Hehe, nee, dat kloptquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Repeat het volgende:
's avonds staat ie bij mij regelmatig op 20% of minder, daarmee haalt ie de volgende morgen niet eens
Gaat er dan in een nacht zoveel procent vanaf bij jouquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
's avonds staat ie bij mij regelmatig op 20% of minder, daarmee haalt ie de volgende morgen niet eens
In ieder geval fors meer dan 2% minimaal 10 gok ik zo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:57 schreef June. het volgende:
[..]
Gaat er dan in een nacht zoveel procent vanaf bij jouBij mij maar 2% ofzo.
Gejailbreakte. En het is misschien handiger als jij je vraag gerichter slelt. Met de vraag die je nu stelt bereik je namelijk niets.quote:
Nou zoals ik het zeg? Vraag me af hoeveel van de bezitters hier zijn iPhone heeft gejailbreakt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:34 schreef Allen het volgende:
[..]
Gejailbreakte. En het is misschien handiger als jij je vraag gerichter slelt. Met de vraag die je nu stelt bereik je namelijk niets.
Ik niet. Niet van plan ook.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef o.us het volgende:
Nou zoals ik het zeg? Vraag me af hoeveel van de bezitters hier zijn iPhone heeft gejailbreakt.
Mijn eerste iPhone heeft zoiets ook meegemaakt, dag later was de beeldschermkabel los: wit scherm. Toen door TMNL vervangen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:43 schreef svenistheman het volgende:
Net schrik momentje. Iphone viel op stenen vloer van halve meter hoogte. Niks aan handje gelukkig. Of kan het nog zijn dat er naderhand toch nog iets niet in orde blijkt te zijn??
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Nou zoals ik het zeg? Vraag me af hoeveel van de bezitters hier zijn iPhone heeft gejailbreakt.
Die zitten in je bibliotheek.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef NJ het volgende:
Ik ga vandaag of morgen Windows 7 opnieuw installeren. De eerste keer sinds ik m'n iPhone heb. Nu heb ik wel gevonden hoe ik m'n bibliotheek kan overzetten, maar hoe doe ik dat met m'n apps?.
Je kunt dat nu al proberen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:54 schreef NJ het volgende:
Dus als ik de map C:\Users\Gebruiker\Music\iTunes\Mobile Applications kopieer en weer terugzet in een nieuwe install moet ik (na opnieuw machtigen) weer gewoon alles hebben?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef fransbreda het volgende:
Wanneer komt er een FOK! iPhone app?
Sommige functies werken zo niet goed!
De kracht van de accu is wel erg triest, ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:06 schreef Repeat het volgende:
De dag is om, toch weer onder de 20% gekomen...
[ afbeelding ]
De mijne in de nacht van woensdag op donderdag opgeladen, zit nu op 81%.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:06 schreef Repeat het volgende:
De dag is om, toch weer onder de 20% gekomen...
[ afbeelding ]
Kijk eens goed naar je iPwn. Zie je een flitser?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uurtje of 3 schat ik, maar je kan hem ook gewoon iedere dag aan de laptopper hangen
Hoe maak je foto's met flits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |