Overzicht van CIV VI's eigenschappen: http://well-of-souls.com/civ/civ6_overview.htmlquote:Key features van Sid Meier's Civilization VI bevatten:
• Groeiende rijken: Zie hoe de wonderen van je rijkdom zich verspreiden over de kaart als nooit tevoren. Iedere stad neemt meerdere tegels in beslag zodat je al je steden aan kan passen aan de voordelen van het terrein.
• Actief onderzoek: Speel boosts vrij die de ontwikkeling van je beschaving door de geschiedenis heen versnellen. Voor snellere vooruitgang gebruik je je units om actief te ontdekken, je omgeving te ontwikkelen en nieuwe culturen te ontdekken.
• Dynamische diplomatie: Interactie met andere beschavingen veranderd gedurende de game, van primitieve eerste interacties waarbij conflict normaal is, naar allianties en onderhandelingen later in de game.
• Gecombineerde krijgsmacht: Als uitbreiding op het "één unit per tegel" design kunnen support units nu combineren met andere units zoals anti-tank support met infanterie, of een warrior met settlers. Overeenkomstige units kunnen ook combineren tot krachtige "Corps" units.
• Verbeterde multiplayer: Naast traditionele multiplayer modi kun je samenwerken met en het opnemen tegen je vrienden met een grote variëteit aan situaties die ontworpen zijn om gemakkelijk uit te spelen in een enkele sessie.
• Civilization VI biedt veteraan spelers nieuw manieren van het opbouwen en afstemmen van hun beschavingen voor de grootste kans op succes. Nieuwe tutorials introduceren nieuwe spelers aan de onderliggende concepten zodat ze gemakkelijk aan de slag kunnen.
Sid Meier's Civilization VI is nu beschikbaar voor pre-order op Windows en zal wereldwijd worden uitgebracht op 21 oktober 2016. Er wordt een adviesprijs gegeven van ¤ 59,99. Er is ook een Civilization VI Digital Deluxe Edition, die het volledige basisspel, de 25th Anniversary Digital Soundtrack en toegang tot vier post-launch DLC packs geeft. De DLC bestaan uit nieuwe mappen, scenario's, beschavingen en leiders.
Inderdaad. Ik zat juist ook dit te lezen: http://steamcommunity.com(...)/364041432730323987/quote:
En dus geef je het goede voorbeeld door mensen uit te maken voor Mongool.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:12 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Het gaat om dat overdreven 'door het hoofd schieten'
Ja, vind ik ook. Verhoudingen zijn ook heel anders, zoals je goed kunt zien. Maar ik wacht wel de eerste gameplay beelden af. Civ gaat uiteindelijk om de gameplay.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:50 schreef emmyemmy het volgende:
Ik vind het echt heel veel schelen, veel te cartoon achtig Ziet er uit als een clash of clans kopie.
Ik vind het een wereld van verschil eerlijk gezegd. Geen vloeiende grenzen, maar strak langs de grenzen van de zeshoek en kinderlijke kleuren in plaats van de subtielere contrasten in het Civ 5 screenshot. Nog niet aan deel 5 begonnen (eerst eens een computer upgrade regelen. ) maar die overslaan en meteen aan deel 6 beginnen wordt op deze manier niet echt aantrekkelijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:24 schreef AntiChrist7 het volgende:
http://imgur.com/a/DtNA6
als je het zo vergelijkt scheelt het niet zoveel. enkel kleurrijker en groter
Hoe hielden we het vol in die tijd. Uren achter elkaar xDquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:22 schreef Harmankardon het volgende:
Helemaal kapotgespeeld
[ afbeelding ]
En terecht!quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:22 schreef Harmankardon het volgende:
Helemaal kapotgespeeld
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |