WAAROM MOET DAT ZO LANG DUREN?!?!?quote:Validating Steam files - 32% complete
Please wait while Steam verifies game files.
Validating Sid Meier's Civilization V file (1 of 1)
"bouw een weg naar ons toe" heb je ook nog.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:07 schreef andrew.koster het volgende:
Heb de demo gespeeld en eigenlijk daardoor de volle versie via Steam gekocht. Die hex tiles zijn toch wel heel gaaf. Vind city states aan de suffe kant... is eigenlijk gewoon een moneysink, want de missies zijn echt ongeinspireerd: vernietig <andere city state> of "help! barbaren". Daar blijft het wel een beetje bij. De "bouw wonder X" zijn dan nog wel enigszins origineel.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:08 schreef Gijsje het volgende:
Ik ga hem straks even halen, maar een eerste vraag. Zitten er ook earth maps bij het spel ? Ik zie ze nergens de screenshots.
Hmm jammer, maar goed er zullen vast maps uitkomen voor Civ5. Bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Wel weet ik dat je bij de setup voor een nieuwe game zoals gewoonlijk kunt kiezen uit Continents, Archipelago, Pangea en Earth. Die 'Earth' zal wel net zoals in deel IV een mapvorm zijn waarbij alle civs beginnen op het ene continent, terwijl het andere continent nog leeg is. Ik verwacht niet dat het een exacte weergave is van onze aarde.
Eeennn adem uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Flashwin het volgende:
Godverdomme zeg...toch maar gekocht. Fuck Steam, fuck de uploader van de gecrackte versie met zn 60 kb kutverbinding. En fuck mijn ongeduld.
Niks mis met een spel kopen, toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Flashwin het volgende:
Godverdomme zeg...toch maar gekocht. Fuck Steam, fuck de uploader van de gecrackte versie met zn 60 kb kutverbinding. En fuck mijn ongeduld.
Nee, zeker niet. Normaal koop ik ook altijd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niks mis met een spel kopen, toch?
Denk je nou echt dat die torrent op thepiratebay met 2k+ leechers en 1 seeder gecracked isquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Flashwin het volgende:
Oh quote gedrukt in plaatst van editquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die torrent op thepiratebay met 2k+ leechers en 1 seeder gecracked is
Grootste troll torrent ooit.
User die nooit wat upload heeft zeker de game sneller gekraakt als de scene, en de bestand grote is ook precies het zelfde als de Demo die op steam staat.
Zal me niks verbazen als na 48 uur downloaden blijkt dat iedereen gewoon die demo heeft zitten downloaden
Die gozer heeft gewoon expres ze torrent gelimit tot 60kb/s upload zodat iedereen er nog even in blijft geloven.
Denk dat ik hem vanmiddag toch maar even ga kopen bij de mediamarkt.
Wachten duurt me een beetje te lang.
Ja dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die torrent op thepiratebay met 2k+ leechers en 1 seeder gecracked is
Grootste troll torrent ooit.
User die nooit wat upload heeft zeker de game sneller gekraakt als de scene, en de bestand grote is ook precies het zelfde als de Demo die op steam staat.
Zal me niks verbazen als na 48 uur downloaden blijkt dat iedereen gewoon die demo heeft zitten downloaden
Denk dat ik hem vanmiddag toch maar even ga kopen bij de mediamarkt.
Wachten duurt me een beetje te lang.
Welke civ ben je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:40 schreef Flashwin het volgende:
12 uur was tie klaar met downloaden. Heb sindsdien non stop gespeeld.Even koffie drinken, dan weer verder
Is alles, inclusief handleiding, in het Engels of in het Nederlands? En waar heb je 'm gehaald?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef Monidique het volgende:
Limited Edition ("limited", yawn), en net iets meer dan 79 euro,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |