Push voor Ping werkt systeembreed dat gebruikt nagenoeg elke app. Het per uur fetchen van je mail zou ook geen opzienbarende invloed moeten hebben. Ik hoop trouwen dat Apple een keer third-party apps toe gaat staan om de standaard calenderdata te gebruiken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb push wel aanstaan, voor ping. Mail fetcht ie elk uur... Ik zal beiden eens een tijdje uitzetten.
Het kan aan mij liggen, maar keb het gevoel dat mijn 3G een beetje "op" is. Ik zie de laatste tijd steeds vaker rare dingen op mijn iphone. Batterijen die zo binnen halve dag op zijn; telefoon die spontaan uitvalt 1x in de maand; etc.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Wtf. Dit heb ik nog nooit gehad. iPhone gewoon gebruikt. Neergelegd en naar werk gegaan. Onderweg wou ik kijken hoelaat het was deed hij helemaal niks meer. Gewoon zwart beeld alsof hij uit stond.
Aan het stroom werkte niet aan de computer werkte niet...Hard reset gedaan en toen was hij er weer. Hoe de fuck kan dat nou weer dat hij opeens helemaal uit slaat...
Hard reset? Wat bedoel je daar precies mee? Een reboot?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Wtf. Dit heb ik nog nooit gehad. iPhone gewoon gebruikt. Neergelegd en naar werk gegaan. Onderweg wou ik kijken hoelaat het was deed hij helemaal niks meer. Gewoon zwart beeld alsof hij uit stond.
Aan het stroom werkte niet aan de computer werkte niet...Hard reset gedaan en toen was hij er weer. Hoe de fuck kan dat nou weer dat hij opeens helemaal uit slaat...
Home en standby knop 15 seconden ingehouden en toen kwam het appeltje. Duurde daarna wat langer dan gebruikelijk bij het opstarten en daarna deed hij het weer.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:14 schreef Allen het volgende:
[..]
Hard reset? Wat bedoel je daar precies mee? Een reboot?
Ah, okay. Mooi dat het opgelost is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Home en standby knop 15 seconden ingehouden en toen kwam het appeltje. Duurde daarna wat langer dan gebruikelijk bij het opstarten en daarna deed hij het weer.
Volgensmij was dit een bug in 3.1.2 of heb je 3.1.3 er al op staan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb al 3.1.2. sinds hij uit is en nog nooit eerder problemen gehad.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:59 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Volgensmij was dit een bug in 3.1.2 of heb je 3.1.3 er al op staan?
Heb m'n 3G nou anderhalf jaar en nergens last van. Nog paar maandjes wachten loopt m'n abbo af en ga ik voor de 4G![]()
3G. Maar heb het al opgelost. Thema van Winterboard uitgeschakeld en hij loopt weer zoals het hoort. Ook al uitgespeeld. Geweldig spel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:26 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Heb je een 3G of 3GS?
Ik had hem laatst gedownload (jailbreak, niet uit de appstore) maar hij deed het zo traag dat ik hem er maar weer heb afgegooid. Denk dat het spel te zwaar is voor de 3G of niet goed geoptimaliseerd.
Winterboard maakt je iphone echt zooo sloom, en het ziet er 99 van de 100 keer ook niet uit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:58 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
3G. Maar heb het al opgelost. Thema van Winterboard uitgeschakeld en hij loopt weer zoals het hoort. Ook al uitgespeeld. Geweldig spel.
Is dat zo erg dan? Ik gebruik Winterboard ook, maar niet voor volledige thema's (dat vind ik er ook niet uit zien). Maar voor infinitiboard en nog een x-aantal opties vind ik het toch wel super handigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
Winterboard maakt je iphone echt zooo sloom, en het ziet er 99 van de 100 keer ook niet uit.
jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:32 schreef donroyco het volgende:
Gaat mijn iPhone eigenlijk automagisch een uur vooruit?
Moet je daar geen 4.99 euro voor betalen, in de istorequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:32 schreef donroyco het volgende:
Gaat mijn iPhone eigenlijk automagisch een uur vooruit?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet je daar geen 4.99 euro voor betalen, in de istore
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:01 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb met mijn nieuwe iphone meer vastlopers als mijn oude.
Das niet de bedoeling lijkt me.
Rebootski met T-M kaart erin?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:25 schreef Snuf. het volgende:
Mm... Iets raars met mijn iPhone.
Ik heb vorige week een iPhone gekregen, abbo start op 23-04. Dan is ook mijn oude KPN abbo afgelopen. Alleen heeft mijn oude telefoon het begeven, dus ik dacht, ik pro de simkaart even in de iPhone. Toen gaf deze aan dat ie niet simlock vrij was, dus ik haalde de simkaart eruit en stopte de oude er weer in. Maar nu staat er links bovenin: SIMLOCK.
WTF, mijn T-Mobile simkaart zit er nu in...
Iemand?
Gewoon even uitzetten. Slaapknop ingedrukt houden, uitzetten, aanzetten.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:42 schreef Snuf. het volgende:
Hoe te rebooten?
Slaapknop en de homeknop te gelijk in drukken?
Zo ja, dan ben ik dat nu aan het doen
Je moet je tmobile simkaart zeg maar registreren via itunes ofzo, dat zullen je ze ook wel uitleggenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:44 schreef Snuf. het volgende:
Werkt nietIk snap er niets van. Anders maar eens T-mobile bellen maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |