Wanneer dat een taal zou zijn dan misschien wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
precies, is een reden dat we over 20 jaar chinees spreken
mandarijn danquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:55 schreef bork het volgende:
[..]
Wanneer dat een taal zou zijn dan misschien wel.
Als het niet eetbaar is dan zijn het een stel onverstaanbare klanken die tientallen betekenissen kunnen hebben.quote:
Bron: de Telegraafquote:Weer bijna treinramp in België
10 maart 2010
SINT-GENESIUS-RODE - België is op het nippertje ontsnapt aan een tweede treindrama binnen een maand.
Een frontale botsing tussen twee treinstellen, van hetzelfde soort als de botsing die zich voordeed op 15 februari in Buizingen, werd afgelopen vrijdag voorkomen op de lijn 124. Dat meldt de krant La Libre Belgique.
Een passagierstrein met enkele passagiers aan boord vertrok van station Ukkel Kalevoet in de richting van Sint-Genesius-Rode, terwijl het sein nog op rood stond. Na een korte afstand te hebben afgelegd, kwam de trein weer tot stilstand, net op tijd om een botsing met een trein uit de tegenovergestelde richting te voorkomen. Er is inmiddels een onderzoek ingesteld.
Ook in Piéton werd in de week na de treinramp al een nieuw drama op het nippertje voorkomen. Ook toen kwamen twee treinen op hetzelfde spoor terecht, maar werd de fout net op tijd opgemerkt.
Vast weer wat negers die vochtenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:29 schreef Fixers het volgende:
Weer een merkwaardige in Den Bosch zojuist. In de IC uit utrecht werd omgeroepen dat "wegens een technisch defect de deuren nog even gesloten zouden blijven." Na een minuut of 5 twee agenten die via het machinistendeurtje de trein inklommen en de boel doorzochten.
Volgens mij zijn ze met lege handen vertrokken. Toen ik er uiteindelijk ook uit kon stond er nog een agent of 6 op het perron. Verder niets gezien. Toch benieuwd wat dat was, voor een lullig zwart rijdertje zal er toch niet zo'n heel contigent opgetrommeld worden.
Wazig ja. Zie je ook dat juk links? Ik vermoed de laatste restanten van spoor 6.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:50 schreef TeringHenkie het volgende:
Vanaf 2 minuten...blijkbaar mocht je op Utrecht gewoon oversteken toendertijd?
oh vroeger ook vaak gedaan toen ik klein was, pa bij het spoor, kom we lopen over het spoor. Veel makkelijker dan met fietsen sjouwen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wazig ja. Zie je ook dat juk links? Ik vermoed de laatste restanten van spoor 6.
Nee Veenendaal de Klomp word je blij vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:44 schreef Peter het volgende:
Ede-Wageningen, daar noem je ook een ghetto
In het weekend gaan ze van 3 en soms maandag ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:05 schreef dennistd het volgende:
He, zijn de buffeltjes op spoor 3 in Zwolle gezet? Normaal is dat altijd spoor 5
Doordeweeks staan ze op 5a (Kortom, als ie vertraging heeft staat de stoptrein vanuit Utrecht te wachten tot ie weg is. Dag aansluiting.) en in het weekend op 3.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:05 schreef dennistd het volgende:
He, zijn de buffeltjes op spoor 3 in Zwolle gezet? Normaal is dat altijd spoor 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |