bij gebrek aan tijd zijn de Revolution-games een prima alternatiefquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:40 schreef DJKoster het volgende:
Zeskantige hokjes... Blasphemy!!!
Binnenkort maar weer eens het geduld de tijd verzamelen om IV te spelen.
Ik vond het wel enorm afbreuk doen aan het epische gevoel van de pc versies, maar ze zijn zeker niet slecht ofzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
bij gebrek aan tijd zijn de Revolution-games een prima alternatiefsnelle potjes die zeker niet onvermakelijk zijn.
Tuurlijk niet, kunnen ze ons weer geld aftroggelen door het in een DLC te stoppen.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat een kleine hoeveelheid beschavingen zeg...
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kunnen ze ons weer geld aftroggelen door het in een DLC te stoppen.
Omdat ik (en waarschijnlijk anderen) dan niet hadden geweten dat er een deel 5 aankomt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef Frollo het volgende:
Waarom dit topic als er al een Sid Meier's Civilization (Deel XII) is?
Ach, ik wou gewoon even zeuren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat ik (en waarschijnlijk anderen) dan niet hadden geweten dat er een deel 5 aankomt?.
Zo'n reeks bekijk ik niet, dit valt wel op.
Ik zeg nee.quote:
Of je blijft ontopic.quote:
Mooie verpakking inderdaad, net een DVD-set.quote:
Ziet eruit als een mech, dus ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Wat is dat grote ding
Gaan we de toekomst weer in?
Oude CIV'squote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Dagonet het volgende:
Ik vraag me alleen af of ze het niet zo gecompliceerd gaan maken dat mensen op een gegeven moment het genoeg vinden en terug willen naar een systeem als in bijv. CIV 2.
Maar als alles overzichtelijk is, zie ik het probleem nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Dagonet het volgende:
Ik vraag me alleen af of ze het niet zo gecompliceerd gaan maken dat mensen op een gegeven moment het genoeg vinden en terug willen naar een systeem als in bijv. CIV 2.
voor hen is Civilization: Revolution op de consolesquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Dagonet het volgende:
Ja dat was wel beterquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Oude CIV's![]()
"Our words are backed by NUCLEAR WEAPONS!!!111111!!"
Volgens mij wordt deze Civ juist wat simpeler dan de vorige. Ze halen ook religie en spionage eruit en ik vraag me af of de cultuur zoals dat in deel 4 zit gehandhaafd blijft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Dagonet het volgende:
Religie was wel tof voor de cash, spionage zal ik echt niet missen. Mixed feelings dus. Cultuur was wel relaxed om vijandelijke steden kosteloos over te nemenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij wordt deze Civ juist wat simpeler dan de vorige. Ze halen ook religie en spionage eruit en ik vraag me af of de cultuur zoals dat in deel 4 zit gehandhaafd blijft.
City flippingquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Religie was wel tof voor de cash, spionage zal ik echt niet missen. Mixed feelings dus. Cultuur was wel relaxed om vijandelijke steden kosteloos over te nemen.
Wat ik ergens gelezen heb, volgens een verslag van de E3 krijgt cultuur een veel grotere rol.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij wordt deze Civ juist wat simpeler dan de vorige. Ze halen ook religie en spionage eruit en ik vraag me af of de cultuur zoals dat in deel 4 zit gehandhaafd blijft.
Nee man, dat is echt baasquote:
Als je ze niet kan flippen ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik zet dat vaak uit, steden neem je over met tanks.
Dat is wel gaafquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat ik ergens gelezen heb, volgens een verslag van de E3 krijgt cultuur een veel grotere rol.
Zo kan je met je cultuurpunten een kant inslaan en krijg je een culture-tree naast je tech-tree.
Daar kan je mee bepalen of je beschaving prestige-gericht is, of meer miliair gericht of handel gericht enz.
Civics uit Civ 4 vervallen dan weer.
klik
Regular Editionquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:49 schreef klausmeister het volgende:
mooie draad over de nieuwe features:
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=372188
Ja jammer is dat. Ik hoop dat die content een beetje goedkoop is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:04 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Regular Edition
- Civilization V (DVD or download)
Deluxe Edition
- Civilization V (download)
- Babylon Civilization with leader Nebuchadnezzar II
- Behind the Scenes at Firaxis with Civilization V video feature
- Game Soundtrack (download)
Dit vind ik dan weer jammer. Je bent dus verplicht om de Deluxe Edition te kopen als je alle civs wilt hebben en ik voorspel dat er om de zoveel maanden wel een DLC komt met een extra civ. Op zich is het een logische stap omdat het dan makkelijker wordt is om piraterij tegen te stoppen. Het is dat ik niet heel games speel, maar anders ben je elke maand een klap extra geld uit aan DLC-content.
klacht 2: Ik kan de Direct2Drive Deluxe edition niet eens kopen omdat Nederland niet in de lijst staat![]()
.
pcies, doe mij nog steeds maar de eerste versiequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Oude CIV's![]()
"Our words are backed by NUCLEAR WEAPONS!!!111111!!"
Ik reken op 3 a 4 euro voor een Civ + scenario. Misschien dat ze ook nog extra gebouwen / units als DLC aanbieden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:16 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Ja jammer is dat. Ik hoop dat die content een beetje goedkoop is.
Het is sowieso een heel ander spel geworden met al die veranderingen. Dat kan heel goed uitpakken, maar het kan ook keihard floppen. De verwachtingen zijn behoorlijk hoog en ik ben ook erg benieuwdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:21 schreef klausmeister het volgende:
dat met die cultuur/social policies wordt wel goed denk ik
nope,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:54 schreef Frutsel het volgende:
34,95 euro incl. verzending in de pre-order bij mediaoffer.nl
Kent iemand die site?
Heel vreemd, maar de games die ik daar bestel werken vaak niet onlinequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
nope,
heb wel goede ervaringen met Razor1911 of DEViANCE
Dat iemand van 16/17 games download kan ik nog wel begrijpen, maar iemand van 30 moet toch wel over genoeg financiële middelen beschikken om een spel gewoon legaal in de winkel of op het web te kopen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
nope,
heb wel goede ervaringen met Razor1911 of DEViANCE
Systeemeisen zijn idd behoorlijk fors, misschien maar een nieuw proc./mobo etc. halen zodra het spaarloon vrijkomtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef MaxC het volgende:
Dit gaat mijn laptop helaas niet trekken
Moet helaas wachten tot ik een nieuwe laptop ga kopen voordat ik deze kan spelen!
Dat iemand van 16/17 de grap niet snapt kan ik nog wel begrijpen, maar een CEO uit Las Vegas moet toch wel genoeg denkvermogen hebben zoiets te snappenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat iemand van 16/17 games download kan ik nog wel begrijpen, maar iemand van 30 moet toch wel over genoeg financiële middelen beschikken om een spel gewoon legaal in de winkel of op het web te kopen.
Met het maken van zo'n spel maak je ook flink wat kosten natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat iemand van 16/17 de grap niet snapt kan ik nog wel begrijpen, maar een CEO uit Las Vegas moet toch wel genoeg denkvermogen hebben zoiets te snappen
om serieus op de quote in te gaan;
toevallig zou ik gisteren Supreme Commander 2 gaan kopen. Ik heb er al genoeg lol mee gehad en gun het de makers van het spel hier aan te verdienen. Echter toen ik zag dat een steam versie nog steeds ruim ¤30 kost. En de lokale computerboer zelfs nog ¤50 voor het spel vroeg heb ik gepast.
De industrie doet het zichzelf aan. Ik wil best tot bijvoorbeeld ¤20 betalen voor een spel waar ik lol aan beleef, maar ga zeker geen ¤50 betalen. Niet omdat ik het niet kan missen maar puur uit principe
Er mag wat mij betreft zelfs flink winst gemaakt worden, des te meer nieuwe titels zullen er verschijnen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Met het maken van zo'n spel maak je ook flink wat kosten natuurlijk.
Beter zoekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat iemand van 16/17 de grap niet snapt kan ik nog wel begrijpen, maar een CEO uit Las Vegas moet toch wel genoeg denkvermogen hebben zoiets te snappen
om serieus op de quote in te gaan;
toevallig zou ik gisteren Supreme Commander 2 gaan kopen. Ik heb er al genoeg lol mee gehad en gun het de makers van het spel hier aan te verdienen. Echter toen ik zag dat een steam versie nog steeds ruim ¤30 kost. En de lokale computerboer zelfs nog ¤50 voor het spel vroeg heb ik gepast.
De industrie doet het zichzelf aan. Ik wil best tot bijvoorbeeld ¤20 betalen voor een spel waar ik lol aan beleef, maar ga zeker geen ¤50 betalen. Niet omdat ik het niet kan missen maar puur uit principe
"OUR WORDS ARE BACKED WITH NUCLEAR WEAPONS"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:53 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Beter zoeken.
http://www.zavvi.com/game(...)nder-2/10076062.html
Nukes zijn altijd tof. -50 You nuked us![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
"OUR WORDS ARE BACKED WITH NUCLEAR WEAPONS"
WTF.. Dat David Hasselhof reclame voor het filmpje..quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:29 schreef Remqo het volgende:
Video walktrough![]()
http://www.gamespot.com/p(...)--video-walk-through
Echt wel!quote:
Hoe dan? Ik vond het altijd maar irritant, behalve dan als je echt alle religies verzamelde en de religie-specifieke wonderen kon bouwen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef AgLarrr het volgende:
Niiiice. Is 'ie een beetje te draaien op een dual core 2Ghz?
Jammer dat religie er uit gaat trouwens, dat kon je zo briljant inzetten..
Heb het dan vooral over early game. Door er als eerste bij te zijn (kan erg goed met Judaïsm als je Budism/Hinduism niet haalt ivm civ) en het te spammen bij je buren. Op die manier heb je weinig last van ze en kun je veel maken. En met een religion kun je zeker in early game flink border/culture spammen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:44 schreef thomaster het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik vond het altijd maar irritant, behalve dan als je echt alle religies verzamelde en de religie-specifieke wonderen kon bouwen.
Ik hoop het, want ik heb het ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef AgLarrr het volgende:
Niiiice. Is 'ie een beetje te draaien op een dual core 2Ghz?
Fingers crossed inderdaad. Ik ga hem ook sowieso kopen, ondanks (of misschien juist omdat) dat ik nog steeds wekelijks Civ IV met veel plezier speel..quote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik heb het ook.
Ik vermoed/vrees echter dat het wel een patch gaat duren voordat de eerste glitches en traagheden eruit zijn gehaald.
Maar ik zal het wel snel kopen.
Dat pre-download boeit me eigenlijk weinig. Zou dan liever een LE halen met de soundtrack, artbook en wat figurines, maar die vind ik dan weer te duur. Dus wellicht maar de play.com pre-order of zo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:32 schreef Montov het volgende:
En ik heb het net via steam gekocht: http://store.steampowered.com/app/8930/
Babylon + iDeal + pre-download.
Ik wil eigenlijk toch die speciale editie hebben. Poppetjes, wiieeee. Niet dat je wat hebt aan of ooit iets doet met die boekjes en CD-tjes die je erbij krijgt, maar toch... Civ4 had ik ook voor 50 euro gekocht, uit Amerika, met Franse tech tree,quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:32 schreef Montov het volgende:
En ik heb het net via steam gekocht: http://store.steampowered.com/app/8930/
Babylon + iDeal + pre-download.
Uit de gameplay sessie van 2k games (paar posts naar boven) blijkt wel dat je aardig wat opties hebt voor wat mindere systemen. Ik ben niet iemand die de maximale graphics nodig heeft. Daarbij is er een geweldige Strategic Layer voor simpel en duidelijk overzicht, mocht het echt traag gaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:36 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Fingers crossed inderdaad. Ik ga hem ook sowieso kopen, ondanks (of misschien juist omdat) dat ik nog steeds wekelijks Civ IV met veel plezier speel..
Die figuurtjes zijn .. leuk voor 1 minuut, maar daarna nemen ze ruimte in maar is het zonde om het weg te gooien. Dus die wil ik eigenlijk gewoon niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk toch die speciale editie hebben. Poppetjes, wiieeee. Niet dat je wat hebt aan of ooit iets doet met die boekjes en CD-tjes die je erbij krijgt, maar toch... Civ4 had ik ook voor 50 euro gekocht, uit Amerika, met Franse tech tree,.
Wel tachtig euro, het is wel veel geld... En geen speciale maps, volgens mij. Wat denk jij?
Zie manual: http://downloads.2kgames.(...)ual_English_v1.0.pdfquote:
Je kunt in UK de LE kopen voor 40-50 euroquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk toch die speciale editie hebben. Poppetjes, wiieeee. Niet dat je wat hebt aan of ooit iets doet met die boekjes en CD-tjes die je erbij krijgt, maar toch... Civ4 had ik ook voor 50 euro gekocht, uit Amerika, met Franse tech tree,.
Wel tachtig euro, het is wel veel geld... En geen speciale maps, volgens mij. Wat denk jij?
System Requirementsquote:
Ik kan hem draaienquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:11 schreef DJKoster het volgende:
[..]
System Requirements
Minimum System Requirements:
Operating System: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.0 GHZ
Memory: 2 GB of RAM
Hard Disk Space: 8 GB Free
DVD-ROM Required for disc-based installation
Video: 256 MB ATI HD2600 XT or better, 256 MB nVidia 7900 GS or better, or
Core i3 or better integrated graphics
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
DirectX® DirectX® version 9.0c
Internet Connection: Required for initial game validation and multiplayer games
Recommended System Requirements:
Operating System: Windows Vista SP2 / Windows 7
Processor: 2.4 GHz Quad Core CPU
Memory: 4 GB of RAM
Graphics: 512 MB ATI 4800 or better, 512 MB nVidia 9800 or better
Internet Connection: Broadband Internet connection recommended
Al vanaf 10:57 bekend hier.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:11 schreef HalloweenJack het volgende:
Manual staat online.
http://www.civilization5.com/#/community/feature_manual
Nieuw leesvoer tot civ5 uitkomt.
Oh, dat had ik gemist.quote:
Wat miste je dan? Ik vond Civ IV juist veel beter dan Civ IIIquote:Op maandag 20 september 2010 22:25 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop dat ik weer een beetje van het gevoel van CivIII terug krijg, dat miste ik toch een beetje bij IV
Ik vond Civ III tofferquote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat miste je dan? Ik vond Civ IV juist veel beter dan Civ III
:dquote:Op dinsdag 21 september 2010 07:53 schreef Monidique het volgende:
Vandaag komt de demo uit!
En ik heb zojuist de LE besteld. Het moest, anders bleef het knagen.
mooi ben half 5 klaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef seventhseagulll het volgende:
De demo komt in ieder geval beschikbaar om vier uur smiddags.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:53 schreef Monidique het volgende:
Vandaag komt de demo uit!
En ik heb zojuist de LE besteld. Het moest, anders bleef het knagen.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
The demo will allow you to play 150 turns.
CIV1 was natuurlijk briljant. Die earth-map was zo gaaf - beetje druk in Europa alleen. Het was ook heel erg vet om zo groot mogelijke steden proberen te krijgen (zag er ook gaaf uit als je dan je stad ging bekijken. Grootste stad die ik wist te bouwen zat in een game met de Egyptenaren... Heliopolis, 36. Muhaha.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:20 schreef Lyrebird het volgende:
Wat er ook gaat gebeuren, ik verwacht niet dat dit spel beter uit zal pakken dan CIV1. Ik kan me nog herinneren hoe ik daar indertijd nietsvermoedend aan begon, met al die gekke blokjes en tekentjes, en hoe ik dat schooljaar bijna bleef hangen, omdat ik geen huiswerk meer maakte. HET spel van de eeuw.
Oh, enne, voor alle CIV fans, vergeet niet om eens naar Cybernations te kijken. We zijn nog steeds op zoek naar spelers voor de FOK alliance.
Al die emotie! wat heerlijk om te zien,quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog tien minuten tot het moment waarop ik slechts jaaaaaaaaaren gewacht heb!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Al die emotie! wat heerlijk om te zien,
geniet ervan jongeman!
Hahahahha.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
steam://install/65900
even invoeren in IE en de demo zal downloaden via Steam!
Tot volgende week!
Thxquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Tot volgende week!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef druide het volgende:
In de VS kunnen ze het hele spel al kopen. Wij moeten nog drie dagen wachten.
Ffff Ik hoop het, ik heb 'm sowieso al gekocht maar ik wil niet tot de 24ste wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
Same here, nog niet gekocht maar dat doe ik gelijk (voor het eerst in een lange tijd, voor pc dan)quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ffff Ik hoop het, ik heb 'm sowieso al gekocht maar ik wil niet tot de 24ste wachten.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
No more turns! No more turns!!
Heb nog Colonization gespeeld zelfsquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:22 schreef karton het volgende:
Heb 1 en 2 nooit gespeed. Deel 3 was mijn Civilization ontmaagding![]()
Civ 4 was geweldig maar Civ5 ziet er wel errug gaaf uit, jammer dat Nederland niet kiesbaar is.
Maar ik had begrepen dat Civ5 modondersteuning heeft dus hopelijk komt dat alsnog goed.
Colonizationquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:25 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Heb nog Colonization gespeeld zelfs
quote:
Nice.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Tot volgende week!
Welkomquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Berend. het volgende:
Ik heb dit spel nog nooit eerder gespeeld
Wij kunnen natuurlijk niet ruiken wat jij op je scherm ziet. Maar echt stoere 3d grapics en effecten kan je vergetenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Berend. het volgende:
De graphics zijn zo onwijs lelijk, hoort dat zo?
Da's ook niet zo gek als ik zo naar je avatar kijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Berend. het volgende:
Jammer dat de tut er nog niet is, snap er niets van.
steden verdedigen zichzelf al. ik denk niet dat je een defender nog weer uit je stad krijgt ... je offert hem als het ware op.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Het is een beetje zoeken hé? Tenmiste voor mij. Wat is verstandig in deze versie? Hoe krijg ik een defender uit een stad? etc. enz. En helaas nog nergens een goede guide.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef NoCigar het volgende:
En helaas nog nergens een goede guide.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:11 schreef HalloweenJack het volgende:
Manual staat online.
http://www.civilization5.com/#/community/feature_manual
Nieuw leesvoer tot civ5 uitkomt.
Ja, dank je, maar ik bedoel natuurlijk zo'n fijne door erg ervaren gebruikers geschreven guide voor de ervaren gebruikerquote:
vind je juist niet het zelf uitzoeken in het begin het leukst? lekker allerlei dingen uitproberenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, dank je, maar ik bedoel natuurlijk zo'n fijne door erg ervaren gebruikers geschreven guide voor de ervaren gebruiker. Maar ja, wel verstandig om eens te lezen.
Ik twijfel er niet aan dat ik er 80 euro aan heb besteed,quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef druide het volgende:
Zojuist de demo 'uitgespeeld'. Mijn enthousiasme is eerlijk gezegd wel een beetje gedaald. Civ 5 is gewoon civ 4 maar dan met zeshoeken. Vernieuwende elementen heb ik niet kunnen ontdekken. Het onderhandelen met andere naties misschien een beetje, maar daarmee is ook alles gezegd. Het spel blijft erg leuk, maar ik betwijfel of ik hier 50 euro aan besteed.
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:31 schreef Premium_Quality het volgende:
De game draait beter dan verwacht op mijn oude PC
Je kan de Tech Tree openen en een tech in de toekomst aanklikken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:02 schreef ImMaxa het volgende:
Heb de demo ook "uitgespeeld". Na 100 turns. Ging net wel lekker. Veel informatie, al doet het ook versimpeld aan soms, maar dat kan aan mij liggen, dat ik gewoon nog veel moet ontdekken. Zo miste ik de optie om research vooruit te plannen, net als gebouwen in steden.
Dat kan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:06 schreef karton het volgende:
Die citystates zijn een erg leuke toevoeging maar in de demo vond ik het wel erg druk worden dus hopelijk kan je de hoeveelheid citystates in de eindversie instellen.
Het begin van een pot verschilt niet heel veel, aangezien je bij civ4 ook maar met enkele units bezig was (met verkennen etc). Ik denk dat vooral in de latere fase je veel meer gaat merken van de Social Policies, van het ontbreken van een Stack of Doom, en meer tactiek met de 1 unit per hex en ranged attack.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef druide het volgende:
Zojuist de demo 'uitgespeeld'. Mijn enthousiasme is eerlijk gezegd wel een beetje gedaald. Civ 5 is gewoon civ 4 maar dan met zeshoeken. Vernieuwende elementen heb ik niet kunnen ontdekken. Het onderhandelen met andere naties misschien een beetje, maar daarmee is ook alles gezegd. Het spel blijft erg leuk, maar ik betwijfel of ik hier 50 euro aan besteed.
Waarom?quote:
Ik ben de demo nog aan't downloaden maar hier kan ik me niets bij voorstellen. Naast de zeshoeken, wat dacht je van de city-states, de culture tree, één unit per hex, ranged attacks, veel betere graphics? Een en al vernieuwing, lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef druide het volgende:
Stadstaten geven ook andere bonussen. Een maritieme staat breng bijvoorbeeld meer voedsel naar je hoofdstad en een militaire stad schenkt je soms een unit.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:42 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik begon er aardig weer in te komen, toen einde. Oorlog voeren is leuker geworden vind ik. Doordat je stad niet altijd legers in de buurt nodig heeft kun je met je warriors barbarians zoeken en uitmoorden om xp te krijgen. Verder kan je door stadstaten te vinden goud krijgen, wat scouting erg voordelig maakt. Stadstaten geven je ook missies zoals een andere stadstaat aanvallen of een barbarenkamp in de buurt zodat je meer invloed krijgt.
Misschien maar eens gaan kopen.
Had ik ook last van.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:08 schreef Monidique het volgende:
Intro skippen? ESC. ESC. ESC. ESC. Crash. O... Eén keer ESC en dan 20 sec. wachten.
Hm, crasht uiteindelijk toch nog na Play Now. Leuk woordje, loading... crash. Ik denk dat dit systeem niet voldoende is. Maar dat is geen punt, ik heb er meer,quote:Op woensdag 22 september 2010 02:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Had ik ook last van.
Tip: speel hem in een windowed versie. Te bereiken door in GraphicsSettingsDX9.ini (te vinden in mijn documenten \ my games\ etc.) te veranderen:
FullScreen = 1
wordt FullScreen = 0.
Game draaide daarna prima bij mij.
Ik heb 'm gewoon georderd zonder op de systeemeisen te letten. Als dat maar goed gaat.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hm, crasht uiteindelijk toch nog na Play Now. Leuk woordje, loading... crash. Ik denk dat dit systeem niet voldoende is. Maar dat is geen punt, ik heb er meer,
Ah, nu snap ik waarom die roze hex dingen altijd zo goedkoop zijn. Daar heeft je stad natuurlijk al cultuur in geinvesteerd.quote:Op woensdag 22 september 2010 02:36 schreef Pinterman het volgende:
Weet iemand of je zelf kunt beslissen welk hokje de stad kiest als de stad haar grenzen verlegt? Want het staat met zo'n roze hex aangegeven in de city screen, en je kunt zelf natuurlijk hokjes kopen, maar ik krijg die roze hex niet verlegt, om bv. mijn stadje naar de paardjes te sturen ipv. het marmer.
Hij draait uitstekend op mijn laptop van 1+ jaar oud. 4 GB ram, videokaart met 512 MB ram, 2.2 Ghz dual-core processor. Alle settings staan op medium of high en er is weinig laadtijd, en nagenoeg geen schokkerige momenten. Ik denk dat een PC of laptop met lagere specificaties hem ook prima trekt.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon georderd zonder op de systeemeisen te letten. Als dat maar goed gaat.
Enfin, over twee dagen weet ik het.
Thanks.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:14 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Hij draait uitstekend op mijn laptop van 1+ jaar oud. 4 GB ram, videokaart met 512 MB ram, 2.2 Ghz dual-core processor. Alle settings staan op medium of high en er is weinig laadtijd, en nagenoeg geen schokkerige momenten. Ik denk dat een PC of laptop met lagere specificaties hem ook prima trekt.
Ja die vind ik ook een beetje tegenvallen, vooral bij de mondingen in de zee... Terwijl de kustlijn juist wel erg mooi is. Maargoed, als er geen patch overheen komt dan is het sowieso maar een kwestie van wachten tot de eerste mods het oplossenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef Klaudias het volgende:
De rivieren zien er wel een beetje vreemd uit ....
Klinkt goed! Ik verwacht veel van dit nieuwe combat systeem. Dat stacking verneukte eigenlijk veel potjes omdat een game altijd maar weer draaide om units pompen in de hoop dat er dan geld overbleef voor andere dingen. Bij het vechten zelf kwam weinig strategie kijken. Zoals ik lees en zie heeft het iets meer panzer general achtige vormen aangenomen. Nice.quote:Op woensdag 22 september 2010 02:36 schreef Pinterman het volgende:
Ik heb er een paar uurtjes opzitten inmiddels, en ik vind het een héél vette game. Kan niet wachten tot ik de volledige versie in handen heb.
Ik vind de combat ontzettend vet. Oneindig veel beter dan de "Stacks of Doom" uit voorgaande Civs. Het komt nu echt aan op slimme plaatsing van je troepen, juist gebruik van de troepen die je hebt (ook kijkende naar je strategic resources), en bombardement van afstand met je archers etc, waar je ook echt units mee kunt doden. Er kan ook maar één unit in een stad, dus hoef je die steden ook niet vol te pompen. Ik vind het geweldig dat roads upkeep kosten en je dus geen road-spaghetti meer krijgt over de hele map; sowieso vind ik het terrein echt heerlijk om te verkennen en het ziet er goed en natuurlijk uit. Ook het culture systeem is vet, met de verschillende social policies en de manier waarop je grenzen zich verspreiden.
Weet iemand of je zelf kunt beslissen welk hokje de stad kiest als de stad haar grenzen verlegt? Want het staat met zo'n roze hex aangegeven in de city screen, en je kunt zelf natuurlijk hokjes kopen, maar ik krijg die roze hex niet verlegt, om bv. mijn stadje naar de paardjes te sturen ipv. het marmer.
Ja, in het menu links verschijnen de opdrachten die je kunt geven. Kies het pijltje >> (meer opties) en daar staat ie tussen. Tandwieltje, geloof ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:09 schreef NoCigar het volgende:
Kun je acties automatiseren trouwens?
Heb je em geprobeerd? Zo niet, waarom raad je em aan?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef karton het volgende:
Er is trouwens een hack om tijdens de demo oneindig aantal turns te hebben.
Google op "civilization 5 demo turn hack" en dan kan je em zo vinden.
Ik vertrouw het niet.quote:Civ5.Demo.Hack-SpecTRe.exe
Heb em geprobeerd en heb em gescand met m'n virusscanner. Heb daarna windows defender nog even laten draaien maar beide programma's hebben niks gevonden.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb je em geprobeerd? Zo niet, waarom raad je em aan?
[..]
Ik vertrouw het niet.
Ben het met de meeste punten van je kritiek niet eens, maar ik ga er niet allemaal op in, behalve even de laatste: het bouwen voelt misschien langzaam, maar waar denk je dat je die enorme hoeveelheden geld voor hebt? Science is niet langer gekoppeld aan gold in een commerce resource; het is nu gewoon gold wat je van je hokjes haalt, klaar. Ik draai binnen 40-50 beurten in de demo een winst van 20 gold per turn. Dat moet je natuurlijk o.a. uitgeven aan gebouwen. Voor 300+ gold koop je zo een barracks, en daar hoef je niet eens je production voor te onderbreken of een turn te wachten. Bam, purchase, en er staat een barracks in je stad. Gold is veel belangrijker geworden in Civ 5.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef VvoorVete het volgende:
Hier mijn civ review op civfanatics..
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=381662
Mijn mening+ veel van de meningen op civfanatics :Civ 5 is een zwakke opvolger van civ 4 en lijkt nog niet helemaal 'af'
Tja dat is de demo.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:31 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ben het met de meeste punten van je kritiek niet eens, maar ik ga er niet allemaal op in, behalve even de laatste: het bouwen voelt misschien langzaam, maar waar denk je dat je die enorme hoeveelheden geld voor hebt? Science is niet langer gekoppeld aan gold in een commerce resource; het is nu gewoon gold wat je van je hokjes haalt, klaar. Ik draai binnen 40-50 beurten in de demo een winst van 20 gold per turn. Dat moet je natuurlijk o.a. uitgeven aan gebouwen. Voor 300+ gold koop je zo een barracks, en daar hoef je niet eens je production voor te onderbreken of een turn te wachten. Bam, purchase, en er staat een barracks in je stad. Gold is veel belangrijker geworden in Civ 5.
Niet alles hoeft in de "lijn der verwachtingen van Civ 4" te liggen hè... Als je een game decennia lang interessant wilt houden, dan moet je soms het lef hebben om revolutionaire veranderingen in de engine, de strategie, het concept, en de graphics te maken. Dan krijg je altijd weerstand van een paar bittere die-hard fans, maar nieuw is niet altijd slecht. Ik ben voorlopig nog erg tevreden.
Ik lees daar ook veel meningen met positieve reacties. Natuurlijk, er zijn minpunten, maar civ4 was in het begin nog veel zwakker. Maar dat schijnen mensen snel te vergeten.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef VvoorVete het volgende:
Mijn mening+ veel van de meningen op civfanatics :Civ 5 is een zwakke opvolger van civ 4 en lijkt nog niet helemaal 'af'
lees deze thread maar eens: http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=381707quote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik lees daar ook veel meningen met positieve reacties. Natuurlijk, er zijn minpunten, maar civ4 was in het begin nog veel zwakker. Maar dat schijnen mensen snel te vergeten.
Er is geen Civ die ik niet gespeeld heb, inclusief de onofficiele Civs zoals CTP, en dat al meer dan 18 jaar lang. Maar als je het daar graag over wilt hebben, dan vraag ik me af hoe jij de volgende conclusie trekt:quote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef VvoorVete het volgende:
[..]
Tja dat is de demo.
Punt is, natuurlijk schept Civ 4 een verwachting want anders noem je het geen civ 5. Dan had het wel een andere naam gehad zoals Civ: revolution op de consoles bijv. Civ ging altijd meer de diepte in qua gameplay dan andere games en ook ga management. Dit deel dus een stuk minder. Met gold dingen kopen heeft niks te maken met diepgang of echte gameplay. Het is geen droge RTS waar je moet harvesten.
Daarnaast klinkt het alsof je niet alle delen van Civ gespeeld hebt anders had je de vergelijkingen met vorige delen wel begrepen.
.... ervanuitgaande dat je in Civ 1 óók geen units kon stacken, behalve in steden? Het is een geweldige feature die terugkomt, maar niet nieuw of 'de best step yet'.quote:Besides the hexes 1upt is the best and most logical step in CIV yet
quote:I present to you, "Civ3 WAY BETTER than Civ4" wharrrgarbbbl. CivFanatic forum headlines from Civ4's release five years ago.
Lions attacking units... How stupid is that!? (Multi-page thread 1 2)
Entire Game is a bug (Multi-page thread 1 2 3 4 5 6 7 8 9)
Stupid, Evil Civ IV...
This game is making me mad
TRAGEDY ! How could we COMPARE ?
Civ IV: good, but plenty of bad (Multi-page thread 1 2)
Its the little things the make me INSANE!
Poor Performance
Half Baked Release
Shame on Gamespot and IGN!! (Multi-page thread 1 2 3)
Why is this game so highly rated? 'myrantings' (Multi-page thread 1 2)
What a let down!
Civ 4 works for me, but I'm still angry!
This game should have been tested longer? (Multi-page thread 1 2)
The spearman just beated my tank , this game sux and its retarded
What in Sid's name is wrong with the multiplayer server selection window?!?!
Useless Advisors (Multi-page thread 1 2)
With All the Complaints, is it worth buying? (Multi-page thread 1 2 3)
Klopt, Civ4 werd toen echt een stuk beter, maar "pas echt goed"? Zoveel verschil maakten corporations, the apostolic palace, etc ook niet qua gameplay ...quote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond Civ4 ook pas echt goed na Beyond the Sword.
was ik al bang voor...quote:Op donderdag 23 september 2010 12:11 schreef seventhseagulll het volgende:
Volgens mij moet je wachten, ook als je hem met de DVD installeert.
quote:European people who bought it and want to play early, change your download location in steam to one of the US ones (after preloading), close down steam, get a free trial account from a good vpn (I used anonimitynetwork, but any other free one should be good), connect to the VPN, run steam and voila - you can decrypt the game.
Make sure to set steam to offline mode or it will lock civ again after you disconnect from the VPN.
Connect to your VPN, start Steam, unlock the game, PLAY!
Thx! ben het nu aan het proberen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Jibbe het volgende:
Je kunt het spel nu al spelen (heb het nog niet zelf geprobeerd)
[..]
Werkt die?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef ImMaxa het volgende:
Ik haal 'm nu illegaal binnen. Gebruik dat tot mijn exemplaar arriveert met de post.
Bij mij hetzelfde. Ik vond civ4 te gelikt in het begin, terwijl civ3 zo lekker 'simpel' was qua interface.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef ImMaxa het volgende:
En trouwens, ik vond Civ III beter dan IV in het begin. Deel 4 miste gewoon iets. Ben er inmiddels wel aan gewend, en vind 4 ook beter dan 3 (Vooral vanwege de stedenspam van deel 3, en de gigantische corruptie die het zowat onmogelijk maakte om een goede stad ver van je hoofdstad te hebben. Dat was verbeterd in deel 4.).
Dat lijkt me geen bug, hoewel het wel een aardige feature kan zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:28 schreef karton het volgende:
Hij is erg gaaf alleen lijken hier en daar bugs verscholen te zitten.
Bijvoorbeeld als je een nieuw ding wilt produceren in je stad kan je klikken wat je wilt op het gele productieicoontje rechtsonder maar er gebeurt niks. Je moet dan per sé je stadscherm openen en op die manier iets selecteren.
Inderdaad, en dat terwijl screenshots van eerdere builds wel goed waren. Ik verwacht dus wel een snelle fix daarvoor.quote:Ook lijken de rivieren textures te missen. Vooral waar de rivier in de zee uitmondt is het kleurverschil goed te zien.
Ben 'm aan het binnenhalen. Is nog niet klaar. Toen ik weg was ging het even heel snel, maar nu is ie weer zeer traag. Vraag me af hoezeer het nog zin heeft, want:quote:
quote:Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (1-96186406) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
* 1 x Civilization V (DVD-rom)
Heb je een vraag voor onze klantenservice?
Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.
Graag zien we je weer terug op onze site of in een van onze winkels!
Met vriendelijke groet,
Het team van Free Record Shop
Volgens andere sites wel.quote:
http://www.reddit.com/r/c(...)ay_three_days_early/quote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef bleblebleh het volgende:
Nee het lukt niet, je kan civ nog niet spelen, ook niet met cd.
yepquote:Op donderdag 23 september 2010 21:12 schreef Hamilcar het volgende:
Hoe laat unlocked, om 2 uur? Ik heb hem via Steam al binnengesleept, maar kannnnn niettttt wachtennnnnn!!
Thanksquote:Op donderdag 23 september 2010 20:24 schreef Jibbe het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/c(...)ay_three_days_early/
Nou nou...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Monidique het volgende:
Wat een goed spel! Spel van het decennium. Nu al!
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:24 schreef Jibbe het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/c(...)ay_three_days_early/
BAASquote:I hope you all appreciate the time I spent typing this when I could have been playing Civ 5! See you online!
Awww wat zieluuugquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:41 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik moet nog een paar dagen wachten totdat hij binnenkomt.
Wou ik de demo spelen vanavond, werkt ie niet.
WAAROM MOET DAT ZO LANG DUREN?!?!?quote:Validating Steam files - 32% complete
Please wait while Steam verifies game files.
Validating Sid Meier's Civilization V file (1 of 1)
"bouw een weg naar ons toe" heb je ook nog.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:07 schreef andrew.koster het volgende:
Heb de demo gespeeld en eigenlijk daardoor de volle versie via Steam gekocht. Die hex tiles zijn toch wel heel gaaf. Vind city states aan de suffe kant... is eigenlijk gewoon een moneysink, want de missies zijn echt ongeinspireerd: vernietig <andere city state> of "help! barbaren". Daar blijft het wel een beetje bij. De "bouw wonder X" zijn dan nog wel enigszins origineel.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:08 schreef Gijsje het volgende:
Ik ga hem straks even halen, maar een eerste vraag. Zitten er ook earth maps bij het spel ? Ik zie ze nergens de screenshots.
Hmm jammer, maar goed er zullen vast maps uitkomen voor Civ5. Bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Wel weet ik dat je bij de setup voor een nieuwe game zoals gewoonlijk kunt kiezen uit Continents, Archipelago, Pangea en Earth. Die 'Earth' zal wel net zoals in deel IV een mapvorm zijn waarbij alle civs beginnen op het ene continent, terwijl het andere continent nog leeg is. Ik verwacht niet dat het een exacte weergave is van onze aarde.
Eeennn adem uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Flashwin het volgende:
Godverdomme zeg...toch maar gekocht. Fuck Steam, fuck de uploader van de gecrackte versie met zn 60 kb kutverbinding. En fuck mijn ongeduld.
Niks mis met een spel kopen, toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Flashwin het volgende:
Godverdomme zeg...toch maar gekocht. Fuck Steam, fuck de uploader van de gecrackte versie met zn 60 kb kutverbinding. En fuck mijn ongeduld.
Nee, zeker niet. Normaal koop ik ook altijd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niks mis met een spel kopen, toch?
Denk je nou echt dat die torrent op thepiratebay met 2k+ leechers en 1 seeder gecracked isquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Flashwin het volgende:
Oh quote gedrukt in plaatst van editquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die torrent op thepiratebay met 2k+ leechers en 1 seeder gecracked is
Grootste troll torrent ooit.
User die nooit wat upload heeft zeker de game sneller gekraakt als de scene, en de bestand grote is ook precies het zelfde als de Demo die op steam staat.
Zal me niks verbazen als na 48 uur downloaden blijkt dat iedereen gewoon die demo heeft zitten downloaden
Die gozer heeft gewoon expres ze torrent gelimit tot 60kb/s upload zodat iedereen er nog even in blijft geloven.
Denk dat ik hem vanmiddag toch maar even ga kopen bij de mediamarkt.
Wachten duurt me een beetje te lang.
Ja dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die torrent op thepiratebay met 2k+ leechers en 1 seeder gecracked is
Grootste troll torrent ooit.
User die nooit wat upload heeft zeker de game sneller gekraakt als de scene, en de bestand grote is ook precies het zelfde als de Demo die op steam staat.
Zal me niks verbazen als na 48 uur downloaden blijkt dat iedereen gewoon die demo heeft zitten downloaden
Denk dat ik hem vanmiddag toch maar even ga kopen bij de mediamarkt.
Wachten duurt me een beetje te lang.
Welke civ ben je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:40 schreef Flashwin het volgende:
12 uur was tie klaar met downloaden. Heb sindsdien non stop gespeeld.Even koffie drinken, dan weer verder
Is alles, inclusief handleiding, in het Engels of in het Nederlands? En waar heb je 'm gehaald?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef Monidique het volgende:
Limited Edition ("limited", yawn), en net iets meer dan 79 euro,.
Er zit geen handleiding bij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is alles, inclusief handleiding, in het Engels of in het Nederlands? En waar heb je 'm gehaald?
Geen handleiding?????????quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er zit geen handleiding bij. [ afbeelding ]. Gewoon bij Bol.com, zoals de foto's laten raden.
India. Wil niet vechten...alleen megasteden en zoveel mogelijk wonders. Jij?quote:
Handleiding staat gewoon online. Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geen handleiding?????????![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je met hoe veel plezier ik de handleiding van Civ 4 heb doorgelezen... bah....![]()
Die bezuinigingen ook altijd
Vlak voor het slapen door de handleiding bladeren is het mooiste wat het leven te bieden heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Handleiding staat gewoon online. Veel plezier.
Geil!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:03 schreef Monidique het volgende:
Sorry voor de grote pics.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GIANT DEATH ROBOT!!
[ afbeelding ]
Uitprinten en nietjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:50 schreef karton het volgende:
[..]
Vlak voor het slapen door de handleiding bladeren is het mooiste wat het leven te bieden heeft.
Volgens mij wordt het standaard in gold omgezet...quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt erop dat al je productie verdwijnt als je kiest voor een andere unit om te bouwen, klopt dit=
Te ziek voor een paar keer klikken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef Remqo het volgende:
Ik ben zo ziek als een kip en heb het niet kunnen kopen vandaag.
Om welke reden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Gamer_V het volgende:
De mijne wordt waarschijnlijk pas maandag bezorgd en dat is maar goed ook want mijn Steam-account is vandaag geblokkeerd. Grr.
Voor een spel als Civilization wil ik graag een paar duiten neerleggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Te ziek voor een paar keer klikken?
Moet je maar geen dingen kopen als je geen geld hebt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Gamer_V het volgende:
De mijne wordt waarschijnlijk pas maandag bezorgd en dat is maar goed ook want mijn Steam-account is vandaag geblokkeerd. Grr.
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:03 schreef Monidique het volgende:
Sorry voor de grote pics.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GIANT DEATH ROBOT!!
[ afbeelding ]
Jongetje, ik bedoel waarom koop je niet de digitale versie als je em zo graag wil spelen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor een spel als Civilization wil ik graag een paar duiten neerleggen
Hij start bij mij niet eens op boven DX9,quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:01 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Mooi op tijd geleverd door Bol
Maar mn directx10 versie crasht steeds, nu moet ik in directx9 spelen, vraag me af of het veel verschil maakt...
Een maand geleden kocht ik Stalker CoP, geld werd afgeschreven, kreeg mijn product niet. Ik contact opnemen met support, krijg mijn game, woei. Wat blijkt: mijn 7,50 is nu opeens teruggestort. Geweldigquote:
Ik snap het nog steeds niet. Bedankt voor je poging tot uitleg though.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Een maand geleden kocht ik Stalker CoP, geld werd afgeschreven, kreeg mijn product niet. Ik contact opnemen met support, krijg mijn game, woei. Wat blijkt: mijn 7,50 is nu opeens teruggestort. Geweldig
21 augustus:quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Bedankt voor je poging tot uitleg though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |