abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86756251
Hij is erg gaaf alleen lijken hier en daar bugs verscholen te zitten.
Bijvoorbeeld als je een nieuw ding wilt produceren in je stad kan je klikken wat je wilt op het gele productieicoontje rechtsonder maar er gebeurt niks. Je moet dan per sé je stadscherm openen en op die manier iets selecteren.
Ook lijken de rivieren textures te missen. Vooral waar de rivier in de zee uitmondt is het kleurverschil goed te zien.
Voor de rest is het een erg gaaf spel, vooral dat elke eenheid zijn eigen vakje moet hebben is een grote verbetering.
Ben aan het twijfelen of ik er de volle mep voor ga neerleggen of dat ik een tijdje wacht todat ie 20 euro is...
  donderdag 23 september 2010 @ 17:39:39 #227
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_86756654
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef ImMaxa het volgende:

En trouwens, ik vond Civ III beter dan IV in het begin. Deel 4 miste gewoon iets. Ben er inmiddels wel aan gewend, en vind 4 ook beter dan 3 (Vooral vanwege de stedenspam van deel 3, en de gigantische corruptie die het zowat onmogelijk maakte om een goede stad ver van je hoofdstad te hebben. Dat was verbeterd in deel 4.).
Bij mij hetzelfde. Ik vond civ4 te gelikt in het begin, terwijl civ3 zo lekker 'simpel' was qua interface.
Maar inderdaad, de corruption bij civ3 :X Heel erg.

quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:28 schreef karton het volgende:
Hij is erg gaaf alleen lijken hier en daar bugs verscholen te zitten.
Bijvoorbeeld als je een nieuw ding wilt produceren in je stad kan je klikken wat je wilt op het gele productieicoontje rechtsonder maar er gebeurt niks. Je moet dan per sé je stadscherm openen en op die manier iets selecteren.
Dat lijkt me geen bug, hoewel het wel een aardige feature kan zijn.

quote:
Ook lijken de rivieren textures te missen. Vooral waar de rivier in de zee uitmondt is het kleurverschil goed te zien.
Inderdaad, en dat terwijl screenshots van eerdere builds wel goed waren. Ik verwacht dus wel een snelle fix daarvoor.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 23 september 2010 @ 17:45:43 #228
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_86756843
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:22 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Werkt die?
Ben 'm aan het binnenhalen. Is nog niet klaar. Toen ik weg was ging het even heel snel, maar nu is ie weer zeer traag. Vraag me af hoezeer het nog zin heeft, want:
quote:
Beste klant ,

(Een deel van) je bestelling (1-96186406) is verzonden.

Het betreft de volgende artikelen:

* 1 x Civilization V (DVD-rom)

Heb je een vraag voor onze klantenservice?
Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.

Graag zien we je weer terug op onze site of in een van onze winkels!

Met vriendelijke groet,

Het team van Free Record Shop
*O*
You know, I've learned something today
pi_86757803
Er is nog geen crack uit, dus waarschijnlijk haal je een clone cd met een paar trojans binnen.
Daarom kan die versie op piratebay ook niks zijn :(

Nog even wachten op een scenerelease dus.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
  donderdag 23 september 2010 @ 18:21:03 #230
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_86758043
Maakt voor mij niet meer uit, ga deze download toch weggooien denk ik. En mocht ie toch ergens in de komende 2 uur voltooid zijn, gooi ik er uiteraard eerst een grondige scan overheen. Die les heb ik wel geleerd. :P
Nog nooit een virus of trojan via torrent binnengehaald, en ben niet van plan vandaag te beginnen. :)
pi_86758691
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:13 schreef Cubewood. het volgende:
Er is nog geen crack uit
Volgens andere sites wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Thas op 23-09-2010 18:50:28 ]
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_86758726
Fuck die crack, volgende week komt Civ 5, met action figures!, toch binnen.
pi_86763456
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef bleblebleh het volgende:
Nee het lukt niet, je kan civ nog niet spelen, ook niet met cd. ;(
http://www.reddit.com/r/c(...)ay_three_days_early/
pi_86763955
Ik ben nu de demo aan het spelen. Het. Is. Perfect.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:38:44 #235
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_86764175
Ik heb de 100 turns gespeeld, en het is een goed spel. Ik hoefde minder te wennen als de overstap van civ3 naar civ4, en het draait ook beter als de beginperiode van civ4.

De hexes, 1 unit per tile, ranged attacks, hex voor hex stadsuitbreiding (+tiles kopen), city states, dat zijn toch wel de beste concepten die ik tot zover heb gezien.
Het tempo van bouwen + de yields van de hexes zijn wel minder. Het maakt het bouwen trager, wat enigszins begrijpelijker is met de focus op minder units en minder stadsmanagement, maar ten opzichte van de tech tree is het uit balans. Bij de echte versie naar Quick gaan helpt het bouwen, maar je units raken ook al snel obsolete. Het is erg aantrekkelijk om gewoon zaken te kopen, zoals je al zoveel kan doen met geld. Daarmee is de focus minder op (op)bouwen en strategie, maar meer met geld binnenhalen, en alles kopen. Dat is eigenlijk het enige echte minpunt van civ 5.

Waarschijnlijk is het goed op te lossen via een mod, door units en gebouwen niet meer te laten kopen, de yield te verhogen en gebouwen goedkoper te maken. Door de maintenance heb je vanzelf al een beperking op het aantal units en gebouwen. Daarnaast zou je wellicht een leuke feature kunnen toevoegen, dat de relaties met city states meer door de steden zelf kunnen worden beinvloed. Bijvoorbeeld door 10 turns in een stad te besteden om betrekkingen te verbeteren.

Morgen (2 uur 's nachts?) unlocked civ. :)
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 23 september 2010 @ 20:47:22 #236
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_86764606
En ik ben Startegic View vergeten te vermelden, en eindig aantal resources. O+
Géén kloon van tvlxd!
pi_86765069
Die van mij wordt pas waarschijnlijk dinsdag geleverd.
pi_86765926
Hoe laat unlocked, om 2 uur? Ik heb hem via Steam al binnengesleept, maar kannnnn niettttt wachtennnnnn!!
pi_86766177
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:12 schreef Hamilcar het volgende:
Hoe laat unlocked, om 2 uur? Ik heb hem via Steam al binnengesleept, maar kannnnn niettttt wachtennnnnn!!
yep :Y
pi_86766253
.. Misschien dat ik stiemen een all-nighter pull :D
pi_86766301
quote:
This game will unlock in approximately 4 hours
Bedoelen ze daar geen 01:00 mee? O-)
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_86766342
Wat een goed spel! Spel van het decennium. Nu al!
  donderdag 23 september 2010 @ 22:09:30 #244
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_86769107
Spel van het decennium dat net begonnen is? :P
En Civ VI en VII, die ook ongetwjfeld nog wel uitkomen dit decennium?
pi_86771060
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Monidique het volgende:
Wat een goed spel! Spel van het decennium. Nu al!
Nou nou...

Maar het is inderdaad alles wat ik verwachtte en meer.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_86771135
quote:
quote:
I hope you all appreciate the time I spent typing this when I could have been playing Civ 5! See you online!
BAAS
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_86775014
Ik moet nog een paar dagen wachten totdat hij binnenkomt.

Wou ik de demo spelen vanavond, werkt ie niet :'( .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  vrijdag 24 september 2010 @ 01:55:23 #248
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_86776386
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:41 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik moet nog een paar dagen wachten totdat hij binnenkomt.

Wou ik de demo spelen vanavond, werkt ie niet :'( .
Awww wat zieluuug :'(
pi_86776514
Heb de demo gespeeld en eigenlijk daardoor de volle versie via Steam gekocht. Die hex tiles zijn toch wel heel gaaf. Vind city states aan de suffe kant... is eigenlijk gewoon een moneysink, want de missies zijn echt ongeinspireerd: vernietig <andere city state> of "help! barbaren". Daar blijft het wel een beetje bij. De "bouw wonder X" zijn dan nog wel enigszins origineel.
Combat is daarentegen briljant. Culture vond ik in Civ 4 leuker. Ben er nog niet uit of ik de natuurlijke defensie van steden een goede of een slechte zaak vind. Ja, ze moeten iets, want je kunt geen stacks of doom in je stad neerzetten (met garrisonen ben je je unit kwijt voorzover ik kan zien), maar het is nu wel heel lastig om vroeg in het spel aggressief te spelen.
pi_86776565
Die garrison kun je gewoon weer gebruiken door het icoontje van de unit aan te klikken, heb ik ontdenkt. Verder is het nu pas over "vier uren" beschikbaar op Steam. Duurt me te lang.Waarom is het "vier uren" uitgesteld?
anonieme razernist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')