Mocht je ooit met Johan onderhandelen over deze auto, zou ik als ik jou was een expert meenemen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oeps.. Zover gaat mijn kennis ook niet hoor. Voor onderhoud ga ik altijd naar de dealer en die levert altijd goed werk. Op gebied van techniek kunnen ze mij alles wijsmaken
nee het gaat al niet meer door, hij heeft hem aan Willem-Alex beloofd, ja en wat je beloofd moet je doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mocht je ooit met Johan onderhandelen over deze auto, zou ik als ik jou was een expert meenemen.
Vast en zeker! Al denk ik dat ie me op voorhand al voor gek verklaart dat ik een auto bij Vlemmix koop.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mocht je ooit met Johan onderhandelen over deze auto, zou ik als ik jou was een expert meenemen.
Dude, neehee, het is het model ervoor, alleen is het niet de versie die geproduceerd is voor consumenten maar de versie die op de autoshow getoond werd toentertijd. Zo uniek istie dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat toch die rode die Scrute al plaatste. Maar blijft evengoed een aparte auto natuurlijk
Ik ben een fan van auto's uit de jaren 70, heb ooit een 911 bekeken met een "klein gebrek" aan de motor. Revisie was nodig. Thuisgekomen even nagezocht wat me dat gebrek zou gaan kosten (ongeveer 12.000 euro) en besloten dat het niks voor mij wasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is johan, zeker weten dus?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dude, neehee, het is het model ervoor, alleen is het niet de versie die geproduceerd is voor consumenten maar de versie die op de autoshow getoond werd toentertijd. Zo uniek istie dus
Hoger dan 15.000 had ik sowieso niet gegaan voor een auto die ik weet niet hoelang heeft stilgestaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is-ie ook never nooit niet waard. Afhankelijk van de staat waar-ie in verkeert 15-25 duizend. Met defecte motor hooguit 7 duizend.
Ik denk inderdaad nu ook dat het het jaren 70 model is maar vooral de achterkant lijkt anders dan bij de normale. En dat is jammer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dude, neehee, het is het model ervoor, alleen is het niet de versie die geproduceerd is voor consumenten maar de versie die op de autoshow getoond werd toentertijd. Zo uniek istie dus
Okee, maar zelfs in dát perspectief is dit een zeldzame auto.quote:
Waarom heeft hij hem trouwens in vredesnaam op zolder staan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, maar zelfs in dát perspectief is dit een zeldzame auto.
En hij heeft hem wel degelijk nog, ik heb hem zelf gezien.
kan ie misschien niet roestenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom heeft hij hem trouwens in vredesnaam op zolder staan?
Porsches roesten niet.quote:
oh wist niet dat porsches niet roesten, ach heb ook helemaal geen verstand van auto`s weet zelf geen ras en merk van auto`s.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Porsches roesten niet.
Johan heeft een blauwe envelop opengemaakt, daar wordt-ie niet blij van.
Hij heeft een nieuwe Porsche op zolder staan, geen oude Alpine.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom heeft hij hem trouwens in vredesnaam op zolder staan?
je bent een schatjequote:
En toch blijf ik zeggen dat die achterkant meer plaatje 1 als plaatje 2 isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad nu ook dat het het jaren 70 model is maar vooral de achterkant lijkt anders dan bij de normale. En dat is jammer.
Maar Pietje heb je gezien, deze keer maar 1 uitroepteken, speciaal voor Disanaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent een schatjedus cijfers is met 1 f, ja ach mijn nederlands is soms, nou ja zeg maar vaak kut met peren.
Maar ja, dat gaan niet gebeuren. Dat weet iedereen, dus ....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als die aan zou geven dat hij hem wil hebben zou Johan ze zolder slopen om de wagen eruit te takelen.
Die in het water gevallen isquote:Vrij extreme publiciteitsstunt
Ze is vast trots op jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar Pietje heb je gezien, deze keer maar 1 uitroepteken, speciaal voor Disana
What else.. Silly me..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe Porsche op zolder staan, geen oude Alpine.
De Alpine staat in Weert als het goed is.![]()
En die Porsche was een huwelijksgeschenk voor Wim-Lex.
Als die aan zou geven dat hij hem wil hebben zou Johan ze zolder slopen om de wagen eruit te takelen.
Vrij extreme publiciteitsstunt
Mwa, valt mee. Tuurlijk wordt die auto niet opgehaald, maar nu heeft hij toch iets bijzonders waar men het vaak over heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ja, dat gaan niet gebeuren. Dat weet iedereen, dus ....
[..]
Die in het water gevallen is
Ik twijfel omdat die witte dichte achterruiten heeft en aan de voorkant geen van de zijkant zichtbare knipperlichten zoals bij het oude model maar die dikke achterbumper met daaronder ook nog eens een skirt, dat kan ik niet plaatsen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:04 schreef Jian het volgende:
[..]
En toch blijf ik zeggen dat die achterkant meer plaatje 1 als plaatje 2 is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Mercedes is alweer gerepareerd en die Porsche.... nieuw zou ik hem niet willen noemen, toen WA z'n rijbewijs haalde was-ie misschien nieuw.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef Jian het volgende:
Johan rijdt in een Mercedes met vierkante wielen en een verrotte ophanging ................... en heeft een nieuwe Porsche op zolder staat .........![]()
Apart
Dat dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik twijfel omdat die witte dichte achterruiten heeft en aan de voorkant geen van de zijkant zichtbare knipperlichten zoals bij het oude model maar die dikke achterbumper met daaronder ook nog eens een skirt, dat kan ik niet plaatsen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat dusMaar heej, tis wel Vlemmix hè, dus de kans dat ie van 2 verschillende kreukelaars 1 auto heeft gemaakt kunnen we niet uitsluiten natuurlijk
Hij noemde het zelf de Testarossa uitvoering. Dat betekent waarschijnlijk dat er geen airco inzit en dat je door de warmte al gauw een rode kop krijgt als je er in rijdt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat dusMaar heej, tis wel Vlemmix hè, dus de kans dat ie van 2 verschillende kreukelaars 1 auto heeft gemaakt kunnen we niet uitsluiten natuurlijk
LOLquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij noemde het zelf de Testarossa uitvoering. Dat betekent waarschijnlijk dat er geen airco inzit en dat je door de warmte al gauw een rode kop krijgt als je er in rijdt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Het model is niet nieuw nee, maar de status wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Mercedes is alweer gerepareerd en die Porsche.... nieuw zou ik hem niet willen noemen, toen WA z'n rijbewijs haalde was-ie misschien nieuw.
Was, denk ik, met een losse camera bezig. Die buiten komt te hangen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Alsido van het trapje gevallen?
het is johan...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het model is niet nieuw nee, maar de status wel.
Zucht, ik heb het toch zelf gezien manquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zucht, ik heb het toch zelf gezien man![]()
Zal ik volgende x ff foto's nemen van de teller
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:36 schreef Jian het volgende:
Staat dat ding nog wel op zolder ? of heeft Johan gewoon weer een keer zijn smsjes zitten beantwoorden in die bak ....![]()
[ afbeelding ]
ROTFLMAOquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij noemde het zelf de Testarossa uitvoering. Dat betekent waarschijnlijk dat er geen airco inzit en dat je door de warmte al gauw een rode kop krijgt als je er in rijdt.
Als ik binnenkort weer nuchter ben gaan we een biertje drinken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:55 schreef Disana het volgende:
'Als ik binnenkort weer geld heb dan koop ik een nieuwe portemonnee.'
Maar volgens Liesbeth hoeven de mensen zich ook niet aan te melden maar mogen ze gewoon zaterdag langskomenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens Waterkokert zijn er nog geen aanmeldingen voor a.s. zaterdag.
Oh, komt goed. Het zal zeker en vast stormlopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar volgens Liesbeth hoeven de mensen zich ook niet aan te melden maar mogen ze gewoon zaterdag langskomen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, komt goed. Het zal zeker en vast stormlopen.![]()
Ik zie dat heksje naar de kijkcijfers informeerde. Johan zei vanochtend dat ze vorige maand 70.000 hits hadden. Dat is wrs inclusief vlieguren.
Die vlieguren zijn irrelevant, die gelden alleen voor de chat en niet voor de stream want die blijft gewoon lopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:43 schreef beequeen het volgende:
@Disana, ik ben ook geen rekenwonder, maar die hits stellen niks voor. Iedere keer als je vliegles krijgt moet je op de chat opnieuw inloggen en dat is per dag heel vaak.
Wat heksje zegt, kijkcijfers is iets anders dan hits.
volgens mij niet hoor Disana, als ik van de chat vlieg moet ik helemaal opnieuw alles aanklikken, dus ook stream.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vlieguren zijn irrelevant, die gelden alleen voor de chat en niet voor de stream want die blijft gewoon lopen.
Je ziet meestal maar 100 chatters en gasten en dat ook maar zo'n 10 uur per dag. Die kunnen tesamen nooit voor 104 hits per uur zorgen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:32 schreef Disana het volgende:
Als ik goed kan rekenen (helemaal niet dus) kom ik op 2500 hits per dag ofwel 104 hits per uur. Als je 20 viewers hebt en 80 guests, is dat dan een reëel getal? We hebben een rekenwonder nodig.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
Die vlieguren zijn irrelevant, die gelden alleen voor de chat en niet voor de stream want die blijft gewoon lopen.
Je ziet meestal maar 100 chatters en gasten en dat ook maar zo'n 10 uur per dag. Die kunnen tesamen nooit voor 104 hits per uur zorgen.
Aanklikken? Raar, dat hoefde ik nooit. Nu ik bij Heidi kijk trouwens helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor Disana, als ik van de chat vlieg moet ik helemaal opnieuw alles aanklikken, dus ook stream.
Niet als je via SV kijkt, misschien wel als je via Heidi kijkt. Tenminste, zo werkt het bij mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij niet hoor Disana, als ik van de chat vlieg moet ik helemaal opnieuw alles aanklikken, dus ook stream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef beequeen het volgende:
Deze mevrouw is nu op de chat. Ze gaat binnenkort optreden bij VOP. Zou ze passen en houdt het podium haar wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Oké, vraag me niet hoe ik het doe maar ik heb een reputatie voor wat betreft berekeningen maken met te weinig gegevens. Die 70.000 hits zouden best eens kunnen kloppen want als ik, helaas op onnavolgbare wijze, het aantal kijkers bereken kom ik op een gemiddelde van 62,5 kijker per uur en dat komt aardig overeen met wat ik zie, en inter- en extrapoleer, in het lijstje met viewers en guests op de chat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:59 schreef beequeen het volgende:
Speculeren heeft geen zin, als ik Scrut goed begrijp.![]()
Dan zijn er ook nog (waarschijnlijk best veel) kijkers die even stream kijken zonder de chat aan te klikken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké, vraag me niet hoe ik het doe maar ik heb een reputatie voor wat betreft berekeningen maken met te weinig gegevens. Die 70.000 hits zouden best eens kunnen kloppen want als ik, helaas op onnavolgbare wijze, het aantal kijkers bereken kom ik op een gemiddelde van 62,5 kijker per uur en dat komt aardig overeen met wat ik zie, en inter- en extrapoleer, in het lijstje met viewers en guests op de chat.
Dat heb ik ook allemaal in m'n berekening meegenomenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Aantal hits wil zeggen het aantal keer dat de site is bezocht, meen ik.
Volgens mij heeft dat niets met de chat te maken want die loopt nog altijd via Ustream.
Don't shoot the messenger.quote:
Ons rekenwonder is gevonden Disana.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Oké, vraag me niet hoe ik het doe maar ik heb een reputatie voor wat betreft berekeningen maken met te weinig gegevens. Die 70.000 hits zouden best eens kunnen kloppen want als ik, helaas op onnavolgbare wijze, het aantal kijkers bereken kom ik op een gemiddelde van 62,5 kijker per uur en dat komt aardig overeen met wat ik zie, en inter- en extrapoleer, in het lijstje met viewers en guests op de chat.
Als het goed is kunnen ze bij de instantie waar de URL's geregistreerd staan gewoon hun stats opvragen, toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook allemaal in m'n berekening meegenomen
Dat is iets minder dan ik had, ik had 100 chatters plus gasten genomen (momentopname). Maar die mensen zitten toch niet elk uur te refreshen? Ik kwam aan 104 hits per uur (70.000 per maand), hoe kom jij eraan dan dat er werkelijk ongeveer zoveel mensen per uur de site bezoeken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tel er de mensen die geen chat kijken bij op.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is iets minder dan ik had, ik had 100 chatters plus gasten genomen (momentopname). Maar die mensen zitten toch niet elk uur te refreshen? Ik kwam aan 104 hits per uur (70.000 per maand), hoe kom jij eraan dan dat er werkelijk ongeveer zoveel mensen per uur de site bezoeken?
Zijn dat niet dezelfde mensen die de chat noteert als guests? Of kijken mensen nóg ergens anders.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tel er de mensen die geen chat kijken bij op.
Ook dat maakt voor het gemiddelde aantal kijkers zoals ik het bereken niet, of misschien maar weinig, uit. Maar goed, ik zei al: ik kan het niet uitleggenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan zijn er ook nog (waarschijnlijk best veel) kijkers die even stream kijken zonder de chat aan te klikken.
Die worden dus ook niet als viewer aangegeven in de chat.
Als zo iemand ook maar 10 seconden kijkt, telt dat wel mee in de stats. Zo kom je gemakkelijk aan tienduizenden![]()
Jij hebt Annemarie's kaarten geraadpleegdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook dat maakt voor het gemiddelde aantal kijkers zoals ik het bereken niet, of misschien maar weinig, uit. Maar goed, ik zei al: ik kan het niet uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |