Oh, vandaar dat niemand in de media Johan serieus neemt, vanwege zijn manier van reclame maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is de eeuwenoude kunst van het reclame maken.![]()
Mijn was wordt ook echtniet zo wit als de lakens op tv hoor
Niemand neemt hem serieus vanwege zijn maffe streken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat niemand in de media Johan serieus neemt, vanwege zijn manier van reclame maken.
Als het gaat over sponsors werven mag je toch wel wat eerlijkheid verwachten van Johan.
En ondertussen wel helemaal flippen omdat iemand schrijft dat ie een miljoen in SV heeft gepomptquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niemand neemt hem serieus vanwege zijn maffe streken.
Heul niet omdat hij een beetje reclame maakt op een manier waarop iedereen dat doet.![]()
Als jij een doekje op tv ziet dat met één veeg al het aangekoekte vet wegneemt weet je toch ook dat dat niet waar is. Maar je koopt het wellicht toch.
Zo zien we alleen geen donder. En hij heeft last van barrel distortion.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Pearlbitch het volgende:
En de eerste buitencamera hangt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef beequeen het volgende:
Deze mevrouw is nu op de chat. Ze gaat binnenkort optreden bij VOP. Zou ze passen en houdt het podium haar wel?Dat is wel veel mevrouw. Heeft ze ook een naam, een website?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is bij Idools geweest, en kwam erg ver laatste 5 geloof ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is wel veel mevrouw. Heeft ze ook een naam, een website?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:55 schreef marijon het volgende:
[..]
Zij is bij Idools geweest, en kwam erg ver laatste 5 geloof ik.
Werd nogal afgezeken door Henk Jan Smits geloof ik, over omvang en tentjurken.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:55 schreef marijon het volgende:
[..]
Angelique deed toch die aanmeldingen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:51 schreef Disana het volgende:
Oh gut, niemand doet de aanmeldingen voor Tabula Rasa, hoort Johan als hij Angelique belt. De beller wilde al iemand anders aan de telefoon hebben omdat hij niets meer hoorde. Het lijkt Johan wel belangrijk dat er naar de aanmeldingen wordt gekeken, hij vraagt of Jaap die zelf behandelt.
Dat dacht ik ook. Of wordt er weer eens iets niet doorgesluisd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Angelique deed toch die aanmeldingen?
Ik denk zomaar dat Ansje Liek ook afgeserveeerd gaat worden. Johan wil niveau en geen dildo's in TB.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:01 schreef Disana het volgende:
Dat dacht ik ook. Of wordt er weer eens iets niet doorgesluisd.
Ja, ze hebben ook zoveel kandidaten om uit te kiezen en de gastheer doet er alles aan het niveau op peil te houdenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Ansje Liek ook afgeserveeerd gaat worden. Johan wil niveau en geen dildo's in TB.
Ik wens Johan veel sterkte.
Dat was Gerard Joling, die een grapje dacht te maken over haar kleding en het een tent noemde.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:55 schreef marijon het volgende:
[..]
Nou, tegen de charme van Jaap is niemand opgewassen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:08 schreef Disana het volgende:
Ja, ze hebben ook zoveel kandidaten om uit te kiezen en de gastheer doet er alles aan het niveau op peil te houden
Gatver. Moet er niet aan denken in zo'n huis te wonen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:17 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Alsido zeggen dat geen enkel raam open kan in SV. Wat zal dat een muf hok zijn.
Dank jullie wel, weet ik tenminste over wie het gaat.quote:
O vandaar. had vanmorgen even gekeken wie er mogen bij Jaap te gast zouden zijn maar stond nog niets. Dus dacht dat Liesbeth of wie dan ook dat vandaag wel op de site zou zetten. Maar valt nog even niets neer te zetten begrijp ik nu.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:51 schreef Disana het volgende:
Oh gut, niemand doet de aanmeldingen voor Tabula Rasa, hoort Johan als hij Angelique belt. De beller wilde al iemand anders aan de telefoon hebben omdat hij niets meer hoorde. Het lijkt Johan wel belangrijk dat er naar de aanmeldingen wordt gekeken, hij vraagt of Jaap die zelf behandelt.
ja er is open podium, en alleen maar mannelijke artieste, ook een operazanger.quote:
Ik denk dat ik maar weer eens overslaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja er is open podium, en alleen maar mannelijke artieste, ook een operazanger.
het 1000 dingendoekje van sorbo doet dat wel hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niemand neemt hem serieus vanwege zijn maffe streken.
Heul niet omdat hij een beetje reclame maakt op een manier waarop iedereen dat doet.![]()
Als jij een doekje op tv ziet dat met één veeg al het aangekoekte vet wegneemt weet je toch ook dat dat niet waar is. Maar je koopt het wellicht toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |