Ah, oke. Dus ik hoor iets van jou als jij meer weet? (A)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Niet in NL nee, maar wel in het buitenland (rond de 40/50 euro). Een vriend van mij gaat een website checken waar ik hem wil bestellen. Weet niet of deze betrouwbaar is vandaar de check.
Heb bevestiging gekregen dat het een betrouwbare website is. De website is geregistreerd bij ISIS v.a 2006 en IMRG heeft nooit klacht ontvangen. Lijkt er dus op dat het ok is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ah, oke. Dus ik hoor iets van jou als jij meer weet? (A)
Die ervaring heb ik dus helemaal niet op tweakersquote:Op maandag 22 maart 2010 21:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
FOK! is dan ook geen helpdesk. En de insteek van topics is bijvoorbeeld heel anders dan op Tweakers. Want als je daar dergelijke vragen stelt, dan heb je een ban for life, er komt een neger aan je deur en die kan iets met een plopper..
En ik wil een update van de firmware, want deze lijkt met de dag trager itt oudere firmwares vanaf 3.
Location services (Settings -> General) uitzetten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe zet je geotagging bij foto's uit? Dus dat ie je locatie opslaat in de EXIF info?
Stiekem de eerste upskirt foto's aan het maken op het terras?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe zet je geotagging bij foto's uit? Dus dat ie je locatie opslaat in de EXIF info?
Niet opstarten, maar rebooten. Probeer dat eens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:57 schreef rakez het volgende:
Mijn iPhone start ineens helemaal niet meer op. Vanmorgen stond de accu stand op laag. Toen ik mijn iPhone tussen de middag uit mijn broek haalde was deze helemaal uit. Maar zelfs na het aansluiten op netstroom gaat mijn iPhone niet meer aan. Zelfs niet na een aantal uur
. En er staat natuurlijk wel spanning op. Gelukkig valt het nog binnen de garantie, maar ik hoop echt niet dat hij nu al stuk is (heb hem pas een maand of drie).
En hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:59 schreef Allen het volgende:
[..]
Niet opstarten, maar rebooten. Probeer dat eens.
De powerknop (bovenaan) en de homeknop (onderaan) tegelijk indrukken. Ingedrukt houden totdat je het Apple-logo ziet.quote:
En als ie er niet via de app store komt, dan hopelijk wel via cydia.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Trystar het volgende:
Opera Mini voor de iPhone:
Beter komt ie gewoon in de App winkel!
Ik wil hetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Trystar het volgende:
Opera Mini voor de iPhone:
Beter komt ie gewoon in de App winkel!
Nouja, verouderd. Het is niet meer top of the bill. Het scherm is wat klein, de resolutie is een beetje laag, en qua design is ie ook niet zo mooi in vergelijking met de concurrenten. Qua functionaliteit kan de iPhone nog steeds prima mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef Repeat het volgende:
Ik vind em totaal niet verouderd aanvoelen. Ik kan er alles mee, het loopt allemaal soepel. Wat wil een mens nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |