als het maar geen marathon speed isquote:
Mijne: Scout--> Worker --> Stonehenge (daarna zit je gebakken betreft religie het hele spel) of Great Libraryquote:Op maandag 5 januari 2015 17:22 schreef cherrycoke het volgende:
mijn opening
scout>worker>settler>monument>shrine>trade units
Als je een worker doet en die meteen farms laat bouwen gaat je productie omhoog en is het soms wel haalbaar om de GL te bouwen op niveau 6. Maar hoe meer tegenstanders je hebt, hoe lastiger het wordt idd. Het is me op een kleine map op niveau 6 eens gelukt de GL en Stonehenge te bouwen.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:30 schreef Montov het volgende:
Great Library is vanaf niveau 6 niet meer haalbaar imho.
Scout is de beste eerste keuze. Ik ga daarna meestal voor monument of shrine, daarna pas worker.
Hetzelfde. Speel over het algemeen liever op moeilijk etc. maar bij Civ speelt de AI gewoon vals en vind ik het verder niet boeiend.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:48 schreef AntiChrist7 het volgende:
Meh ik blijf op King. Ik vind continu inhaalrace spelen niet meer leuk. En je kan praktisch niets doen met religies of early wonders omdat de AI ze toch allemaal opraapt.
Het ligt een beetje aan welke mods denk ik. Ja het duurt lang dat laden. Maar ik heb echt iets van 40 mods (meeste zijn gewoon andere Civs) tegelijk en hij crasht niet. Ik had wel een verkeerde mod er tussen en toen crashte die na de setup van een game, en ik wist niet welke het was want ik had er gelijk 10 toegevoegd, dus moest lang zoeken..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:23 schreef AntiChrist7 het volgende:
Heb alleen Civ Mods gebruikt, en dan nog doet hij er belachelijk lang over om alles te laden en crasht hij veel makkelijker.
Vind het niet direct de meest mod vriendelijke game, terwijl er juist zoveel mogelijkheden zijn
Laat even weten of het ondertussen al enigszins interessant is geworden. Ik heb het alleen een paar uurtjes gespeeld toen het net uit was, weggegooid geldquote:
Opmerkelijk. Ik heb eigenlijk nog nooit een crash gehad in een gemodde civ game. Ook niet als ik er 5+ tegelijkertijd aan had staan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:23 schreef AntiChrist7 het volgende:
Heb alleen Civ Mods gebruikt, en dan nog doet hij er belachelijk lang over om alles te laden en crasht hij veel makkelijker.
Vind het niet direct de meest mod vriendelijke game, terwijl er juist zoveel mogelijkheden zijn
Ik heb die mod nooit gebruikt dus ik kan niet uitsluiten dat het daaraan ligt. Maar als je ook nog problemen krijgt met drivers lijkt het me niet geheel onaannemelijk om de schuld misschien bij je computer te leggen? Zijn er geen mensen in de workshop-comments die hetzelfde probleem ervaren?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:47 schreef AntiChrist7 het volgende:
Was opnieuw begonnen met weer wat civmods (maar enkel Bactria geactiveerd), en eentje die beslissingen en events toevoegt (zoals in EU4), maar was weer van hetzelfde. Eerste 100 turns niets, dan loopt ie eens vast op zo'n event, moet je de autosave bovenhalen en weer 7 turns opnieuw doen. En dan 15 turns later nog eens driver crash... dan heb je het wel gehad.
Unmodded civ speel ik zonder problemen. Maar zodra ik gemodde civs erin steek weet ik dat ik mij kan verwachten aan langere laadtijden en meer crashes dan normaal.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb die mod nooit gebruikt dus ik kan niet uitsluiten dat het daaraan ligt. Maar als je ook nog problemen krijgt met drivers lijkt het me niet geheel onaannemelijk om de schuld misschien bij je computer te leggen? Zijn er geen mensen in de workshop-comments die hetzelfde probleem ervaren?
En heb je het alleen met die specifieke mod of gaat het om gemodde civ games in het algemeen?
Ik heb het gedownload dus no harm done 😉quote:Op zondag 14 juni 2015 18:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Laat even weten of het ondertussen al enigszins interessant is geworden. Ik heb het alleen een paar uurtjes gespeeld toen het net uit was, weggegooid geld
[..]
Opmerkelijk. Ik heb eigenlijk nog nooit een crash gehad in een gemodde civ game. Ook niet als ik er 5+ tegelijkertijd aan had staan.
Dat zeg jij, maar ik gebruik dus ook meerdere mods en heb geen problemenquote:Op zondag 14 juni 2015 19:09 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Game is gewoon niet modvriendelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |