Overzicht van CIV VI's eigenschappen: http://well-of-souls.com/civ/civ6_overview.htmlquote:Key features van Sid Meier's Civilization VI bevatten:
• Groeiende rijken: Zie hoe de wonderen van je rijkdom zich verspreiden over de kaart als nooit tevoren. Iedere stad neemt meerdere tegels in beslag zodat je al je steden aan kan passen aan de voordelen van het terrein.
• Actief onderzoek: Speel boosts vrij die de ontwikkeling van je beschaving door de geschiedenis heen versnellen. Voor snellere vooruitgang gebruik je je units om actief te ontdekken, je omgeving te ontwikkelen en nieuwe culturen te ontdekken.
• Dynamische diplomatie: Interactie met andere beschavingen veranderd gedurende de game, van primitieve eerste interacties waarbij conflict normaal is, naar allianties en onderhandelingen later in de game.
• Gecombineerde krijgsmacht: Als uitbreiding op het "één unit per tegel" design kunnen support units nu combineren met andere units zoals anti-tank support met infanterie, of een warrior met settlers. Overeenkomstige units kunnen ook combineren tot krachtige "Corps" units.
• Verbeterde multiplayer: Naast traditionele multiplayer modi kun je samenwerken met en het opnemen tegen je vrienden met een grote variëteit aan situaties die ontworpen zijn om gemakkelijk uit te spelen in een enkele sessie.
• Civilization VI biedt veteraan spelers nieuw manieren van het opbouwen en afstemmen van hun beschavingen voor de grootste kans op succes. Nieuwe tutorials introduceren nieuwe spelers aan de onderliggende concepten zodat ze gemakkelijk aan de slag kunnen.
Sid Meier's Civilization VI is nu beschikbaar voor pre-order op Windows en zal wereldwijd worden uitgebracht op 21 oktober 2016. Er wordt een adviesprijs gegeven van ¤ 59,99. Er is ook een Civilization VI Digital Deluxe Edition, die het volledige basisspel, de 25th Anniversary Digital Soundtrack en toegang tot vier post-launch DLC packs geeft. De DLC bestaan uit nieuwe mappen, scenario's, beschavingen en leiders.
Inderdaad. Ik zat juist ook dit te lezen: http://steamcommunity.com(...)/364041432730323987/quote:
En dus geef je het goede voorbeeld door mensen uit te maken voor Mongool.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:12 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Het gaat om dat overdreven 'door het hoofd schieten'
Ja, vind ik ook. Verhoudingen zijn ook heel anders, zoals je goed kunt zien. Maar ik wacht wel de eerste gameplay beelden af. Civ gaat uiteindelijk om de gameplay.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:50 schreef emmyemmy het volgende:
Ik vind het echt heel veel schelen, veel te cartoon achtigZiet er uit als een clash of clans kopie.
Ik vind het een wereld van verschil eerlijk gezegd. Geen vloeiende grenzen, maar strak langs de grenzen van de zeshoek en kinderlijke kleuren in plaats van de subtielere contrasten in het Civ 5 screenshot. Nog niet aan deel 5 begonnen (eerst eens een computer upgrade regelen.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:24 schreef AntiChrist7 het volgende:
http://imgur.com/a/DtNA6
als je het zo vergelijkt scheelt het niet zoveel. enkel kleurrijker en groter
Hoe hielden we het vol in die tijd. Uren achter elkaar xDquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:22 schreef Harmankardon het volgende:
Helemaal kapotgespeeld![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En terecht!quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:22 schreef Harmankardon het volgende:
Helemaal kapotgespeeld![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fijne filmpjes, thnx!quote:
Ik doe het, net als alle andre Civ fans niet voor de graphics, maar om de gameplay. Ik kom er zonder dat ik het door heb echt uren mee door. Erg fijn als je nachtdienst hebt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:41 schreef emmyemmy het volgende:
Ik vind het er eeeecht niet uit zien, ik ga het daarom ook niet kopen denk ik, tenzij het heel goedkoop in de sale is.
Of moet ik mezelf dan door m'n kop schieten
De graphics staan me gewoon echt tegen, hoe de units bewegen ook enzo.. speel liever gewoon civ v verder. Dat maakt me niet geen civ fan, aangezien ik wel fan ben van de andere spellen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:06 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik doe het, net als alle andre Civ fans niet voor de graphics, maar om de gameplay. Ik kom er zonder dat ik het door heb echt uren mee door. Erg fijn als je nachtdienst hebt.
Niemand heeft inderdaad een monopolie wat een 'civ fan' wel en niet belangrijk moet vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:21 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
De graphics staan me gewoon echt tegen, hoe de units bewegen ook enzo.. speel liever gewoon civ v verder. Dat maakt me niet geen civ fan, aangezien ik wel fan ben van de andere spellen.
zie ik daar nacht en dag?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:36 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dit zo bekijk valt het wel weer mee met dat cartoony-achtige.
Bij het voltooien van sommige Wonders is er een nacht-setting. Dan wordt de Wonder opgebouwd zoals het in Civ4 ook al werd gedaan, maar ipv in een apart venster gebeurt het op het speelveld zeg maar.quote:
Qua features behouden ze veel diepte van Civ5 BNW. Alleen World Congres ontbreekt. Religie, spionnen, city states, trade routes, Great People, Great Works, natural wonders, tourism, etc zit er allemaal in met diverse wijzigingen. En nu dus met districten, uitgebreide culture tree, euruka-moments, muur unieke elementen/units/improvements van civs erbij. Voor zover we nu weten. Er zullen vast een paar patches nodig zijn voordat alles goed gebalanceerd is, zoals altijd, maar er is wel veel diepte imho.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Ericr het volgende:
Gaat waarschijnlijk weer even duren voordat met uitbreidingen er net zoveel diepte komt als in de vorige edities. Vanilla civ wordt meestal toch al snel saai.
Alleen een aantal (America, China, Egypt, Japan) zijn officieel bekend.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Nickolodeon het volgende:
Is er al bekend met welke civilizations te spelen is?
Meh, ik ben niet zo'n fan van die cartoony stijl. En Cleopatraquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |