Game= werkt heel goedquote:Op maandag 15 juni 2015 00:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar ik gebruik dus ook meerdere mods en heb geen problemenDus misschien zou ik iets verder kijken dan dat.
Niet helemaal, want je neemt je eigen computer niet mee in de som en het feit dat andere mensen totaal geen last hebben van problemen. Maar succes met BE dan maar.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:07 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Game= werkt heel goed
Game+mods= miserie
Ik pas ook maar zuivere wiskunde toe.
Ok danquote:Op maandag 15 juni 2015 12:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet helemaal, want je neemt je eigen computer niet mee in de som en het feit dat andere mensen totaal geen last hebben van problemen. Maar succes met BE dan maar.
TW werkt nochtans perfect met mods waar ik er tien tegelijkertijd geactiveerd hebt.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:11 schreef ems. het volgende:
*Jouw computer werkt niet goed met mods. Niet die van anderen, die van jou. Occam's razer heeft daar niets mee te maken.
Maar je moet doen wat je niet laten kan. Ik ga vanavond weer even verder met mijn gemodde civgame zonder dat ik enige problemen daarmee heb.
Een andere game werkt goed met mods en dat zou moeten bewijzen dat het probleem met civ niet aan jouw computer of de mods ligtquote:Op maandag 15 juni 2015 13:14 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
TW werkt nochtans perfect met mods waar ik er tien tegelijkertijd geactiveerd hebt.
Ik zeg toch dat het probleem waarschijnlijk aan je computer/de mods ligt? En nee, ik ben geen helpdesk. Ik ben gewoon een van de duizenden mensen die een gemodde civ foutloos kan runnen.quote:Werk je toevallig in een helpdesk? "ik heb geen probleem meneer, goede avond verder".
Misschien jouw PC,niet van anderen.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:06 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Ok dan
Computer+game= werkt goed
Computer+game+mods= werkt halfslachtig
Ooit gehoord van ockham's razor
Het ligt ook aan je computer, of dus aan de mods. Ik kan Skryim ook zonder problemen runnen maar soms leveren bepaalde mods conflicten en dan crashed hij. Vaak als ik dan wat onderzoek heb gedaan en bepaalde mods op een bepaalde manier/volgorde installeerde werkte het helemaal foutloos.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:08 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik verwacht ook niet dat je logica kan als je continu zit te roepen "het ligt aan je computer"
Het kan aan van alles liggen. Misschien is het een klein windowsprogrammaatje dat nog even geupdate moet werken (.net framework, drivers en direct x zijn meestal de eerste verdachten), misschien is het een conflict tussen 2 verschillende mods. Ik probeer je PC heus niet te beledigen hoor, hou je slipje aan.quote:, maar helemaal geen reden kan geven wat mijn computer zo radicaal anders maakt wanneer hij mods gebruikt.
Slechte vergelijking. Jouw gemodde civ werkt niet. Van mij, en iedereen die ik ken loopt het zonder problemen. Dan kan je in ieder geval al enigszins stellen dat het probleem misschien iets ingewikkelder ligt dan "civ 5 is een stom kutspel dat geen mods kan trekken".quote:Dat is even nuttig als ik bij de dokter ga en zeg "als ik x doe krijg ik dat" en hij antwoordt "het ligt aan je lichaam!"
Dat jij het zo interpreteert doet anders denken.quote:Serieus: fok off met je "hihi ik heb geen problemen en ik ga nu spelen", ik ben de lagere school al lang ontgroeid
Dat soort dingen zou ik ook opzoeken als ik heb kunnen concluderen dat het probleem waarschijnlijk bij mezelf ligt ja. Waarom doe je dat eigenlijk als je toch al concludeerde dat het aan civ lag en niet aan je pc/instellingen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:20 schreef AntiChrist7 het volgende:
Of je had iets nuttig kunnen zeggen als "stel je autosave in op minder turns", zoals ik op een ander forum als raad gekregen heb, zonder een hele epistel erbij.
Ik vergeleek niet met GTA. Ik toonde alleen aan dat soms games niet goed werken en dat dat dan niet automatisch aan de game zelf ligt. Jij begint over Total war en dat dat goed werkt en dat dat dan zou betekenen dat alle mods met alle games automatisch goed zouden moeten werken, dat is incorrect, of zoals jij het zou zeggen, onzuivere wiskunde.quote:Ik mag niet vergelijken met TW, maar jij wel met GTA?
Dat zeg ik toch net. Dat waren er ookquote:A Bovendien zullen er een hele hoop zijn die GTA daarvoor ook zonder problemen speelden, zelfde situatie, maar dat telt niet....
Ik wou dat ik het weer opnieuw kon ontdekkenquote:Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef Super-B het volgende:
Deze game staat continu in de eerste top 10 van 'top games by current player count' op Steam. Uiteindelijk wat recensies zitten lezen en met de demo aan de slag gegaan (ondanks dat die enorm beperkt lijkt te zijn ten opzichte van het volledige spel, inclusief alle DLCs, voor zover ik mij heb ingelezen).
Uiteindelijk de knoop doorgehakt:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het mij daadwerkelijk gaat bevallen.
Hoeveel uur heb je al achter de rug?quote:Op maandag 28 september 2015 16:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het weer opnieuw kon ontdekkenVeel plezier.
294 uur op mijn steam account. Maar dat is exclusief flink wat stoute pirate-uurtjes die ik met het spel heb doorgebracht voordat ik uiteindelijk de complete edition legit kochtquote:Op maandag 28 september 2015 16:17 schreef Super-B het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je al achter de rug?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:40 schreef Jump het volgende:
*bump*
21 oktober 2016, zet alvast maar in jullie agenda.
Hmm, dit is het CivV topic, misschien beter ene CivVI topic maken
En gedaan: GAM / Sid Meier's Civilization VI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |