Ah, oke. Dus ik hoor iets van jou als jij meer weet? (A)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Niet in NL nee, maar wel in het buitenland (rond de 40/50 euro). Een vriend van mij gaat een website checken waar ik hem wil bestellen. Weet niet of deze betrouwbaar is vandaar de check.
Heb bevestiging gekregen dat het een betrouwbare website is. De website is geregistreerd bij ISIS v.a 2006 en IMRG heeft nooit klacht ontvangen. Lijkt er dus op dat het ok is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ah, oke. Dus ik hoor iets van jou als jij meer weet? (A)
Die ervaring heb ik dus helemaal niet op tweakersquote:Op maandag 22 maart 2010 21:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
FOK! is dan ook geen helpdesk. En de insteek van topics is bijvoorbeeld heel anders dan op Tweakers. Want als je daar dergelijke vragen stelt, dan heb je een ban for life, er komt een neger aan je deur en die kan iets met een plopper..
En ik wil een update van de firmware, want deze lijkt met de dag trager itt oudere firmwares vanaf 3.
Location services (Settings -> General) uitzetten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe zet je geotagging bij foto's uit? Dus dat ie je locatie opslaat in de EXIF info?
Stiekem de eerste upskirt foto's aan het maken op het terras?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe zet je geotagging bij foto's uit? Dus dat ie je locatie opslaat in de EXIF info?
Niet opstarten, maar rebooten. Probeer dat eens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:57 schreef rakez het volgende:
Mijn iPhone start ineens helemaal niet meer op. Vanmorgen stond de accu stand op laag. Toen ik mijn iPhone tussen de middag uit mijn broek haalde was deze helemaal uit. Maar zelfs na het aansluiten op netstroom gaat mijn iPhone niet meer aan. Zelfs niet na een aantal uur
. En er staat natuurlijk wel spanning op. Gelukkig valt het nog binnen de garantie, maar ik hoop echt niet dat hij nu al stuk is (heb hem pas een maand of drie).
En hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:59 schreef Allen het volgende:
[..]
Niet opstarten, maar rebooten. Probeer dat eens.
De powerknop (bovenaan) en de homeknop (onderaan) tegelijk indrukken. Ingedrukt houden totdat je het Apple-logo ziet.quote:
En als ie er niet via de app store komt, dan hopelijk wel via cydia.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Trystar het volgende:
Opera Mini voor de iPhone:
Beter komt ie gewoon in de App winkel!
Ik wil hetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Trystar het volgende:
Opera Mini voor de iPhone:
Beter komt ie gewoon in de App winkel!
Nouja, verouderd. Het is niet meer top of the bill. Het scherm is wat klein, de resolutie is een beetje laag, en qua design is ie ook niet zo mooi in vergelijking met de concurrenten. Qua functionaliteit kan de iPhone nog steeds prima mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef Repeat het volgende:
Ik vind em totaal niet verouderd aanvoelen. Ik kan er alles mee, het loopt allemaal soepel. Wat wil een mens nog meer?
Hogere resolutie betekent niet dat de letters kleiner worden, ze worden enkel scherper.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Repeat het volgende:
Ik ben niet zo'n resolutiefapper. Ik moet het ook nog kunnen lezen.
Overigens levert een iPhone je nog steeds de meeste aandacht van lekkere chicks op. Mensen met een HTC ofzo staan toch lager op de ladder.
Mensen met een HTC liggen onder de ladder.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Repeat het volgende:
Overigens levert een iPhone je nog steeds de meeste aandacht van lekkere chicks op. Mensen met een HTC ofzo staan toch lager op de ladder.
Het scherm hoeft voor mij ook niet groter hoor, het blijft wel een telefoon die je overal mee naartoe neemt. En qua design vind ik hem nog steeds het mooiste van alle andere smartphones, maarja smaken verschillenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, verouderd. Het is niet meer top of the bill. Het scherm is wat klein, de resolutie is een beetje laag, en qua design is ie ook niet zo mooi in vergelijking met de concurrenten. Qua functionaliteit kan de iPhone nog steeds prima mee natuurlijk.
Mijn grootste nachtmerrie. Daarom stuur ik mn 3GS met haarscheur nog niet terug.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:12 schreef dotKoen het volgende:
En ik heb weer een nieuwe iPhone 3G, nummer drie dit maal. Duurde uiteindelijk 5 werkdagen, lekker snel.
Helaas geleverd met OS 3.1.3 en baseband 05.12.01, wat als ik het goed heb niet te jailbreken is. Geen tethering dus
Dank jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Mijn grootste nachtmerrie. Daarom stuur ik mn 3GS met haarscheur nog niet terug.
Gecondoleerd met je verlies.
Apple heeft geen monopolie op de computer- of smartphonemarkt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:44 schreef Agiath het volgende:
Die Opera ziet er goed uit trouwens![]()
En aangezien Microsoft laatst een rechtzaak verloren heeft wat betreft standaard meegeleverde browsers, is het niet tijd dat apple zich hieraan gaat houden dan?
Qua smartphonemarkt komen ze aardig in de buurtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:46 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Apple heeft geen monopolie op de computer- of smartphonemarkt.
4,3", damn dat moet een joekel zijn. Ik vind m'n iPhone al grootquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef Geqxon het volgende:
http://gizmodo.com/550034(...)eet-the-new-terrific
4G, 4.3" beeldscherm, 1GHz Snapdragon, HDMI-out met 720p, 8MP, 512MB RAM én android.
Ik ben geen specs geilerd, ik heb liever goede software. Maar men, wat voelt mijn iPhone zich toch oud...
Volgens mij geldt dat alleen voor de 3GS hoor. Alle 3G's zijn te jailbreaken, ongeacht de firmwareversie. Unlocken wordt een ander verhaal.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:12 schreef dotKoen het volgende:
En ik heb weer een nieuwe iPhone 3G, nummer drie dit maal. Duurde uiteindelijk 5 werkdagen, lekker snel.
Helaas geleverd met OS 3.1.3 en baseband 05.12.01, wat als ik het goed heb niet te jailbreken is. Geen tethering dus
De HTC HD2 ziet er gewoon uit als een koelkastquote:Op woensdag 24 maart 2010 02:05 schreef Skv het volgende:
Reactie op die HTC: ik vind HTC geen fijne telefoons produceren, ik heb totaal geen goed gevoel bij Android-telefoons.. Mijn 3G kan het (terecht) niet aan; ik hoop op een waardige nieuwe iPhone!
Android is wel puik hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:05 schreef Skv het volgende:
Reactie op die HTC: ik vind HTC geen fijne telefoons produceren, ik heb totaal geen goed gevoel bij Android-telefoons.. Mijn 3G kan het (terecht) niet aan; ik hoop op een waardige nieuwe iPhone!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4273quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
Vraagje!
Weet iemand of -en zo ja waar- je die siliconen oordopjes los kunt kopen voor de in ear oordopjes voor mijn iPhone? Ik ben een small versie kwijt en bij de Macstore verkopen ze die krengetjes niet los.
Beetje typisch vond ik dat en ik vraag me af of je ze wel via internet los kunt kopen. Om nu een nieuw in-ear setje te kopen enkel om weer een small oordopsilicoontje (...) te hebben is ook een beetje overdreven, tenslotte.
Mag ik heel even heel erg veel van je houden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:07 schreef Agiath het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4273
U vraagt, wij draaien
Is al lang te jailbreakenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef fransbreda het volgende:
Hoelang duurt het nog voor 3.1.3 week 02 te jailbreaken is?
Temporarily sold outquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4273
U vraagt, wij draaien
Tuurlijk, ik wist het zelf ook niet, maar dealextreme leek me de ideale site voor dat soort dingetjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik heel even heel erg veel van je houden?
Nu maar hopen dat ze de voorraad een beetje snel bijvullen. Als ik er nog twee kwijtraak, moet ik over op de grootste maat en daar zijn mijn oren te poezelig voor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef Agiath het volgende:
Tuurlijk, ik wist het zelf ook niet, maar dealextreme leek me de ideale site voor dat soort dingetjes
Nee, is niet raar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens de geruchten zou de 4G ergens in juni moeten komen. Maar er is nog helemaal niets bekend over de nieuwe iPhone toch? Is dat niet een beetje raar als hij over 3 maanden al uit zou moeten komen?
Oké. Dus toen 2 jaar geleden de 3G uit kwam in juni was er rond deze tijd ook nog helemaal niets bekend?quote:
Nee. Alleen wat vage geruchten, maar die zijn er nu ook. Zo rond mei zal de geruchtenmachine wel op toeren komen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oké. Dus toen 2 jaar geleden de 3G uit kwam in juni was er rond deze tijd ook nog helemaal niets bekend?
Dat is Apple. Totdat Steve met dat de nieuwe iPhone in zijn handen staat op de keynote weet niemand er ene hol van. Daarom is Apple ook zo geniaal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens de geruchten zou de 4G ergens in juni moeten komen. Maar er is nog helemaal niets bekend over de nieuwe iPhone toch? Is dat niet een beetje raar als hij over 3 maanden al uit zou moeten komen?
Nee. Apple maakt zelf alles pas een paar weken of vlak voor de release bekend. De overige nieuwtjes zijn geruchten. Je kan er de klok op gelijk zetten dat er in juni een persconferentie komt waarna in juni/juli de 4G overal uit zal komen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oké. Dus toen 2 jaar geleden de 3G uit kwam in juni was er rond deze tijd ook nog helemaal niets bekend?
Nee hoor. Pas OP de release zelf. Niets er voor. Helemaal niets.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Apple maakt zelf alles pas een paar weken of vlak voor de release bekend. De overige nieuwtjes zijn geruchten. Je kan er de klok op gelijk zetten dat er in juni een persconferentie komt waarna in juni/juli de 4G overal uit zal komen.
En daar ben ik blij van! anders moet ik 2 maand wachten voordat de 4G pas echt uit is!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Apple maakt zelf alles pas een paar weken of vlak voor de release bekend. De overige nieuwtjes zijn geruchten. Je kan er de klok op gelijk zetten dat er in juni een persconferentie komt waarna in juni/juli de 4G overal uit zal komen.
Heb hier niks geen problemen met mijn email(hotmail) op de Iphone.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:57 schreef Reintji het volgende:
Iemand ervaring met hotmail en de standaard email applicatie van de iPhone? Mijn oude werkt wel, mijn nieuwe account niet. Volgens mij alles goed ingevuld, maar bij de nieuwe krijg ik steeds de melding dat de gebruikersnaam of paswoord niet goed zijn. Heb op mobile.live.com al eens in en uitgelogd, cache en geschiedenis gewist etc. Geen oplossing
Helemaal niet, de iPhone 3G werd op 9 juni aangekondigd en was vanaf 11 juli verkrijgbaar. De 3GS werd 8 juni aangekondigd en was vanaf 19 juni te koop in de VS, 26 juni in Nederland. Zit toch wel wat tijd tussen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor. Pas OP de release zelf. Niets er voor. Helemaal niets.
Keep us posted!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Repeat het volgende:
Het is nu 12.14 en ik heb nog maar 72% batterij. 5.48 standby en 1.16u gebruik...
Kappen nouquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:39 schreef wormtrein het volgende:
Hoooohhh zuchhttt... waaaarom is die iPhone nou zo snel leee-heeeeg...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:39 schreef wormtrein het volgende:
Hoooohhh zuchhttt... waaaarom is die iPhone nou zo snel leee-heeeeg...
Is me in een half jaar nog niet overkomen. Altijd wel 2 dagen eigenlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:10 schreef Rejected het volgende:
Maar serieus, op sommige dagen red je er 1 hele dag niet eens.
's avonds staat ie bij mij regelmatig op 20% of minder, daarmee haalt ie de volgende morgen niet eensquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Is me in een half jaar nog niet overkomen. Altijd wel 2 dagen eigenlijk.
Hehe, nee, dat kloptquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Repeat het volgende:
's avonds staat ie bij mij regelmatig op 20% of minder, daarmee haalt ie de volgende morgen niet eens
Gaat er dan in een nacht zoveel procent vanaf bij jouquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
's avonds staat ie bij mij regelmatig op 20% of minder, daarmee haalt ie de volgende morgen niet eens
In ieder geval fors meer dan 2% minimaal 10 gok ik zo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:57 schreef June. het volgende:
[..]
Gaat er dan in een nacht zoveel procent vanaf bij jouBij mij maar 2% ofzo.
Gejailbreakte. En het is misschien handiger als jij je vraag gerichter slelt. Met de vraag die je nu stelt bereik je namelijk niets.quote:
Nou zoals ik het zeg? Vraag me af hoeveel van de bezitters hier zijn iPhone heeft gejailbreakt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:34 schreef Allen het volgende:
[..]
Gejailbreakte. En het is misschien handiger als jij je vraag gerichter slelt. Met de vraag die je nu stelt bereik je namelijk niets.
Ik niet. Niet van plan ook.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef o.us het volgende:
Nou zoals ik het zeg? Vraag me af hoeveel van de bezitters hier zijn iPhone heeft gejailbreakt.
Mijn eerste iPhone heeft zoiets ook meegemaakt, dag later was de beeldschermkabel los: wit scherm. Toen door TMNL vervangen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:43 schreef svenistheman het volgende:
Net schrik momentje. Iphone viel op stenen vloer van halve meter hoogte. Niks aan handje gelukkig. Of kan het nog zijn dat er naderhand toch nog iets niet in orde blijkt te zijn??
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Nou zoals ik het zeg? Vraag me af hoeveel van de bezitters hier zijn iPhone heeft gejailbreakt.
Die zitten in je bibliotheek.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef NJ het volgende:
Ik ga vandaag of morgen Windows 7 opnieuw installeren. De eerste keer sinds ik m'n iPhone heb. Nu heb ik wel gevonden hoe ik m'n bibliotheek kan overzetten, maar hoe doe ik dat met m'n apps?.
Je kunt dat nu al proberen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:54 schreef NJ het volgende:
Dus als ik de map C:\Users\Gebruiker\Music\iTunes\Mobile Applications kopieer en weer terugzet in een nieuwe install moet ik (na opnieuw machtigen) weer gewoon alles hebben?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef fransbreda het volgende:
Wanneer komt er een FOK! iPhone app?
Sommige functies werken zo niet goed!
De kracht van de accu is wel erg triest, ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:06 schreef Repeat het volgende:
De dag is om, toch weer onder de 20% gekomen...
[ afbeelding ]
De mijne in de nacht van woensdag op donderdag opgeladen, zit nu op 81%.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:06 schreef Repeat het volgende:
De dag is om, toch weer onder de 20% gekomen...
[ afbeelding ]
Kijk eens goed naar je iPwn. Zie je een flitser?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uurtje of 3 schat ik, maar je kan hem ook gewoon iedere dag aan de laptopper hangen
Hoe maak je foto's met flits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |