En die was juist ook zo goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
En hij zou iemand meenemen die ook op zou treden, die komt dus ook niet.
Niemand van de aanwezigen had er zin in en aangezien Johan even weg is, gaat het dan gewoon niet door.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef spuitje het volgende:
Wat een organisatie van lik me vestje zeg. Dingen als wie een VMR gaat doen spreek je toch van te voren af?
Ik stel vast dat alle kijkers kijken of er gekeken wordt.... en als het rellen start afdalen naar de mee-relchat!quote:
Geen operazanger? Dat was nou net waarom ik vanavond wel wou kijken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
Hij gaat weer lekker, Hij gaat weer fijn, opera zanger heeft dus al afgezegt of komt gewoon niet, denk dat het vanavond weer Neef Harrie wordt![]()
[ afbeelding ]
Die zit bij Piet de Jong in de auto.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen operazanger? Dat was nou net waarom ik vanavond wel wou kijken.
Ik heb een paar uur niet gekeken, geen idee. Alsido was natuurlijk ook de hele dag druk in de weer met die voor ons fantastische verrijking die buitencamera heet hè.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zit bij Piet de Jong in de auto.
Is er al wel een soundcheck geweest?
De bus vol vrijwilligers kan ieder moment arriveren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij komen ze nu toch echt crew tekort. Joep doet het podiumgeluid, Twiki het geluid in de regie, Alsido de regie en dat was het dan. Geen RCO-er.
Omdat ik het sneu vind voor die mensen die daar voor het OP komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:42 schreef Disana het volgende:
Scrute wat zit je je bezorgd te maken![]()
Tja, Peter was niet meer nodig.
Ik vind het met name sneu voor Waterkokert. Zij probeert er nog iets van te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat ik het sneu vind voor die mensen die daar voor het OP komen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Als de kat van huis is....
Johan kan er niet bij zijn vanavond.
Om 19.03 uur waren ze nog aan het bekvechten wie er Vraag Maar Raak zou doen. Inmiddels is het 19.15 uur en het decor staat wel, maar er is nog niemand bereid gevonden.
[ afbeelding ]
Het klokje tikt verder.
19.20 uur:
[ afbeelding ]
19.25 uur:
[ afbeelding ]
19.30 uur:
[ afbeelding ]
En dit was Vraag maar Raak voor vandaag, u wordt weer bedankt.
verleden week was het toch ook al huilen, ja echt en ik vind Open Podium juist leuk, en marian topwijf.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het met name sneu voor Waterkokert. Zij probeert er nog iets van te maken.
Ben ik helemaal met je eens hoor. Dit is zelfs het leedvermaak voorbij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat ik het sneu vind voor die mensen die daar voor het OP komen.
Jemig, het ziet er echt niet uit. Oh nu is het even rustig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Enorm schakeltempo tijdens het interview. Ik heb net ruim twee minuten naar een 2-shot zitten kijken.
Inmiddels is Alsido dan toch gaan schakelen en crossfade hij alles weer aan elkaar. Ik vraag me serieus af of Alsido ooit wel eens tv heeft gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |