Nou, ik wist niet dat ie onder rembours kwam. Ik had geen mailtje gezien, want ik wist niet dat ie vandaag al zou komen. Had pas woensdag het contract uit de deur gedaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Haal dat ding dan gewoon in de winkel, als het nog te lastig is om van tevoren even op te zoeken wat 'rembours' betekent.
Welke OS heb je? Gewoon pluggen en hij verschijnt als digitale camera bij Deze Computer (XP).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lieve SKV, hoe zet je foto's van je computer over op je iphone?
Dank voor je snelle reactie
Ik heb deze gehaald met 2 sterren maar ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:09 schreef MaxC het volgende:
Iemand tips voor level 3-5 bij Angry Birds? Het huis is te stabiel om de TNT te laten ontploffen
En slepen via de explorer?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef Rejected het volgende:
[..]
Welke OS heb je? Gewoon pluggen en hij verschijnt als digitale camera bij Deze Computer (XP).
Het eerste vogeltje precies tegen de linkerbovenhoek van het huis. De rest gaat vanzelf...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:09 schreef MaxC het volgende:
Iemand tips voor level 3-5 bij Angry Birds? Het huis is te stabiel om de TNT te laten ontploffen
Van computer naar iPhone. Niet andersom.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef Rejected het volgende:
[..]
Welke OS heb je? Gewoon pluggen en hij verschijnt als digitale camera bij Deze Computer (XP).
Als je er niet uitkomt, zoek op youtube naar 'Angry Birds' dan vind je allerlei walkthroughs.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:09 schreef MaxC het volgende:
Dat lukt me dus niet, geen idee waaromquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:21 schreef TheGeneral het volgende:
Als je de iPhone aansluit kan je bij de tab 'foto's ' kiezen welke map hij moet syncen. Als je dus je plaatjes in die map zet, worden ze gesynct naar je iPhone.
Jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En slepen via de explorer?
quote:Ik zou graag de series in het ipod(video) gedeelte op mijn iphone in aparte mappen hebben. Dit krijg ik echter niet voor elkaar, en googelen helpt ook niet. Op itunes zie ik wel een kopje "series" staan linksboven, maar hier kan ik ook niks mee.
Weet iemand of dit überhaupt kan? En zo ja, hoe dan?
Je wil foto's van je pc na je Iphone overzetten of andersom?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik probeer foto's over te zetten en doe de volgende stappen
hoofdscherm, foto's, syngroniseren en daarna nog op het hoofd scherm
Interessant. Ga je nog leuke dingen doen vandaag of is zo'n opmerkingen maken leuk voor je?quote:
Mijn vraag was toch niet zo dom?? Ik heb me rot gegoogeld, en ook op iPhoneclub.nl rondgekeken, maar t is echt nergens te vinden..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:41 schreef Skv het volgende:
Ik ga geen antwoord meer geven op stomme vragen in dit topic. 8)
Tof!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:45 schreef Nalbandian het volgende:
De iPhone 3Gs 32GB is binnen!
Skv: mag ik de komende dagen nog van je hulp gebruikmaken?
Mijn muziekbibliotheek is al 20 GB...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Tof!
Heb er nog steeds veel plezier aan!
Alleen snap ik niet waarom mensen 32 GB nemen
16 GB meer dan zat
En hoeveel luister je er daadwerkelijk van?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Mijn muziekbibliotheek is al 20 GB...
Gisteren heb ik nog een mailtje verzonden. Geen centje pijnquote:Op zondag 21 maart 2010 09:25 schreef Ericjuh het volgende:
Iemand de laatste tijd problemen met het emailen vanaf de iphone? Ik kan wel mails ontvangen, maar verzenden lukt niet. Krijg soort melding als "geadresseerde bestaat niet". Het werkte eerste altijd wel en heb niks verandert.
Alles? Staat vrijwel altijd op shuffle dus alles komt aan bod.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En hoeveel luister je er daadwerkelijk van?
Ik ook niet, ging prima deluxequote:Op zondag 21 maart 2010 10:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gisteren heb ik nog een mailtje verzonden. Geen centje pijn
Bij hulpvragen altijd precieze foutmelding vermelden.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:25 schreef Ericjuh het volgende:
Iemand de laatste tijd problemen met het emailen vanaf de iphone? Ik kan wel mails ontvangen, maar verzenden lukt niet. Krijg soort melding als "geadresseerde bestaat niet". Het werkte eerste altijd wel en heb niks verandert.
Ok, al duurt het wel even voordat het een heel rondje heeft gemaaktquote:Op zondag 21 maart 2010 10:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Alles? Staat vrijwel altijd op shuffle dus alles komt aan bod.
8 dagenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ok, al duurt het wel even voordat het een heel rondje heeft gemaakt
"Mail versturen niet mogelijk. Een adres van een geadresseerde is ongeldig."quote:Op zondag 21 maart 2010 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij hulpvragen altijd precieze foutmelding vermelden.
Heb ik ook last van gehad, vanaf het begin eigenlijk al.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:31 schreef Skv het volgende:
Ik krijg sinds vandaag ineens push-berichten van Hyves.
En dan niet een selectie, maar gewoon álle updates die mensen in mijn netwerk doen.
Weg met die onzin.
Ja, ik kon het niet op de iPhone vinden, maar via de computer : mijn menu/mijn account/berichten & notificaties.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Kun je dat niet gewoon uitzetten in Berichtgeving? Of in instellingen?
Ik snap niet dat je zoveel geld wil uitgeven aan een externe batterij. Ik heb paar weken terug een externe batterij via MP gekocht voor 15 euro en die werkt gewoon perfect. imo is zo'n ding alleen handig als je 5 dagen zonder stroom zit.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:59 schreef Saninl het volgende:
Is deze batterij echt zo goed/handig?
http://www.smartphonecentre.nl/3g-juice-major-mojo
Iemand zei dat ook ooit over 640 kB.quote:
Geen.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke podcasts kijken jullie?
Ik ben geabbondeerd op het nieuws, NOVA, P en W en DWDD
Switch Easy Valcan (of zoiets)quote:Op zondag 21 maart 2010 19:41 schreef Nalbandian het volgende:
Welke case gebruiken jullie eigenlijk?
quote:
Ik vind het reuze handig om zo'n extra batterij te hebben. Ik ga dezelfde (maar dan niet van 3G Juice wan daar betaal je alleen voor het merk) binnenkort voor 50 euro uit the UK halen. Moet nog wel ff weten of die website waar ik em koop betrouwbaar is. Krijg dat morgen te horen.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:59 schreef Saninl het volgende:
Zwaar minder. Kan een hoesje dit voorkomen?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:09 schreef Repeat het volgende:
Haarscheur in mn iPhone. De eerste na een jaar gebruik zonder hoesje
Heb deze (alleen met een andere naam) al een jaar. Topding, krijg je geen spijt van!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:59 schreef Saninl het volgende:
Ja. geen hol aan.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:14 schreef poiuytr het volgende:
Iemand die hier ook de Sims 3 heeft gespeeld op de Iphone?
Klopt, je kan ook kiezen of je meldingen, berichten of badges aan/uit wil zetten.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Kun je dat niet gewoon uitzetten in Berichtgeving? Of in instellingen?
www.google.com, hierboven staat ook nog ergens een link naar een nieuwe methode!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:01 schreef Norrage het volgende:
tvp....hoe krijg ik mijn iphone terug naar 3.1.2?:P
Reageer dan nietquote:Op maandag 22 maart 2010 15:45 schreef poiuytr het volgende:
[..]
www.google.com, hierboven staat ook nog ergens een link naar een nieuwe methode!
Kom op zeg, gast mag zelf ook wel een beetje research doen dan gelijk te vragen.quote:
Tsjah je wil liever slowchatten dan inhoudelijke praat want tot dit niveau is het topic inmiddels verzonkenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:41 schreef Skv het volgende:
Ik ga geen antwoord meer geven op stomme vragen in dit topic. 8)
FOK! is dan ook geen helpdesk. En de insteek van topics is bijvoorbeeld heel anders dan op Tweakers. Want als je daar dergelijke vragen stelt, dan heb je een ban for life, er komt een neger aan je deur en die kan iets met een plopper..quote:Op maandag 22 maart 2010 18:19 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Tsjah je wil liever slowchatten dan inhoudelijke praat want tot dit niveau is het topic inmiddels verzonken
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
op Tweakers. Want als je daar dergelijke vragen stelt, dan heb je een ban for life, er komt een neger aan je deur en die kan iets met een plopper..
Eeej ik ben niet achterlijk en een paar van die methodes die ik had gevonden werkten niet. Waarom denk je dat ik het uberhaupt hier vraag? Een paar topics geleden vroeg ik het met wat meer details over het probleem maar toen was er geen reactie (wel 1, maar dat kreeg ik dus niet aan de praat)quote:Op maandag 22 maart 2010 16:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Kom op zeg, gast mag zelf ook wel een beetje research doen dan gelijk te vragen.
Hij hoefde maar 1 pagina te lezen (de laatste) en hij had een antwoord op zijn vraag.
http://www.google.nl/#hl=nl&q=Iphone+3.1.3+downgrade&meta=&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=471635cb0ca6e6b2
Zitten zat sites tussen die hem antwoord geven binnen een paar seconde!
Helaas niet... Hij blijft namelijk het Apple logo laten zien en dat rond draaiende dingetje staat stil...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:43 schreef Rejected het volgende:
Klinkt als een gevalletje batterij die op is.
sorry
Ja, alleen dit is precies dezelfde alleen dan met een andere naam op de verpakking en veel goedkoper. Ik kreeg de tip toen ook van SKV en absoluut geen spijt van gekregen.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:59 schreef Saninl het volgende:
DFU mode geprobeerd dus? Bij mij was de oplossing iTunes opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Helaas niet... Hij blijft namelijk het Apple logo laten zien en dat rond draaiende dingetje staat stil...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, alleen dit is precies dezelfde alleen dan met een andere naam op de verpakking en veel goedkoper. Ik kreeg de tip toen ook van SKV en absoluut geen spijt van gekregen.
http://www.mobile-harddis(...)-p-250.html?cPath=66
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:32 schreef -Menn0- het volgende:
Jep heb ik geprobeerd en dan zegt hij je moet er nu 3.1.3 opzetten, maar dat wil ik natuurlijk niet
Ik zou de batterij eruit halenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:43 schreef Rejected het volgende:
Klinkt als een gevalletje batterij die op is.
sorry
Die is niet meer te krijgen volgens mij..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je in ieder geval op welke naam je moet zoeken.
Wat voor Iphone heb je dan een 3G of een 3GS? Ik heb zelf geen ervaring met het downgraden naar 3.1.2 maar kijk een keer op deze site http://www.iphoneheat.com/ staat zat informatie op die jou vraag kan beantwoorden.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eeej ik ben niet achterlijk en een paar van die methodes die ik had gevonden werkten niet. Waarom denk je dat ik het uberhaupt hier vraag? Een paar topics geleden vroeg ik het met wat meer details over het probleem maar toen was er geen reactie (wel 1, maar dat kreeg ik dus niet aan de praat)
GSquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat voor Iphone heb je dan een 3G of een 3GS? Ik heb zelf geen ervaring met het downgraden naar 3.1.2 maar kijk een keer op deze site http://www.iphoneheat.com/ staat zat informatie op die jou vraag kan beantwoorden.
Mja, maar misschien toch eens proberen? Nu heb je helemaal geen iPhonequote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:32 schreef -Menn0- het volgende:
Jep heb ik geprobeerd en dan zegt hij je moet er nu 3.1.3 opzetten, maar dat wil ik natuurlijk niet
Niet in NL nee, maar wel in het buitenland (rond de 40/50 euro). Een vriend van mij gaat een website checken waar ik hem wil bestellen. Weet niet of deze betrouwbaar is vandaar de checkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Die is niet meer te krijgen volgens mij..
Dit is de website waar je hem nog wel kunt krijgen.quote:
Nieuwsbericht hierover: http://tweakers.net/nieuw(...)se-in-app-store.htmlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Trystar het volgende:
Opera Mini voor de iPhone:
Beter komt ie gewoon in de App winkel!
Ah, oke. Dus ik hoor iets van jou als jij meer weet? (A)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Niet in NL nee, maar wel in het buitenland (rond de 40/50 euro). Een vriend van mij gaat een website checken waar ik hem wil bestellen. Weet niet of deze betrouwbaar is vandaar de check.
Heb bevestiging gekregen dat het een betrouwbare website is. De website is geregistreerd bij ISIS v.a 2006 en IMRG heeft nooit klacht ontvangen. Lijkt er dus op dat het ok is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ah, oke. Dus ik hoor iets van jou als jij meer weet? (A)
Die ervaring heb ik dus helemaal niet op tweakersquote:Op maandag 22 maart 2010 21:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
FOK! is dan ook geen helpdesk. En de insteek van topics is bijvoorbeeld heel anders dan op Tweakers. Want als je daar dergelijke vragen stelt, dan heb je een ban for life, er komt een neger aan je deur en die kan iets met een plopper..
En ik wil een update van de firmware, want deze lijkt met de dag trager itt oudere firmwares vanaf 3.
Location services (Settings -> General) uitzetten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe zet je geotagging bij foto's uit? Dus dat ie je locatie opslaat in de EXIF info?
Stiekem de eerste upskirt foto's aan het maken op het terras?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe zet je geotagging bij foto's uit? Dus dat ie je locatie opslaat in de EXIF info?
Niet opstarten, maar rebooten. Probeer dat eens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:57 schreef rakez het volgende:
Mijn iPhone start ineens helemaal niet meer op. Vanmorgen stond de accu stand op laag. Toen ik mijn iPhone tussen de middag uit mijn broek haalde was deze helemaal uit. Maar zelfs na het aansluiten op netstroom gaat mijn iPhone niet meer aan. Zelfs niet na een aantal uur
. En er staat natuurlijk wel spanning op. Gelukkig valt het nog binnen de garantie, maar ik hoop echt niet dat hij nu al stuk is (heb hem pas een maand of drie).
En hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:59 schreef Allen het volgende:
[..]
Niet opstarten, maar rebooten. Probeer dat eens.
De powerknop (bovenaan) en de homeknop (onderaan) tegelijk indrukken. Ingedrukt houden totdat je het Apple-logo ziet.quote:
En als ie er niet via de app store komt, dan hopelijk wel via cydia.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Trystar het volgende:
Ik wil hetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Trystar het volgende:
Nouja, verouderd. Het is niet meer top of the bill. Het scherm is wat klein, de resolutie is een beetje laag, en qua design is ie ook niet zo mooi in vergelijking met de concurrenten. Qua functionaliteit kan de iPhone nog steeds prima mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef Repeat het volgende:
Ik vind em totaal niet verouderd aanvoelen. Ik kan er alles mee, het loopt allemaal soepel. Wat wil een mens nog meer?
Hogere resolutie betekent niet dat de letters kleiner worden, ze worden enkel scherper.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Repeat het volgende:
Ik ben niet zo'n resolutiefapper. Ik moet het ook nog kunnen lezen.
Overigens levert een iPhone je nog steeds de meeste aandacht van lekkere chicks op. Mensen met een HTC ofzo staan toch lager op de ladder.
Mensen met een HTC liggen onder de ladder.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Repeat het volgende:
Overigens levert een iPhone je nog steeds de meeste aandacht van lekkere chicks op. Mensen met een HTC ofzo staan toch lager op de ladder.
Het scherm hoeft voor mij ook niet groter hoor, het blijft wel een telefoon die je overal mee naartoe neemt. En qua design vind ik hem nog steeds het mooiste van alle andere smartphones, maarja smaken verschillenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, verouderd. Het is niet meer top of the bill. Het scherm is wat klein, de resolutie is een beetje laag, en qua design is ie ook niet zo mooi in vergelijking met de concurrenten. Qua functionaliteit kan de iPhone nog steeds prima mee natuurlijk.
Mijn grootste nachtmerrie. Daarom stuur ik mn 3GS met haarscheur nog niet terug.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:12 schreef dotKoen het volgende:
En ik heb weer een nieuwe iPhone 3G, nummer drie dit maal. Duurde uiteindelijk 5 werkdagen, lekker snel.
Helaas geleverd met OS 3.1.3 en baseband 05.12.01, wat als ik het goed heb niet te jailbreken is. Geen tethering dus
Dank jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Mijn grootste nachtmerrie. Daarom stuur ik mn 3GS met haarscheur nog niet terug.
Gecondoleerd met je verlies.
Apple heeft geen monopolie op de computer- of smartphonemarkt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:44 schreef Agiath het volgende:
Die Opera ziet er goed uit trouwens![]()
En aangezien Microsoft laatst een rechtzaak verloren heeft wat betreft standaard meegeleverde browsers, is het niet tijd dat apple zich hieraan gaat houden dan?
Qua smartphonemarkt komen ze aardig in de buurtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:46 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Apple heeft geen monopolie op de computer- of smartphonemarkt.
4,3", damn dat moet een joekel zijn. Ik vind m'n iPhone al grootquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef Geqxon het volgende:
http://gizmodo.com/550034(...)eet-the-new-terrific
4G, 4.3" beeldscherm, 1GHz Snapdragon, HDMI-out met 720p, 8MP, 512MB RAM én android.
Ik ben geen specs geilerd, ik heb liever goede software. Maar men, wat voelt mijn iPhone zich toch oud...
Volgens mij geldt dat alleen voor de 3GS hoor. Alle 3G's zijn te jailbreaken, ongeacht de firmwareversie. Unlocken wordt een ander verhaal.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:12 schreef dotKoen het volgende:
En ik heb weer een nieuwe iPhone 3G, nummer drie dit maal. Duurde uiteindelijk 5 werkdagen, lekker snel.
Helaas geleverd met OS 3.1.3 en baseband 05.12.01, wat als ik het goed heb niet te jailbreken is. Geen tethering dus
De HTC HD2 ziet er gewoon uit als een koelkastquote:Op woensdag 24 maart 2010 02:05 schreef Skv het volgende:
Reactie op die HTC: ik vind HTC geen fijne telefoons produceren, ik heb totaal geen goed gevoel bij Android-telefoons.. Mijn 3G kan het (terecht) niet aan; ik hoop op een waardige nieuwe iPhone!
Android is wel puik hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:05 schreef Skv het volgende:
Reactie op die HTC: ik vind HTC geen fijne telefoons produceren, ik heb totaal geen goed gevoel bij Android-telefoons.. Mijn 3G kan het (terecht) niet aan; ik hoop op een waardige nieuwe iPhone!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4273quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
Vraagje!
Weet iemand of -en zo ja waar- je die siliconen oordopjes los kunt kopen voor de in ear oordopjes voor mijn iPhone? Ik ben een small versie kwijt en bij de Macstore verkopen ze die krengetjes niet los.
Beetje typisch vond ik dat en ik vraag me af of je ze wel via internet los kunt kopen. Om nu een nieuw in-ear setje te kopen enkel om weer een small oordopsilicoontje (...) te hebben is ook een beetje overdreven, tenslotte.
Mag ik heel even heel erg veel van je houden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:07 schreef Agiath het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4273
U vraagt, wij draaien
Is al lang te jailbreakenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef fransbreda het volgende:
Hoelang duurt het nog voor 3.1.3 week 02 te jailbreaken is?
Temporarily sold outquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4273
U vraagt, wij draaien
Tuurlijk, ik wist het zelf ook niet, maar dealextreme leek me de ideale site voor dat soort dingetjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik heel even heel erg veel van je houden?
Nu maar hopen dat ze de voorraad een beetje snel bijvullen. Als ik er nog twee kwijtraak, moet ik over op de grootste maat en daar zijn mijn oren te poezelig voor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef Agiath het volgende:
Tuurlijk, ik wist het zelf ook niet, maar dealextreme leek me de ideale site voor dat soort dingetjes
Nee, is niet raar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens de geruchten zou de 4G ergens in juni moeten komen. Maar er is nog helemaal niets bekend over de nieuwe iPhone toch? Is dat niet een beetje raar als hij over 3 maanden al uit zou moeten komen?
Oké. Dus toen 2 jaar geleden de 3G uit kwam in juni was er rond deze tijd ook nog helemaal niets bekend?quote:
Nee. Alleen wat vage geruchten, maar die zijn er nu ook. Zo rond mei zal de geruchtenmachine wel op toeren komen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oké. Dus toen 2 jaar geleden de 3G uit kwam in juni was er rond deze tijd ook nog helemaal niets bekend?
Dat is Apple. Totdat Steve met dat de nieuwe iPhone in zijn handen staat op de keynote weet niemand er ene hol van. Daarom is Apple ook zo geniaal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens de geruchten zou de 4G ergens in juni moeten komen. Maar er is nog helemaal niets bekend over de nieuwe iPhone toch? Is dat niet een beetje raar als hij over 3 maanden al uit zou moeten komen?
Nee. Apple maakt zelf alles pas een paar weken of vlak voor de release bekend. De overige nieuwtjes zijn geruchten. Je kan er de klok op gelijk zetten dat er in juni een persconferentie komt waarna in juni/juli de 4G overal uit zal komen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oké. Dus toen 2 jaar geleden de 3G uit kwam in juni was er rond deze tijd ook nog helemaal niets bekend?
Nee hoor. Pas OP de release zelf. Niets er voor. Helemaal niets.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Apple maakt zelf alles pas een paar weken of vlak voor de release bekend. De overige nieuwtjes zijn geruchten. Je kan er de klok op gelijk zetten dat er in juni een persconferentie komt waarna in juni/juli de 4G overal uit zal komen.
En daar ben ik blij van! anders moet ik 2 maand wachten voordat de 4G pas echt uit is!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Apple maakt zelf alles pas een paar weken of vlak voor de release bekend. De overige nieuwtjes zijn geruchten. Je kan er de klok op gelijk zetten dat er in juni een persconferentie komt waarna in juni/juli de 4G overal uit zal komen.
Heb hier niks geen problemen met mijn email(hotmail) op de Iphone.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:57 schreef Reintji het volgende:
Iemand ervaring met hotmail en de standaard email applicatie van de iPhone? Mijn oude werkt wel, mijn nieuwe account niet. Volgens mij alles goed ingevuld, maar bij de nieuwe krijg ik steeds de melding dat de gebruikersnaam of paswoord niet goed zijn. Heb op mobile.live.com al eens in en uitgelogd, cache en geschiedenis gewist etc. Geen oplossing
Helemaal niet, de iPhone 3G werd op 9 juni aangekondigd en was vanaf 11 juli verkrijgbaar. De 3GS werd 8 juni aangekondigd en was vanaf 19 juni te koop in de VS, 26 juni in Nederland. Zit toch wel wat tijd tussen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor. Pas OP de release zelf. Niets er voor. Helemaal niets.
Keep us posted!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Repeat het volgende:
Het is nu 12.14 en ik heb nog maar 72% batterij. 5.48 standby en 1.16u gebruik...
Kappen nouquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:39 schreef wormtrein het volgende:
Hoooohhh zuchhttt... waaaarom is die iPhone nou zo snel leee-heeeeg...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:39 schreef wormtrein het volgende:
Hoooohhh zuchhttt... waaaarom is die iPhone nou zo snel leee-heeeeg...
Is me in een half jaar nog niet overkomen. Altijd wel 2 dagen eigenlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:10 schreef Rejected het volgende:
Maar serieus, op sommige dagen red je er 1 hele dag niet eens.
's avonds staat ie bij mij regelmatig op 20% of minder, daarmee haalt ie de volgende morgen niet eensquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Is me in een half jaar nog niet overkomen. Altijd wel 2 dagen eigenlijk.
Hehe, nee, dat kloptquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Repeat het volgende:
's avonds staat ie bij mij regelmatig op 20% of minder, daarmee haalt ie de volgende morgen niet eens
Gaat er dan in een nacht zoveel procent vanaf bij jouquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
's avonds staat ie bij mij regelmatig op 20% of minder, daarmee haalt ie de volgende morgen niet eens
In ieder geval fors meer dan 2% minimaal 10 gok ik zo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:57 schreef June. het volgende:
[..]
Gaat er dan in een nacht zoveel procent vanaf bij jouBij mij maar 2% ofzo.
Gejailbreakte. En het is misschien handiger als jij je vraag gerichter slelt. Met de vraag die je nu stelt bereik je namelijk niets.quote:
Nou zoals ik het zeg? Vraag me af hoeveel van de bezitters hier zijn iPhone heeft gejailbreakt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:34 schreef Allen het volgende:
[..]
Gejailbreakte. En het is misschien handiger als jij je vraag gerichter slelt. Met de vraag die je nu stelt bereik je namelijk niets.
Ik niet. Niet van plan ook.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef o.us het volgende:
Nou zoals ik het zeg? Vraag me af hoeveel van de bezitters hier zijn iPhone heeft gejailbreakt.
Mijn eerste iPhone heeft zoiets ook meegemaakt, dag later was de beeldschermkabel los: wit scherm. Toen door TMNL vervangen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:43 schreef svenistheman het volgende:
Net schrik momentje. Iphone viel op stenen vloer van halve meter hoogte. Niks aan handje gelukkig. Of kan het nog zijn dat er naderhand toch nog iets niet in orde blijkt te zijn??
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Nou zoals ik het zeg? Vraag me af hoeveel van de bezitters hier zijn iPhone heeft gejailbreakt.
Die zitten in je bibliotheek.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef NJ het volgende:
Ik ga vandaag of morgen Windows 7 opnieuw installeren. De eerste keer sinds ik m'n iPhone heb. Nu heb ik wel gevonden hoe ik m'n bibliotheek kan overzetten, maar hoe doe ik dat met m'n apps?.
Je kunt dat nu al proberen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:54 schreef NJ het volgende:
Dus als ik de map C:\Users\Gebruiker\Music\iTunes\Mobile Applications kopieer en weer terugzet in een nieuwe install moet ik (na opnieuw machtigen) weer gewoon alles hebben?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef fransbreda het volgende:
Wanneer komt er een FOK! iPhone app?
Sommige functies werken zo niet goed!
De kracht van de accu is wel erg triest, ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:06 schreef Repeat het volgende:
De dag is om, toch weer onder de 20% gekomen...
[ afbeelding ]
De mijne in de nacht van woensdag op donderdag opgeladen, zit nu op 81%.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:06 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens goed naar je iPwn. Zie je een flitser?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uurtje of 3 schat ik, maar je kan hem ook gewoon iedere dag aan de laptopper hangen
Hoe maak je foto's met flits?
Geen idee, maar dat betekent wel dat ik dan alleen waardeloze foto's kan maken in het donkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar je iPwn. Zie je een flitser?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat betekent wel dat ik dan alleen waardeloze foto's kan maken in het donker
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben je nou serieus of watquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uurtje of 3 schat ik, maar je kan hem ook gewoon iedere dag aan de laptopper hangen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:06 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
En nu geef ik er veel omquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
Een telefoon halen en dan verwachten dat je goede foto's kan maken.
Als je echt zo om foto's geeft, dan maak je ze ook niet met een telefoon.
Hahaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:07 schreef Ad_rem het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik het jaar 1582 terug zichtbaar/terug krijg?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:07 schreef Ad_rem het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik het jaar 1582 zichtbaar/terug krijg?
Blijkbaar vonden ze dat te lastig en hebben ze voor het gemak het hele jaar maar weggelatenquote:In het jaar 1582 werd de klassieke Juliaanse kalender, die meer dan anderhalf millennium dienst had gedaan, vervangen door de Gregoriaanse kalender. Hierbij werd de ongelijkheid weggewerkt door tien dagen te schrappen uit de maand oktober. Het jaar 1582 heeft dan ook een unieke kalender.
Ging goed. Thanks.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:58 schreef Allen het volgende:
[..]
Je kunt dat nu al proberen.
Kopieer een aantal .ipa-bestanden uit die map naar je bureaublad. Verwijder hierna de bestanden die je net hebt gekopieerd uit de Mobile Applications-map. Start iTunes en ga naar je applicaties. Je zult zien dat die paar apps verdwenen zijn.
Kopieer hierna je bestanden vanaf je bureaublad weer terug naar die Mobile Applications-map. Start iTunes. Je zult zien dat de apps weer terug zijn.
Heb je 'm al aan je computer gehangen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Ik heb gisteren geprobeerd een app uit de appstore te downloaden alleen is deze nooit begonnen met downloaden en kan ik hem niet verwijderen
Ook al geprobeerd door Iphone uit en aan te zetten werkte ook niet.
Hoe kan dat zoveel schelen danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:28 schreef JDude het volgende:
[..]
De mijne in de nacht van woensdag op donderdag opgeladen, zit nu op 81%.
Het enige wat ik zo kan verzinnen, is dat ik toen ik 'm net had de "Push" functie voor mail e.d. aan had staan. Toen ging de batterij ook leeg als een malle. Sinds ik dat heb uitgezet gaat'ie best lang mee.quote:
Ik heb push wel aanstaan, voor ping. Mail fetcht ie elk uur... Ik zal beiden eens een tijdje uitzetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Het enige wat ik zo kan verzinnen, is dat ik toen ik 'm net had de "Push" functie voor mail e.d. aan had staan. Toen ging de batterij ook leeg als een malle. Sinds ik dat heb uitgezet gaat'ie best lang mee.
Heb je een 3G of 3GS?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:19 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb het spel Dungeon Hunter. Legaal gewoon gekocht in de AppStore. In het begin ging het prima, maar nu ik verder ben met het spel loopt hij zo vaak vast tijdens het spel en dan gaat hij na 1 minuut weer verder. Waar kan het aan liggen? Zelfs met Wifi uit en Vliegtuigmodus blijft hij dit doen. Heb wel een jailbreak, maar ik heb dit alleen bij dit spel.
Push voor Ping werkt systeembreed dat gebruikt nagenoeg elke app. Het per uur fetchen van je mail zou ook geen opzienbarende invloed moeten hebben. Ik hoop trouwen dat Apple een keer third-party apps toe gaat staan om de standaard calenderdata te gebruiken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb push wel aanstaan, voor ping. Mail fetcht ie elk uur... Ik zal beiden eens een tijdje uitzetten.
Het kan aan mij liggen, maar keb het gevoel dat mijn 3G een beetje "op" is. Ik zie de laatste tijd steeds vaker rare dingen op mijn iphone. Batterijen die zo binnen halve dag op zijn; telefoon die spontaan uitvalt 1x in de maand; etc.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Wtf. Dit heb ik nog nooit gehad. iPhone gewoon gebruikt. Neergelegd en naar werk gegaan. Onderweg wou ik kijken hoelaat het was deed hij helemaal niks meer. Gewoon zwart beeld alsof hij uit stond.
Aan het stroom werkte niet aan de computer werkte niet...Hard reset gedaan en toen was hij er weer. Hoe de fuck kan dat nou weer dat hij opeens helemaal uit slaat...
Hard reset? Wat bedoel je daar precies mee? Een reboot?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Wtf. Dit heb ik nog nooit gehad. iPhone gewoon gebruikt. Neergelegd en naar werk gegaan. Onderweg wou ik kijken hoelaat het was deed hij helemaal niks meer. Gewoon zwart beeld alsof hij uit stond.
Aan het stroom werkte niet aan de computer werkte niet...Hard reset gedaan en toen was hij er weer. Hoe de fuck kan dat nou weer dat hij opeens helemaal uit slaat...
Home en standby knop 15 seconden ingehouden en toen kwam het appeltje. Duurde daarna wat langer dan gebruikelijk bij het opstarten en daarna deed hij het weer.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:14 schreef Allen het volgende:
[..]
Hard reset? Wat bedoel je daar precies mee? Een reboot?
Ah, okay. Mooi dat het opgelost is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Home en standby knop 15 seconden ingehouden en toen kwam het appeltje. Duurde daarna wat langer dan gebruikelijk bij het opstarten en daarna deed hij het weer.
Volgensmij was dit een bug in 3.1.2 of heb je 3.1.3 er al op staan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb al 3.1.2. sinds hij uit is en nog nooit eerder problemen gehad.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:59 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Volgensmij was dit een bug in 3.1.2 of heb je 3.1.3 er al op staan?
Heb m'n 3G nou anderhalf jaar en nergens last van. Nog paar maandjes wachten loopt m'n abbo af en ga ik voor de 4G![]()
3G. Maar heb het al opgelost. Thema van Winterboard uitgeschakeld en hij loopt weer zoals het hoort. Ook al uitgespeeld. Geweldig spel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:26 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Heb je een 3G of 3GS?
Ik had hem laatst gedownload (jailbreak, niet uit de appstore) maar hij deed het zo traag dat ik hem er maar weer heb afgegooid. Denk dat het spel te zwaar is voor de 3G of niet goed geoptimaliseerd.
Winterboard maakt je iphone echt zooo sloom, en het ziet er 99 van de 100 keer ook niet uit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:58 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
3G. Maar heb het al opgelost. Thema van Winterboard uitgeschakeld en hij loopt weer zoals het hoort. Ook al uitgespeeld. Geweldig spel.
Is dat zo erg dan? Ik gebruik Winterboard ook, maar niet voor volledige thema's (dat vind ik er ook niet uit zien). Maar voor infinitiboard en nog een x-aantal opties vind ik het toch wel super handigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
Winterboard maakt je iphone echt zooo sloom, en het ziet er 99 van de 100 keer ook niet uit.
jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:32 schreef donroyco het volgende:
Gaat mijn iPhone eigenlijk automagisch een uur vooruit?
Moet je daar geen 4.99 euro voor betalen, in de istorequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:32 schreef donroyco het volgende:
Gaat mijn iPhone eigenlijk automagisch een uur vooruit?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet je daar geen 4.99 euro voor betalen, in de istore
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:01 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb met mijn nieuwe iphone meer vastlopers als mijn oude.
Das niet de bedoeling lijkt me.
Rebootski met T-M kaart erin?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:25 schreef Snuf. het volgende:
Mm... Iets raars met mijn iPhone.
Ik heb vorige week een iPhone gekregen, abbo start op 23-04. Dan is ook mijn oude KPN abbo afgelopen. Alleen heeft mijn oude telefoon het begeven, dus ik dacht, ik pro de simkaart even in de iPhone. Toen gaf deze aan dat ie niet simlock vrij was, dus ik haalde de simkaart eruit en stopte de oude er weer in. Maar nu staat er links bovenin: SIMLOCK.
WTF, mijn T-Mobile simkaart zit er nu in...
Iemand?
Gewoon even uitzetten. Slaapknop ingedrukt houden, uitzetten, aanzetten.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:42 schreef Snuf. het volgende:
Hoe te rebooten?
Slaapknop en de homeknop te gelijk in drukken?
Zo ja, dan ben ik dat nu aan het doen
Je moet je tmobile simkaart zeg maar registreren via itunes ofzo, dat zullen je ze ook wel uitleggenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:44 schreef Snuf. het volgende:
Werkt nietIk snap er niets van. Anders maar eens T-mobile bellen maandag.
Je abbo gaat pas op 23-04 in. Dan werkt de simkaart toch ook pas?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:44 schreef Snuf. het volgende:
Werkt nietIk snap er niets van. Anders maar eens T-mobile bellen maandag.
dat dus. Geduld, geduld...quote:Op zondag 28 maart 2010 08:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je abbo gaat pas op 23-04 in. Dan werkt de simkaart toch ook pas?
Wat gebeurt er als je synchroniseerd?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:51 schreef poiuytr het volgende:
Ik word echt aardig gek hier, afgelopen week een keer spel proberen te downloaden zoals ik eerder deze week al uitgelegd had maar hij blijft gewoon vast staan en gaat niet verder met downloaden
Ik kreeg een reactie van iemand dat ik hem aan de pc moet hangen, maar hoe zorg ik er nou voor dat die app verwijderd wordt?
Zo juist aan de pc gelegd en hij heeft automatisch gesynchroniseerd maar nog steeds is de app niet verwijderdquote:
Geen idee. Probeer het.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hij vraagt ook telkens om mijn appstore wachtwoord zeer irritant, kan ik het programma niet gewoon via programma's verwijderen?
Weet niemand. Misschien deze zomer, misschien niet. En ik denk niet dat ze de volgende iPhone 4G gaan noemen. 2G en 3G slaat op het netwerk (GPRS/EDGE = 2G, UMTS/HSDPA = 3G).quote:
4G = Lte netwerk..?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet niemand. Misschien deze zomer, misschien niet. En ik denk niet dat ze de volgende iPhone 4G gaan noemen. 2G en 3G slaat op het netwerk (GPRS/EDGE = 2G, UMTS/HSDPA = 3G).
Je verliest alleen jouw garantie bij Apple zolang je de JB er op hebt zitten, that's it. Moet ie naar de Appledokter, moet de JB incl. alle daarmee gedownloade apps verwijderd worden. Je krijgt jouw gerepareerde iPhone wel met de nieuwste update terug die vaak niet te jailbreaken zijn totdat het wel kan.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:37 schreef AliKebap het volgende:
Ik geloof dat dat gewoon legaal is
Hier staan wel een aantal jailbreak-handleidingen:
http://www.iphoneclub.nl/(...)nlock/f65/jailbreak/
Als je firmware 3.1.3 hebt, dan heb je vooralsnog geen mogelijkheid tot jailbreaken, maar GeoHot heeft eergister een nieuwe aangekondigd, en volgens de geruchten komt die over een dikke week uit.
Programma dat "Nachtzoen" heet.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kijk nu regelmatig P&W, DWDD. Nova en het journaal, iemand nog meer ideeen?
War voor iets is dat?quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Je verliest alleen jouw garantie bij Apple zolang je de JB er op hebt zitten, that's it. Moet ie naar de Appledokter, moet de JB incl. alle daarmee gedownloade apps verwijderd worden. Je krijgt jouw gerepareerde iPhone wel met de nieuwste update terug die vaak niet te jailbreaken zijn totdat het wel kan.
En apps downloaden wat je met JB kan die geld kosten is dan wel illegaal. Maar de kans dat je gepakt wordt is klein, maar dan ook zéér klein.
Ja dat is de verassing.quote:
Je iPhone verkoolt met dat programma?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je iPhone verkoolt met dat programma?
Bij die melding op annuleren klikken, vervolgens de programma's die je niet op je iPhone wilt hebben uitvinken, daarna synchroniseren. Dan blijven de programma's wel in je iTunes, maar haalt hij ze (als het goed is) van je iPhone af.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:51 schreef poiuytr het volgende:
Zou iemand mij misschien mee kunnen helpen?
Zoals ik al eerder aan had gegeven heb ik paar Apps proberen te downloaden uit de Appstore en is dit helaas mislukt
Het probleem is nu alleen dat de bestanden wel blijven staan maar nooit gedownload zijn, dit is zeer irritant want de Appstore vraagt om het halfuur na mijn inlognaam + wachtwoord.
Aan en uit op de iPhone lukt niet nu is alleen nog 1 mogelijkheid over en dat is via Itunes alleen ben ik compleet leek op dit gebied van de iPhone.
Kan iemand mij in stappen uitleggen hoe ik er nou voor zorg dat meerdere Apps die nooit gedownload zijn uit mijn iPhone verwijder, en niet dat al mijn Apps die ik nu op mijn phone heb allemaal ineens weg zijn. Ik wil ook geen bestanden overzetten.
Hieronder een screen van mijn Itunes en dan naar het tabje Programma's:
[ afbeelding ]
De Apps aan de linkerkant zijn nog van een hele tijd geleden en die hoef ik er niet meer op.
Ik kan het mishebben, maar je kan toch nooit sms'en als je geen telefoonverbinding hebt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:51 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand allicht hoe het komt dat ik niet kan bellen en sms'en als ik enkel een WiFi verbinding heb, maar geen telefoonverbinding? Heeft T-Mo een storing dat ik niet meer over ethernet met hun server kan verbinden?
quote:iPhone HD of iPhone 4G: wat kunnen we verwachten?
Daring Fireball denkt al meer informatie over de volgende generatie iPhone te hebben. Het toestel zou de naam iPhone HD krijgen, vanwege de schermresolutie van 960 x 640 pixels. Dat is tweemaal zoveel in de lengte en tweemaal zoveel de breedte als de huidige iPhone (480 x 320). Intern is Apple’s A4-processor aanwezig, dezelfde die ook in de iPad draait. Dit is een 1GHz processor met een Cortex A8-kern. In de huidige iPhone 3GS zit hetzelfde type processor, maar dan met een kloksnelheid van 600MHz. Wat besturingssysteem betreft zou het om iPhone OS 4 moeten gaan. Multitasking wordt daarin eindelijk ondersteund. Verder zit er een 5 megapixel camera in de nieuwe iPhone, plus nog een extra camera aan de voorzijde.
Wel pingen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan het mishebben, maar je kan toch nooit sms'en als je geen telefoonverbinding hebt?
Klinkt goed, maar ik verwacht ook niet minder.quote:
Moet je die firmware-spoof ff installeren uit Cydia.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:24 schreef About2Break1 het volgende:
Ook net de nieuwe itunes geïnstalleerd, begint itunes met het updaten van mijn iphone naar de nieuwste firmware
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Moet je die firmware-spoof ff installeren uit Cydia.
Home en Sleep/wake tegelijk indrukken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb trouwens volledig ongemerkt een screenprint gemaakt van m'n iPhone. Zit opeens tussen m'n foto's. Geen idee hoe ik dat gedaan heb
En schudden en 3 keer stampen.quote:
Bij mij was het zo dat ik toestemde met de update om de nieuwe itunes te installeren, ik ging wat te drinken pakken en vervolgens zag ik dat de iphone ook aan het updaten was. Ik heb nu dus niets meer aan mijn iphonequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Dus als ik iTunes update gaat hij automatisch mijn iPhone ook updaten? Pfoe. Gelukkig dat ik het weet van te voren.
Ik zie echt al zo'n *nooooooooooo....!!* momentje (in slow-motion natuurlijk) voor mequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:22 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Bij mij was het zo dat ik toestemde met de update om de nieuwe itunes te installeren, ik ging wat te drinken pakken en vervolgens zag ik dat de iphone ook aan het updaten was. Ik heb nu dus niets meer aan mijn iphone![]()
Wat een BS zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:22 schreef About2Break1 het volgende:
Ik heb nu dus niets meer aan mijn iphone![]()
Elke keer als ik jouw username zie dan hoor ik in mijn hoofd: Why do they call him the Bulletdodger?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Wat een BS zeg
ik heb mijn iphone niet voorzien van een JB en werkt prima hoor
dus het is onzin om te stellen dat je met een iphone zonder JB niets kan
because he dodges bullets aviquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef Rejected het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw username zie dan hoor ik in mijn hoofd: Why do they call him the Bulletdodger?
Maar ik ben ook zéér tevreden met mijn iPhone die geen JB heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |