn voor morgen. Normaal gesproken stonden de gasten die Jaap zou ontvangen zo maandag, dinsdag vermeld op de site maar nu staat er nog niets.
Maar vorige week wist Jaap ook te vertellen dat het programma vanaf deze week zou veranderen dus misschien staat ons morgenavond een enorme verrassing te wachten.
Dit is gewoon de plek waar je een bewakingscamera op zou hangen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een waardeloze positie hè. Typisch weer iets voor Alsido die niet vanuit de kijkers denkt.
.
Het wachten is natuurlijk op de 1e geen-kijkers-showquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh... de beroemde 1e geen Chatters en Mobiel-gezeik-Show..
Ik bied me bij deze vrijwillig aan om niet naar de show van Jaap te kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Het wachten is natuurlijk op de 1e geen-kijkers-show
Ik ben vorige week al begonnen, geen minuut heb ik gezien .....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bied me bij deze vrijwillig aan om niet naar de show van Jaap te kijken
Tsja, maar dan moeten er eerst de kijken of er geen kijkers zijn ook oprotten...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Het wachten is natuurlijk op de 1e geen-kijkers-show
Shit Piet de Jong er niet bij, dan is er niks aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Piet de Jong staat in de file bij Schiedam en gaat er niet bij zijn vanavond
En hij zou iemand meenemen die ook op zou treden, die komt dus ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit Piet de Jong er niet bij, dan is er niks aan
Moet je weer moeilijk doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, maar dan moeten er eerst de kijken of er geen kijkers zijn ook oprotten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |