Je abbo gaat pas op 23-04 in. Dan werkt de simkaart toch ook pas?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:44 schreef Snuf. het volgende:
Werkt nietIk snap er niets van. Anders maar eens T-mobile bellen maandag.
dat dus. Geduld, geduld...quote:Op zondag 28 maart 2010 08:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je abbo gaat pas op 23-04 in. Dan werkt de simkaart toch ook pas?
Wat gebeurt er als je synchroniseerd?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:51 schreef poiuytr het volgende:
Ik word echt aardig gek hier, afgelopen week een keer spel proberen te downloaden zoals ik eerder deze week al uitgelegd had maar hij blijft gewoon vast staan en gaat niet verder met downloaden
Ik kreeg een reactie van iemand dat ik hem aan de pc moet hangen, maar hoe zorg ik er nou voor dat die app verwijderd wordt?
Zo juist aan de pc gelegd en hij heeft automatisch gesynchroniseerd maar nog steeds is de app niet verwijderdquote:
Geen idee. Probeer het.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hij vraagt ook telkens om mijn appstore wachtwoord zeer irritant, kan ik het programma niet gewoon via programma's verwijderen?
Weet niemand. Misschien deze zomer, misschien niet. En ik denk niet dat ze de volgende iPhone 4G gaan noemen. 2G en 3G slaat op het netwerk (GPRS/EDGE = 2G, UMTS/HSDPA = 3G).quote:
4G = Lte netwerk..?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet niemand. Misschien deze zomer, misschien niet. En ik denk niet dat ze de volgende iPhone 4G gaan noemen. 2G en 3G slaat op het netwerk (GPRS/EDGE = 2G, UMTS/HSDPA = 3G).
Je verliest alleen jouw garantie bij Apple zolang je de JB er op hebt zitten, that's it. Moet ie naar de Appledokter, moet de JB incl. alle daarmee gedownloade apps verwijderd worden. Je krijgt jouw gerepareerde iPhone wel met de nieuwste update terug die vaak niet te jailbreaken zijn totdat het wel kan.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:37 schreef AliKebap het volgende:
Ik geloof dat dat gewoon legaal is
Hier staan wel een aantal jailbreak-handleidingen:
http://www.iphoneclub.nl/(...)nlock/f65/jailbreak/
Als je firmware 3.1.3 hebt, dan heb je vooralsnog geen mogelijkheid tot jailbreaken, maar GeoHot heeft eergister een nieuwe aangekondigd, en volgens de geruchten komt die over een dikke week uit.
Programma dat "Nachtzoen" heet.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kijk nu regelmatig P&W, DWDD. Nova en het journaal, iemand nog meer ideeen?
War voor iets is dat?quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Je verliest alleen jouw garantie bij Apple zolang je de JB er op hebt zitten, that's it. Moet ie naar de Appledokter, moet de JB incl. alle daarmee gedownloade apps verwijderd worden. Je krijgt jouw gerepareerde iPhone wel met de nieuwste update terug die vaak niet te jailbreaken zijn totdat het wel kan.
En apps downloaden wat je met JB kan die geld kosten is dan wel illegaal. Maar de kans dat je gepakt wordt is klein, maar dan ook zéér klein.
Ja dat is de verassing.quote:
Je iPhone verkoolt met dat programma?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je iPhone verkoolt met dat programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |