Ja maar die CDA lutser is zo mogelijk nog zwakker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:40 schreef matthijst het volgende:
Die dikke van Groen Links kan beter wat vaker de fiets pakken.
Nee, maandag.quote:
en als hij het nou nog kon onderbouwen maar zelfs dat kon hij niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:53 schreef golfer het volgende:
Die Koopman van het CDA was echt wel het voorbeeld voor de komende lessen maatschappijleer van iemand die een draaikont is.
Ik begreep echt helemaal niets van zijn verhaal. Was het CDA nu tegen of toch voor?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja maar die CDA lutser is zo mogelijk nog zwakker.
stiekem zijn ze voor maar dat is stem technisch niet handig , niet populair onder het volk, dus doen ze alsof ze tegen zijn. :pquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik begreep echt helemaal niets van zijn verhaal. Was het CDA nu tegen of toch voor?
Gaat zijn nieuwe CD promoten: How It Aches.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die Hans Teeuwen te zeggen heeft
Oke..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:41 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Gaat zijn nieuwe CD promoten: How It Aches.
Ga wel even kijken, omdat Hans Teeuwenquote:Maandag, 23.00 uur op Ned1
Onder anderen te gast:
- Hans Teeuwen over zijn debuutalbum.
- Max Westerman: een nipte overwinning voor Obama.
- Pleegouders Herman en Jettie Boonstra werden Marokko uitgezet.
- Joël Voordewind (CU) stelde kamervragen over situatie in Marokko.
Die human interest zit ik ook niet op te wachten. Laat dat lekker aan K&vdB over, dat kijk ik toch niet dus dan heb ik er ook geen last van. Pauw en Witteman zouden zich moeten beperken tot politiek en cultuur.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:04 schreef pberends het volgende:
- Pleegouders Herman en Jettie Boonstra werden Marokko uitgezet.
- Joël Voordewind (CU) stelde kamervragen over situatie in Marokko.![]()
![]()
.
Godverdomme, waarom nodigen ze niet alleen Max en Hans uit? Weer veel te veel gasten, tyfuslijers bij P&W redactie. Sowieso die vervelende gezinnen met problemen altijd bij P&W![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hans Teeuwen, Max Westerman, Joël Voordewind en Herman en Jettie Boonstra.quote:
Iddquote:Op maandag 22 maart 2010 23:07 schreef henkde_j het volgende:
Teeuwen staat te trappelen om iets te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |