DDZ ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef James1988 het volgende:
Wat is DD-AR toch een schijttreinKan niet wachten tot het DDZ is...
Hoi, in jouw SLT-lijstje mist de 2619 nog, volgens mij heb ik die twee dagen geleden al in dienst gezien tussen Utrecht en Gouda of Den Haag/Rotterdam...quote:
Nou, zo gek veel spoorfreaks zijn er niet die daar geschikt voor zijn. Of voor enig sociaal functioneren at all.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:39 schreef James1988 het volgende:
Eurlings gaat de politiek verlaten. Hopelijk is zijn opvolger een spoorfreak :p
Eigenlijk best wel waar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zo gek veel spoorfreaks zijn er niet die daar geschikt voor zijn. Of voor enig sociaal functioneren at all.
Ik zal me aanmelden. Ik ben kei-geschikt čn pro-spoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:54 schreef James1988 het volgende:
Dat is waar. Maar laten we het houden op iemand met een voorliefde voor het spoor die ook nog eens van aanpakken weet. Een oud-spoorbaas ofzo. Zolang het maar niet Marc Descheemaecker wordt
quote:Donderdag 8 april 2010
- Aankomst Zweedse trein Carl Gustav. De eerste deel van het transport gaat met een IKEA transport mee van Katarinaholm naar Wanne in Duitsland. Vanaf daar neemt Captrain het over. Dit rijtuig gaat over het spoor.
W00t.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
eind maart EN eind april: Heimwee-Express met Mat54Maar eens een ritje mee proberen te sneaken.
Duvel for President Minister Verkeer en Waterstaat!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zal me aanmelden. Ik ben kei-geschikt čn pro-spoor.
Hmm, gewoon vergetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoi, in jouw SLT-lijstje mist de 2619 nog, volgens mij heb ik die twee dagen geleden al in dienst gezien tussen Utrecht en Gouda of Den Haag/Rotterdam...
Nu nog ff lid worden van de juiste partij en me daar met voldoende ellebogenwerk omhoog duwen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Duvel for President Minister Verkeer en Waterstaat!
Ja, zoiets. Iets van grootste massa per meter treinstel...quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:04 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele dag Mat 54 en nog 1e klas gezeten ook, was niet onplezierig. Machinist mompelde iets van zwaarste treinstel (kilo's gewicht per passagier?) ooit, klopt dat?
En inmiddels op een nieuwe pagina, nu met database erachterquote:
In Ede-Wageningen staan al een half jaar van die palen. Te staan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens mij komen op almelo de riet ook digitale CTA's, er zijn al enkele palen op het perron gezet.
Dat is toch leuk, man! Af en toe dat er nog ergens een TEE opduikt enzo. Prachtig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef James1988 het volgende:
Hoewel het geratel van de flapjes wel leuk is, en de leesbaarheid goed, is het soms een drama met die dingen. Verkeerde bestemmingen, half omgeslagen flapjes, verkeerde treintypes... een internationale trein naar Venlo, een snoltrein (of steptrein?) naar Breda, een intercity van Den Bosch naar Zwolle via Amsterdam, enzovoorts.
TEEquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is toch leuk, man! Af en toe dat er nog ergens een TEE opduikt enzo. Prachtig.
Hengelo - Enschede - Munster gaat nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:35 schreef Peter het volgende:
TEE-Trein B.V. a FOK! railcompany presents:
lijn a: Internationale trein van Alkmaar via Amsterdam, Schiphol, Leiden, Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen, Mechelen, Brussel noord naar Brussel Centraal.
lijn b: Internationale trein van Den Haag naar Schiphol, Utrecht, Amersfoort, Deventer, Hengelo, Enschede, Munster en verder richting Berlijn.
lijn c: Internationale trein van Leeuwarden via Zwolle, Deventer, Arnhem, Nijmegen, Den Bosch, Eindhoven, Maastricht, Luik naar Charleroi
lijn d: Internationale trein van Utrecht via Den Bosch, Tilburg, Breda naar Antwerpen
Dat mag toch?Zolang het maar internationaal is...
Nog afgezien van het feit dat op Enschede-Münster geen waslijn hangt en in de schipholtunnel geen diesels mogen komenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hengelo - Enschede - Munster gaat niet
Tuurlijk wel, wisseltje er bij over de overweg heen en met een diesel verder..quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hengelo - Enschede - Munster gaat niet
Rij dan maar door naar Brussel-Zuid, kopmaken ín de NZ-verbinding is iets waar Infrabel niet echt blij mee gaat zijn namelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:35 schreef Peter het volgende:
lijn a: Internationale trein van Alkmaar via Amsterdam, Schiphol, Leiden, Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen, Mechelen, Brussel noord naar Brussel Centraal.
jaja, moet nog verslagje in elkaar flansen, komt er aan, beetje druk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Was dat die koninklijke wachtkamerstour Bork?
Dat dacht ik dus ook, maar er reed laatst toch echt een (diesel)meettrein langs Hoofddorp, die uit de richting van Schiphol kwam.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:44 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat op Enschede-Münster geen waslijn hangt en in de schipholtunnel geen diesels mogen komen
Een VIRMloos Utrecht Centraal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:50 schreef TeringHenkie het volgende:
Vanaf 2 minuten...blijkbaar mocht je op Utrecht gewoon oversteken toendertijd?
Als we nou toch aan het fantaseren slaan... Waarom dan geen nachttrein Groningen-Zwolle-Den Bosch-Antwerpen-Rotterdam-Amsterdam-Utrecht en v.v.? Speciaal voor studenten, vertrek zondag net na middernacht, aankomst maandag ruim op tijd om het college van 9:00 te halen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:35 schreef Peter het volgende:
TEE-Trein B.V. a FOK! railcompany presents:
lijn a: Internationale trein van Alkmaar via Amsterdam, Schiphol, Leiden, Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen, Mechelen, Brussel noord naar Brussel Centraal.
lijn b: Internationale trein van Den Haag naar Schiphol, Utrecht, Amersfoort, Deventer, Hengelo, Enschede, Munster en verder richting Berlijn.
lijn c: Internationale trein van Leeuwarden via Zwolle, Deventer, Arnhem, Nijmegen, Den Bosch, Eindhoven, Maastricht, Luik naar Charleroi
lijn d: Internationale trein van Utrecht via Den Bosch, Tilburg, Breda naar Antwerpen
Dat mag toch?Zolang het maar internationaal is...
Is er eigenlijk al iets bekend over wanneer SLT ook in andere series gaat rijden? Zoals in de 4000 of de 7400?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
En inmiddels op een nieuwe pagina, nu met database erachter
http://www.spoornieuws.nl/index?page=materieel&slt
Zegt iemand met een VIRM in z'n usericonquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:31 schreef KapiteinT het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Een VIRMloos Utrecht Centraal.![]()
Op zich vind ik het geen verkeerde treinen, maar er zijn er gewoon veel te veel van. Toen ik vanochtend Utrecht Centraal binnen reed zag ik alleen maar VIRMs, welke kant ik ook keek!
Op de brommer van Eindhoven naar Zoetermeerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:59 schreef Yreal het volgende:
ik ga ook weer een aardig rondje maken zo, Zoetermeer -> den haag -> amsterdam - bijlmer -> eindhoven en dan van eindhoven op een nieuwe brommer naar zoetermeer.
Dat racen van de ic naar alkmaar en IC naar den haag vanuit eindhoven tot boxtel is wel hip trouwensDe ICR van gisteren won het dik van die virm trouwens
ICRmquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:54 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat voor treinen rijden er tussen Zwolle en Deventer?(IC)
Meestal rijdt er in de 3600 ICRm, met afwisseling van VIRM.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:54 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat voor treinen rijden er tussen Zwolle en Deventer?(IC)
Fout. VIRM rijdt ķķk door de weeks. Heb al meerdere keren in Zwolle VIRM zien staan. En in het weekend ook al ICRm klaar zien staan om te vertrekken ri. Rsd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:30 schreef dennistd het volgende:
Volgens mijn gegevens zou het ICRm moeten zijn doordeweeks, en in het weekend VIRM
Ik heb het dan ook alleen over trein 3653, die om 13.48u uit Zwolle vertrekt...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:33 schreef greavy het volgende:
[..]
Fout. VIRM rijdt ķķk door de weeks. Heb al meerdere keren in Zwolle VIRM zien staan. En in het weekend ook al ICRm klaar zien staan om te vertrekken ri. Rsd.
Dat waren K4-rijtuigen. Die naar Limburg reden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:55 schreef Igen het volgende:
Die treinen reden rond 2000/2001 toch nog?
O ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat waren K4-rijtuigen. Die naar Limburg reden.
Het alternatief was Plan E, heb je daar wel eens in gezeten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook een keer ingezeten, wat een kutrijtuigen zijn dat. Keiharde banken, amper beenruimte.
Onderstation Utrecht Zuid de lucht in?quote:Ontploffing bij station Lunetten
AMSTERDAM - In de buurt van het Utrechtse treinstation Lunetten zou een explosie hebben plaatsgevonden. Diverse treinreizigers spreken op Twitter over een ontploffing en het treinverkeer dat inmiddels stil ligt.
quote:Getuigen in de trein zagen rond half één hoe er een grote rookwolk rond het station hing. Conducteuren wisten even later te melden dat er explosie heeft plaatsgevonden in het stroomhuisje.
Hoe lang de storing duurt is onbekend, maar verwacht wordt dat het zekere enkele uren duurt voor de storing is opgelost.
Nee, wel in plan W verkleed als Intercity materieel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het alternatief was Plan E, heb je daar wel eens in gezeten?
Contact gehad met klantenservice Arriva: De tekst op het kaartje dat het niet geldig is bij overige vervoerders, geld niet meer. Dit geld voor alle vervoerders.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef greavy het volgende:
Kruidvat-kaartje toch geldig in treinen Arriva
En ook nog de andere vervoerders..
Ze zijn, zoals het nu dus lijkt, weer wél bij alle vervoerders geldig.
Oudquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:49 schreef ReisT het volgende:
[..]
De 2225 is roodbruin. Of bruinrood. Is maar net hoe je het bekijkt
Bron: NS.nlquote:Proef: Service op afstand op 51 kaartautomaten
Hulp bij het kopen van een kaartje aan de automaat
Vanaf 1 maart 2010 kunnen wij, wanneer u dat vraagt de bediening van de NS-kaartautomaat overnemen op 51 proeflocaties. Dit betekent dat we u, indien u geholpen wilt worden bij het kopen van een kaartje aan de automaat, 24 uur per dag en 7 dagen in de week kunnen helpen op afstand. We drukken de knoppen voor u in of leggen u uit wat u moet doen om het gewenste kaartje te bemachtigen. Een hele stap voorwaarts in de persoonlijke service!
De Service geldt voor alle producten en handelingen die u bij de kaartautomaat kunt doen (dus ook zaken die te maken hebben met de OV chipkaart, van aanschaf tot regelen van het inzien van uw reisgegevens, opladen saldo, Reizen op Saldo op uw kaart zetten enz)
Hoe werkt het?
In de download onder aan deze pagina leest u welke kaartautomaten meedoen aan de proef. Op de automaten die zijn ingericht voor de proef vindt u de sticker met gratis telefoonnummer.
Zit ook uw station daar bij? Dan nodigen we u van harte uit om mee te doen aan deze proef. U gebruikt uw mobiele telefoon om in contact te komen met één van onze speciaal opgeleide Servicemedewerkers op afstand. Deze Servicemedewerker neemt u stap voor stap mee door het menu van de kaartautomaat. En geeft daarbij desgevraagd productinformatie.
NS is van mening dat hiermee weer een nieuwe stap wordt gezet in de Serviceverlening aan de klant. Bij een geslaagde proef zal deze Service landelijk worden uitgerold en kan iedereen op elk NS station in Nederland geholpen worden bij het kopen van een kaartje aan de automaat. Daarom zullen onze medewerkers u ook vragen of u mee wilt werken aan het klantenonderzoek dat aan deze proef gekoppeld is. Daarna zullen we u op korte termijn telefonisch benaderen.
Wij bedanken u alvast voor uw medewerking!
Oh jee, stroom stuk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:11 schreef greavy het volgende:
Gaat lekker daar bij Utrecht..
[ afbeelding ]
Foto komt van nufoto.nl
Satan... Waarom nou op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:11 schreef greavy het volgende:
Gaat lekker daar bij Utrecht..
[ afbeelding ]
Foto komt van nufoto.nl
Nog een paar minuutjes... Zal wel niet meer lukken...quote:De verstoring is naar verwachting rond 17:00 uur verholpen.
Misschien staat Crientj nog wel in de AH To Go aan de Jaarbeurskantquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nog een paar minuutjes... Zal wel niet meer lukken...
Met wie ga ik zo meeten op Utrecht?
Oh ja, kom dr toch langsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien staat Crientj nog wel in de AH To Go aan de Jaarbeurskant
quote:De beperkingen tussen Utrecht C en Bunnik/Lunetten/Maliebaan als gevolg van een stroomstoring zijn voorbij.
Spaar je de moeite, ze bljkt al naar huis te zijnquote:
Sowieso, het is opgelostquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spaar je de moeite, ze bljkt al naar huis te zijn
precies. Ti's wel druk hier, maar t rijdt weer. Ten minste, volgens de bordenquote:
Als het op een zondag is ben ik er bijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:22 schreef Socios het volgende:
Eind april het hele topic met Mat ´54 imo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ha. Ha. Ha.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:49 schreef James1988 het volgende:
Het verschil tussen de NS en de NMBS is dat de NS wél visie heeft, op het gebied van veiligheid. De NMBS wil het liefst zo weinig mogelijk doen
Hah, de flapjes wel ja, maar het computersysteem erachter blijft het oudste wat ProRail vooralsnog blijft houden (uiteraard met converter ertussen)...quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:44 schreef Ireyon het volgende:
En ook op Tilburg hangen nu hippe CTA's.. nog even en de flapjes zijn een zeldzaamheid
TNV op oude VAX machines?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:25 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Hah, de flapjes wel ja, maar het computersysteem erachter blijft het oudste wat ProRail vooralsnog blijft houden (uiteraard met converter ertussen)...
Ik zeg niet dat ATB perfect is, maar hier gebeurt tenminste wat. Nu nog een landelijke uitrol van ERTMS Level 2 of hoger, maar dat valt pas echt te verwachten wanneer het oudere materieel weg is denk ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ha. Ha. Ha.
Gelukkig wordt er in Nederland pas sinds 1992 gesproken over een systeem dat roodlichtpassages echt aanpakt.
Niettegenstaande het feit dat memor veel harder zuigt dan ATB.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, offtopic. Ik heb er geen verstand van allemaal
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is dat ze het nu zelf toegevenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
TROTS zeg je?
Tamelijk Rammelend Oldscool Treintjes Sturen![]()
Clip to thatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:49 schreef James1988 het volgende:
De NMBS wil het liefst zo weinig mogelijk doen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, Wallonië. Enige wat ze daar genoeg hebben is verfspuitbussen lijkt wel
Er stoppen vrij weinig treinen jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:29 schreef Duvel het volgende:
Maar Durbuy is toch wel redelijk overschat!
Voor zulke lange reizen heb ik tot nu toe altijd een overgangskaartje gekocht.. Maar als ik jouw planning zie, kom je in zoveel kuttreinen terecht dat zo'n kaartje puur geldverspilling zal zijn..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:36 schreef greavy het volgende:
Wat zouden jullie doen, als je het om het geld niet moest laten:
*1: Een Overgangsbewijs 2-1 kopen, om tijdens me rit morgen door Nederland (867 km) eerste klas te reizen
*2: Het doen met je 2e klas dagkaart (die hier al ligt)
Ik denk toch echt dat ik voor de eerste klas gaMaar wat zou jij, als reiziger doen?
Precies. Streep al je DM90 / Plan T / DDAR / SGMm / GTW / Lint / Protos / andere lightrail-achtige zooi etappes eens weg en kijk wat je dan overhoudt. Alleen daarvoor heeft het zin namelijk. En op Utrecht - Rhenen zou ik het niet gokken in het weekend, om eens wat te noemen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Voor zulke lange reizen heb ik tot nu toe altijd een overgangskaartje gekocht.. Maar als ik jouw planning zie, kom je in zoveel kuttreinen terecht dat zo'n kaartje puur geldverspilling zal zijn..
Van DIE treinstellen is de 1e klas gewoon hetzelfde als de 2e klas, alleen een ander kleurtje stof op dezelfde kutstoeltjes.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef greavy het volgende:
Ja, daarom dat ik het vraag.
De treinen van Veolia en Connexxion hebben daarnaast wel 1e klas, alleen tussen Arnhem en Tiel, bij Syntus, niet.
Ik zou er niet te hard op gokken. Vaak genoeg DDAR gezien daar, ook in het weekend. Maar misschien heb je mazzel.quote:en Tiel - Utrecht is Mat'64,
Zeker wel, dat bespaart je een boete van 35 euro voor iedere keer dat je gecheckt wordt, en met zo'n rit mag je wel op een keer of 6 rekenen minimaalquote:Heeft een tweede klas kaartje nut.?
Dat is dan een eersteklas kaartje niet waardig iddquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van DIE treinstellen is de 1e klas gewoon hetzelfde als de 2e klas, alleen een ander kleurtje stof op dezelfde kutstoeltjes.
Ja, het kan ook DD-AR zijn, even vergeten in het rijtje te plaatsen.quote:[..]
Ik zou er niet te hard op gokken. Vaak genoeg DDAR gezien daar, ook in het weekend. Maar misschien heb je mazzel.
Ja, maar als ik een 2e klas alleen heb, ga ik niet eerste klas zitten. Ik wil alleen weten of jullie het die ¤18,70 extra waard vinden, om hier eerste klas te reizen?quote:[..]
Zeker wel, dat bespaart je een boete van 35 euro voor iedere keer dat je gecheckt wordt, en met zo'n rit mag je wel op een keer of 6 rekenen minimaal![]()
Persoonlijk zijn de enige treinen waarbij ik 1ste Klas echt de moeite waard vind ICRm, ICM(m), Beneluxstam (evt. I16/I10), ICL, ICE en Avmz (in de IC naar Berlijn). Tot de treinen waarbij het wel comfortabeler zit maar niet het geld waard is, reken ik VIRM, Mat '64, DD-AR of DDM.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef greavy het volgende:
Ja, daarom dat ik het vraag.
De treinen van Veolia en Connexxion hebben daarnaast wel 1e klas, alleen tussen Arnhem en Tiel, bij Syntus, niet.
Ik zal waarschijnlijk VIRM tot Maastricht hebben, en daarna dus met de Velios van Veolia, om later weer VIRM / Velios te krijgen.
Wat tussen Nijmegen en Arnhem rijdt, zal wel iets van ICRm / VIRM worden, en Tiel - Utrecht is Mat'64, Utrecht - Rhenen Mat'64 / SGMm en Utrecht - Baarn is SGMm.
Baarn - Amersfoort weet ik zo niet, maar Amersfoort - EdeWageningen is Protos. En ga zo maar verder
Veel verschillend materieel dus. Daarom dat ik deze vraag stelHeeft een tweede klas kaartje nut.?
Toen ik er laatst op een zaterdag was heb ik 2x SGMm gezienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:24 schreef dennistd het volgende:
Het was altijd SGMm maar sinds deze dienstregeling inderdaad DDAR
Zonder foto zou je bijna denken dat het een 1 aprilgrap wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 03:16 schreef sander89 het volgende:
[ afbeelding ]
Van nufoto.nl
Wist niet dat deze nieuwe manier van baan vakmetingen al waren begonnen, tijd terug stond nog artikeltje in Ingenieur hierover.
succes!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:27 schreef greavy het volgende:
Heb toch de eerste klas voor vandaag gekozen. (overgangsbewijs)
Zit nu, volgens schema, in Heerlen, wachtend op vetrek van de 690838 ri Sittard en Roermond etc.
Het is puur bedoeld om de spoorligging te meten. Al weet ik niet of er met een schommelboot wel zulke betrouwbare resultaten uit komenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 03:16 schreef sander89 het volgende:
[ afbeelding ]
Van nufoto.nl
Wist niet dat deze nieuwe manier van baan vakmetingen al waren begonnen, tijd terug stond nog artikeltje in Ingenieur hierover.
Eh ja, dat heet nou hobby. Waarom verzamelt iemand postzegels?...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:29 schreef PLAE@ het volgende:
Maar waarom gaat iemand een hele dag in 20 verschillende treinen zitten
Het is niet zo dat het hele interessante trajecten zijn ofzo toch
In het buitenland pak ik ook wel eens de trein ipv een vliegtuig omdat je dan nog eens wat van het land ziet. Maar in NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |