Zo juist aan de pc gelegd en hij heeft automatisch gesynchroniseerd maar nog steeds is de app niet verwijderdquote:
Geen idee. Probeer het.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hij vraagt ook telkens om mijn appstore wachtwoord zeer irritant, kan ik het programma niet gewoon via programma's verwijderen?
Weet niemand. Misschien deze zomer, misschien niet. En ik denk niet dat ze de volgende iPhone 4G gaan noemen. 2G en 3G slaat op het netwerk (GPRS/EDGE = 2G, UMTS/HSDPA = 3G).quote:
4G = Lte netwerk..?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet niemand. Misschien deze zomer, misschien niet. En ik denk niet dat ze de volgende iPhone 4G gaan noemen. 2G en 3G slaat op het netwerk (GPRS/EDGE = 2G, UMTS/HSDPA = 3G).
Je verliest alleen jouw garantie bij Apple zolang je de JB er op hebt zitten, that's it. Moet ie naar de Appledokter, moet de JB incl. alle daarmee gedownloade apps verwijderd worden. Je krijgt jouw gerepareerde iPhone wel met de nieuwste update terug die vaak niet te jailbreaken zijn totdat het wel kan.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:37 schreef AliKebap het volgende:
Ik geloof dat dat gewoon legaal is
Hier staan wel een aantal jailbreak-handleidingen:
http://www.iphoneclub.nl/(...)nlock/f65/jailbreak/
Als je firmware 3.1.3 hebt, dan heb je vooralsnog geen mogelijkheid tot jailbreaken, maar GeoHot heeft eergister een nieuwe aangekondigd, en volgens de geruchten komt die over een dikke week uit.
Programma dat "Nachtzoen" heet.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kijk nu regelmatig P&W, DWDD. Nova en het journaal, iemand nog meer ideeen?
War voor iets is dat?quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Je verliest alleen jouw garantie bij Apple zolang je de JB er op hebt zitten, that's it. Moet ie naar de Appledokter, moet de JB incl. alle daarmee gedownloade apps verwijderd worden. Je krijgt jouw gerepareerde iPhone wel met de nieuwste update terug die vaak niet te jailbreaken zijn totdat het wel kan.
En apps downloaden wat je met JB kan die geld kosten is dan wel illegaal. Maar de kans dat je gepakt wordt is klein, maar dan ook zéér klein.
Ja dat is de verassing.quote:
Je iPhone verkoolt met dat programma?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je iPhone verkoolt met dat programma?
Bij die melding op annuleren klikken, vervolgens de programma's die je niet op je iPhone wilt hebben uitvinken, daarna synchroniseren. Dan blijven de programma's wel in je iTunes, maar haalt hij ze (als het goed is) van je iPhone af.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:51 schreef poiuytr het volgende:
Zou iemand mij misschien mee kunnen helpen?
Zoals ik al eerder aan had gegeven heb ik paar Apps proberen te downloaden uit de Appstore en is dit helaas mislukt
Het probleem is nu alleen dat de bestanden wel blijven staan maar nooit gedownload zijn, dit is zeer irritant want de Appstore vraagt om het halfuur na mijn inlognaam + wachtwoord.
Aan en uit op de iPhone lukt niet nu is alleen nog 1 mogelijkheid over en dat is via Itunes alleen ben ik compleet leek op dit gebied van de iPhone.
Kan iemand mij in stappen uitleggen hoe ik er nou voor zorg dat meerdere Apps die nooit gedownload zijn uit mijn iPhone verwijder, en niet dat al mijn Apps die ik nu op mijn phone heb allemaal ineens weg zijn. Ik wil ook geen bestanden overzetten.
Hieronder een screen van mijn Itunes en dan naar het tabje Programma's:
[ afbeelding ]
De Apps aan de linkerkant zijn nog van een hele tijd geleden en die hoef ik er niet meer op.
Ik kan het mishebben, maar je kan toch nooit sms'en als je geen telefoonverbinding hebt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:51 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand allicht hoe het komt dat ik niet kan bellen en sms'en als ik enkel een WiFi verbinding heb, maar geen telefoonverbinding? Heeft T-Mo een storing dat ik niet meer over ethernet met hun server kan verbinden?
quote:iPhone HD of iPhone 4G: wat kunnen we verwachten?
Daring Fireball denkt al meer informatie over de volgende generatie iPhone te hebben. Het toestel zou de naam iPhone HD krijgen, vanwege de schermresolutie van 960 x 640 pixels. Dat is tweemaal zoveel in de lengte en tweemaal zoveel de breedte als de huidige iPhone (480 x 320). Intern is Apple’s A4-processor aanwezig, dezelfde die ook in de iPad draait. Dit is een 1GHz processor met een Cortex A8-kern. In de huidige iPhone 3GS zit hetzelfde type processor, maar dan met een kloksnelheid van 600MHz. Wat besturingssysteem betreft zou het om iPhone OS 4 moeten gaan. Multitasking wordt daarin eindelijk ondersteund. Verder zit er een 5 megapixel camera in de nieuwe iPhone, plus nog een extra camera aan de voorzijde.
Wel pingen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan het mishebben, maar je kan toch nooit sms'en als je geen telefoonverbinding hebt?
Klinkt goed, maar ik verwacht ook niet minder.quote:
Moet je die firmware-spoof ff installeren uit Cydia.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:24 schreef About2Break1 het volgende:
Ook net de nieuwe itunes geïnstalleerd, begint itunes met het updaten van mijn iphone naar de nieuwste firmware
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Moet je die firmware-spoof ff installeren uit Cydia.
Home en Sleep/wake tegelijk indrukken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb trouwens volledig ongemerkt een screenprint gemaakt van m'n iPhone. Zit opeens tussen m'n foto's. Geen idee hoe ik dat gedaan heb
En schudden en 3 keer stampen.quote:
Bij mij was het zo dat ik toestemde met de update om de nieuwe itunes te installeren, ik ging wat te drinken pakken en vervolgens zag ik dat de iphone ook aan het updaten was. Ik heb nu dus niets meer aan mijn iphonequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Dus als ik iTunes update gaat hij automatisch mijn iPhone ook updaten? Pfoe. Gelukkig dat ik het weet van te voren.
Ik zie echt al zo'n *nooooooooooo....!!* momentje (in slow-motion natuurlijk) voor mequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:22 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Bij mij was het zo dat ik toestemde met de update om de nieuwe itunes te installeren, ik ging wat te drinken pakken en vervolgens zag ik dat de iphone ook aan het updaten was. Ik heb nu dus niets meer aan mijn iphone![]()
Wat een BS zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:22 schreef About2Break1 het volgende:
Ik heb nu dus niets meer aan mijn iphone![]()
Elke keer als ik jouw username zie dan hoor ik in mijn hoofd: Why do they call him the Bulletdodger?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Wat een BS zeg
ik heb mijn iphone niet voorzien van een JB en werkt prima hoor
dus het is onzin om te stellen dat je met een iphone zonder JB niets kan
because he dodges bullets aviquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef Rejected het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw username zie dan hoor ik in mijn hoofd: Why do they call him the Bulletdodger?
Maar ik ben ook zéér tevreden met mijn iPhone die geen JB heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |