Beste donroyco,quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hmm, de iPhone is net 1,5 maand oud
in het iPodding, onder meer -> podcasts.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar staan de podcasts die je downed via itunes?
Beste LeNick,quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:54 schreef LeNick het volgende:
Skv,
zie je mijn vraag niet over het hoofd? Anders stuur ik een moderator op je af.![]()
MVG.
Beste Agiath,quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:16 schreef Agiath het volgende:
Beste Skv,
Ik wil de multitasking van mijn iPhone handmatig uitbreiden en hem vanaf nu ook als bieropener gebruiken, welke kant kan ik het beste gebruiken zodat ik zo snel mogelijk een nieuwe krijg?
Dank je!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Beste Agiath,
Allereerst bedankt voor je vraag. Je bent de eerste van vandaag, dat is een goed begin van de dag!
Dan nu mijn antwoord: natuurlijk gebruik je hiervoor het gedeelte waar je normaal je oplader in stopt. Zelf heb ik dit ook al meerdere keren gedaan. Ik kreeg uiteindelijk telkens weer een nieuwe opgestuurd. Ik vind toch dat dit soort triviale taken gewoon uitgevoerd moeten kunnen worden met een modern apparaat als de iPhone.
Graag hoor ik van je of het allemaal is gelukt en hoe lang het duurde voor je een nieuwe ontving!
Met vriendelijke groeten,
Skv.
quote:
Lieve Maraca,quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:47 schreef Maraca het volgende:
Lieve Skv,
Ik heb een haarscheurtje aan de onderkant van mijn iPhone. Moet ik mij zorgen maken?
Maraca
Beste Treinkopper,quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:55 schreef Treinkopper het volgende:
Lieve Skv,
Mijn buurmeisje stopt haar iPhone graag in haar scheurtje. Moet ik mij zorgen maken?
TK.
Haal dat ding dan gewoon in de winkel, als het nog te lastig is om van tevoren even op te zoeken wat 'rembours' betekentquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef Snuf. het volgende:
Mijn iPhone werd net gebracht door een meneer van de TNT, maar ik moest contact 90 euro geven, maar dat had ik niet. Nu komen ze morgen terug.
Wat een nerds bij Studentmobiel, schrijf het gewoon af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |