Nou, ik wist niet dat ie onder rembours kwam. Ik had geen mailtje gezien, want ik wist niet dat ie vandaag al zou komen. Had pas woensdag het contract uit de deur gedaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Haal dat ding dan gewoon in de winkel, als het nog te lastig is om van tevoren even op te zoeken wat 'rembours' betekent.
Welke OS heb je? Gewoon pluggen en hij verschijnt als digitale camera bij Deze Computer (XP).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lieve SKV, hoe zet je foto's van je computer over op je iphone?
Dank voor je snelle reactie
Ik heb deze gehaald met 2 sterren maar ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:09 schreef MaxC het volgende:
Iemand tips voor level 3-5 bij Angry Birds? Het huis is te stabiel om de TNT te laten ontploffen
En slepen via de explorer?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef Rejected het volgende:
[..]
Welke OS heb je? Gewoon pluggen en hij verschijnt als digitale camera bij Deze Computer (XP).
Het eerste vogeltje precies tegen de linkerbovenhoek van het huis. De rest gaat vanzelf...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:09 schreef MaxC het volgende:
Iemand tips voor level 3-5 bij Angry Birds? Het huis is te stabiel om de TNT te laten ontploffen
Van computer naar iPhone. Niet andersom.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef Rejected het volgende:
[..]
Welke OS heb je? Gewoon pluggen en hij verschijnt als digitale camera bij Deze Computer (XP).
Als je er niet uitkomt, zoek op youtube naar 'Angry Birds' dan vind je allerlei walkthroughs.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:09 schreef MaxC het volgende:
Dat lukt me dus niet, geen idee waaromquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:21 schreef TheGeneral het volgende:
Als je de iPhone aansluit kan je bij de tab 'foto's ' kiezen welke map hij moet syncen. Als je dus je plaatjes in die map zet, worden ze gesynct naar je iPhone.
Jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En slepen via de explorer?
quote:Ik zou graag de series in het ipod(video) gedeelte op mijn iphone in aparte mappen hebben. Dit krijg ik echter niet voor elkaar, en googelen helpt ook niet. Op itunes zie ik wel een kopje "series" staan linksboven, maar hier kan ik ook niks mee.
Weet iemand of dit überhaupt kan? En zo ja, hoe dan?
Je wil foto's van je pc na je Iphone overzetten of andersom?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik probeer foto's over te zetten en doe de volgende stappen
hoofdscherm, foto's, syngroniseren en daarna nog op het hoofd scherm
Interessant. Ga je nog leuke dingen doen vandaag of is zo'n opmerkingen maken leuk voor je?quote:
Mijn vraag was toch niet zo dom?? Ik heb me rot gegoogeld, en ook op iPhoneclub.nl rondgekeken, maar t is echt nergens te vinden..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:41 schreef Skv het volgende:
Ik ga geen antwoord meer geven op stomme vragen in dit topic. 8)
Tof!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:45 schreef Nalbandian het volgende:
De iPhone 3Gs 32GB is binnen!
Skv: mag ik de komende dagen nog van je hulp gebruikmaken?
Mijn muziekbibliotheek is al 20 GB...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Tof!
Heb er nog steeds veel plezier aan!
Alleen snap ik niet waarom mensen 32 GB nemen
16 GB meer dan zat
En hoeveel luister je er daadwerkelijk van?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Mijn muziekbibliotheek is al 20 GB...
Gisteren heb ik nog een mailtje verzonden. Geen centje pijnquote:Op zondag 21 maart 2010 09:25 schreef Ericjuh het volgende:
Iemand de laatste tijd problemen met het emailen vanaf de iphone? Ik kan wel mails ontvangen, maar verzenden lukt niet. Krijg soort melding als "geadresseerde bestaat niet". Het werkte eerste altijd wel en heb niks verandert.
Alles? Staat vrijwel altijd op shuffle dus alles komt aan bod.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En hoeveel luister je er daadwerkelijk van?
Ik ook niet, ging prima deluxequote:Op zondag 21 maart 2010 10:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gisteren heb ik nog een mailtje verzonden. Geen centje pijn
Bij hulpvragen altijd precieze foutmelding vermelden.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:25 schreef Ericjuh het volgende:
Iemand de laatste tijd problemen met het emailen vanaf de iphone? Ik kan wel mails ontvangen, maar verzenden lukt niet. Krijg soort melding als "geadresseerde bestaat niet". Het werkte eerste altijd wel en heb niks verandert.
Ok, al duurt het wel even voordat het een heel rondje heeft gemaaktquote:Op zondag 21 maart 2010 10:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Alles? Staat vrijwel altijd op shuffle dus alles komt aan bod.
8 dagenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ok, al duurt het wel even voordat het een heel rondje heeft gemaakt
"Mail versturen niet mogelijk. Een adres van een geadresseerde is ongeldig."quote:Op zondag 21 maart 2010 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij hulpvragen altijd precieze foutmelding vermelden.
Heb ik ook last van gehad, vanaf het begin eigenlijk al.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:31 schreef Skv het volgende:
Ik krijg sinds vandaag ineens push-berichten van Hyves.
En dan niet een selectie, maar gewoon álle updates die mensen in mijn netwerk doen.
Weg met die onzin.
Ja, ik kon het niet op de iPhone vinden, maar via de computer : mijn menu/mijn account/berichten & notificaties.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Kun je dat niet gewoon uitzetten in Berichtgeving? Of in instellingen?
Ik snap niet dat je zoveel geld wil uitgeven aan een externe batterij. Ik heb paar weken terug een externe batterij via MP gekocht voor 15 euro en die werkt gewoon perfect. imo is zo'n ding alleen handig als je 5 dagen zonder stroom zit.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:59 schreef Saninl het volgende:
Is deze batterij echt zo goed/handig?
http://www.smartphonecentre.nl/3g-juice-major-mojo
Iemand zei dat ook ooit over 640 kB.quote:
Geen.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke podcasts kijken jullie?
Ik ben geabbondeerd op het nieuws, NOVA, P en W en DWDD
Switch Easy Valcan (of zoiets)quote:Op zondag 21 maart 2010 19:41 schreef Nalbandian het volgende:
Welke case gebruiken jullie eigenlijk?
quote:
Ik vind het reuze handig om zo'n extra batterij te hebben. Ik ga dezelfde (maar dan niet van 3G Juice wan daar betaal je alleen voor het merk) binnenkort voor 50 euro uit the UK halen. Moet nog wel ff weten of die website waar ik em koop betrouwbaar is. Krijg dat morgen te horen.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:59 schreef Saninl het volgende:
Zwaar minder. Kan een hoesje dit voorkomen?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:09 schreef Repeat het volgende:
Haarscheur in mn iPhone. De eerste na een jaar gebruik zonder hoesje
Heb deze (alleen met een andere naam) al een jaar. Topding, krijg je geen spijt van!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:59 schreef Saninl het volgende:
Ja. geen hol aan.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:14 schreef poiuytr het volgende:
Iemand die hier ook de Sims 3 heeft gespeeld op de Iphone?
Klopt, je kan ook kiezen of je meldingen, berichten of badges aan/uit wil zetten.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Kun je dat niet gewoon uitzetten in Berichtgeving? Of in instellingen?
www.google.com, hierboven staat ook nog ergens een link naar een nieuwe methode!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:01 schreef Norrage het volgende:
tvp....hoe krijg ik mijn iphone terug naar 3.1.2?:P
Reageer dan nietquote:Op maandag 22 maart 2010 15:45 schreef poiuytr het volgende:
[..]
www.google.com, hierboven staat ook nog ergens een link naar een nieuwe methode!
Kom op zeg, gast mag zelf ook wel een beetje research doen dan gelijk te vragen.quote:
Tsjah je wil liever slowchatten dan inhoudelijke praat want tot dit niveau is het topic inmiddels verzonkenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:41 schreef Skv het volgende:
Ik ga geen antwoord meer geven op stomme vragen in dit topic. 8)
FOK! is dan ook geen helpdesk. En de insteek van topics is bijvoorbeeld heel anders dan op Tweakers. Want als je daar dergelijke vragen stelt, dan heb je een ban for life, er komt een neger aan je deur en die kan iets met een plopper..quote:Op maandag 22 maart 2010 18:19 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Tsjah je wil liever slowchatten dan inhoudelijke praat want tot dit niveau is het topic inmiddels verzonken
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
op Tweakers. Want als je daar dergelijke vragen stelt, dan heb je een ban for life, er komt een neger aan je deur en die kan iets met een plopper..
Eeej ik ben niet achterlijk en een paar van die methodes die ik had gevonden werkten niet. Waarom denk je dat ik het uberhaupt hier vraag? Een paar topics geleden vroeg ik het met wat meer details over het probleem maar toen was er geen reactie (wel 1, maar dat kreeg ik dus niet aan de praat)quote:Op maandag 22 maart 2010 16:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Kom op zeg, gast mag zelf ook wel een beetje research doen dan gelijk te vragen.
Hij hoefde maar 1 pagina te lezen (de laatste) en hij had een antwoord op zijn vraag.
http://www.google.nl/#hl=nl&q=Iphone+3.1.3+downgrade&meta=&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=471635cb0ca6e6b2
Zitten zat sites tussen die hem antwoord geven binnen een paar seconde!
Helaas niet... Hij blijft namelijk het Apple logo laten zien en dat rond draaiende dingetje staat stil...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:43 schreef Rejected het volgende:
Klinkt als een gevalletje batterij die op is.
sorry
Ja, alleen dit is precies dezelfde alleen dan met een andere naam op de verpakking en veel goedkoper. Ik kreeg de tip toen ook van SKV en absoluut geen spijt van gekregen.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:59 schreef Saninl het volgende:
DFU mode geprobeerd dus? Bij mij was de oplossing iTunes opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Helaas niet... Hij blijft namelijk het Apple logo laten zien en dat rond draaiende dingetje staat stil...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, alleen dit is precies dezelfde alleen dan met een andere naam op de verpakking en veel goedkoper. Ik kreeg de tip toen ook van SKV en absoluut geen spijt van gekregen.
http://www.mobile-harddis(...)-p-250.html?cPath=66
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:32 schreef -Menn0- het volgende:
Jep heb ik geprobeerd en dan zegt hij je moet er nu 3.1.3 opzetten, maar dat wil ik natuurlijk niet
Ik zou de batterij eruit halenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:43 schreef Rejected het volgende:
Klinkt als een gevalletje batterij die op is.
sorry
Die is niet meer te krijgen volgens mij..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je in ieder geval op welke naam je moet zoeken.
Wat voor Iphone heb je dan een 3G of een 3GS? Ik heb zelf geen ervaring met het downgraden naar 3.1.2 maar kijk een keer op deze site http://www.iphoneheat.com/ staat zat informatie op die jou vraag kan beantwoorden.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eeej ik ben niet achterlijk en een paar van die methodes die ik had gevonden werkten niet. Waarom denk je dat ik het uberhaupt hier vraag? Een paar topics geleden vroeg ik het met wat meer details over het probleem maar toen was er geen reactie (wel 1, maar dat kreeg ik dus niet aan de praat)
GSquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat voor Iphone heb je dan een 3G of een 3GS? Ik heb zelf geen ervaring met het downgraden naar 3.1.2 maar kijk een keer op deze site http://www.iphoneheat.com/ staat zat informatie op die jou vraag kan beantwoorden.
Mja, maar misschien toch eens proberen? Nu heb je helemaal geen iPhonequote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:32 schreef -Menn0- het volgende:
Jep heb ik geprobeerd en dan zegt hij je moet er nu 3.1.3 opzetten, maar dat wil ik natuurlijk niet
Niet in NL nee, maar wel in het buitenland (rond de 40/50 euro). Een vriend van mij gaat een website checken waar ik hem wil bestellen. Weet niet of deze betrouwbaar is vandaar de checkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Die is niet meer te krijgen volgens mij..
Dit is de website waar je hem nog wel kunt krijgen.quote:
Nieuwsbericht hierover: http://tweakers.net/nieuw(...)se-in-app-store.htmlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Trystar het volgende:
Opera Mini voor de iPhone:
Beter komt ie gewoon in de App winkel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |