Ja, in het menu links verschijnen de opdrachten die je kunt geven. Kies het pijltje >> (meer opties) en daar staat ie tussen. Tandwieltje, geloof ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:09 schreef NoCigar het volgende:
Kun je acties automatiseren trouwens?
Heb je em geprobeerd? Zo niet, waarom raad je em aan?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef karton het volgende:
Er is trouwens een hack om tijdens de demo oneindig aantal turns te hebben.
Google op "civilization 5 demo turn hack" en dan kan je em zo vinden.
Ik vertrouw het niet.quote:Civ5.Demo.Hack-SpecTRe.exe
Heb em geprobeerd en heb em gescand met m'n virusscanner. Heb daarna windows defender nog even laten draaien maar beide programma's hebben niks gevonden.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb je em geprobeerd? Zo niet, waarom raad je em aan?
[..]
Ik vertrouw het niet.
Ben het met de meeste punten van je kritiek niet eens, maar ik ga er niet allemaal op in, behalve even de laatste: het bouwen voelt misschien langzaam, maar waar denk je dat je die enorme hoeveelheden geld voor hebt? Science is niet langer gekoppeld aan gold in een commerce resource; het is nu gewoon gold wat je van je hokjes haalt, klaar. Ik draai binnen 40-50 beurten in de demo een winst van 20 gold per turn. Dat moet je natuurlijk o.a. uitgeven aan gebouwen. Voor 300+ gold koop je zo een barracks, en daar hoef je niet eens je production voor te onderbreken of een turn te wachten. Bam, purchase, en er staat een barracks in je stad. Gold is veel belangrijker geworden in Civ 5.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef VvoorVete het volgende:
Hier mijn civ review op civfanatics..
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=381662
Mijn mening+ veel van de meningen op civfanatics :Civ 5 is een zwakke opvolger van civ 4 en lijkt nog niet helemaal 'af'
Tja dat is de demo.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:31 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ben het met de meeste punten van je kritiek niet eens, maar ik ga er niet allemaal op in, behalve even de laatste: het bouwen voelt misschien langzaam, maar waar denk je dat je die enorme hoeveelheden geld voor hebt? Science is niet langer gekoppeld aan gold in een commerce resource; het is nu gewoon gold wat je van je hokjes haalt, klaar. Ik draai binnen 40-50 beurten in de demo een winst van 20 gold per turn. Dat moet je natuurlijk o.a. uitgeven aan gebouwen. Voor 300+ gold koop je zo een barracks, en daar hoef je niet eens je production voor te onderbreken of een turn te wachten. Bam, purchase, en er staat een barracks in je stad. Gold is veel belangrijker geworden in Civ 5.
Niet alles hoeft in de "lijn der verwachtingen van Civ 4" te liggen hè... Als je een game decennia lang interessant wilt houden, dan moet je soms het lef hebben om revolutionaire veranderingen in de engine, de strategie, het concept, en de graphics te maken. Dan krijg je altijd weerstand van een paar bittere die-hard fans, maar nieuw is niet altijd slecht. Ik ben voorlopig nog erg tevreden.
Ik lees daar ook veel meningen met positieve reacties. Natuurlijk, er zijn minpunten, maar civ4 was in het begin nog veel zwakker. Maar dat schijnen mensen snel te vergeten.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef VvoorVete het volgende:
Mijn mening+ veel van de meningen op civfanatics :Civ 5 is een zwakke opvolger van civ 4 en lijkt nog niet helemaal 'af'
lees deze thread maar eens: http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=381707quote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik lees daar ook veel meningen met positieve reacties. Natuurlijk, er zijn minpunten, maar civ4 was in het begin nog veel zwakker. Maar dat schijnen mensen snel te vergeten.
Er is geen Civ die ik niet gespeeld heb, inclusief de onofficiele Civs zoals CTP, en dat al meer dan 18 jaar lang. Maar als je het daar graag over wilt hebben, dan vraag ik me af hoe jij de volgende conclusie trekt:quote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef VvoorVete het volgende:
[..]
Tja dat is de demo.
Punt is, natuurlijk schept Civ 4 een verwachting want anders noem je het geen civ 5. Dan had het wel een andere naam gehad zoals Civ: revolution op de consoles bijv. Civ ging altijd meer de diepte in qua gameplay dan andere games en ook ga management. Dit deel dus een stuk minder. Met gold dingen kopen heeft niks te maken met diepgang of echte gameplay. Het is geen droge RTS waar je moet harvesten.
Daarnaast klinkt het alsof je niet alle delen van Civ gespeeld hebt anders had je de vergelijkingen met vorige delen wel begrepen.
.... ervanuitgaande dat je in Civ 1 óók geen units kon stacken, behalve in steden? Het is een geweldige feature die terugkomt, maar niet nieuw of 'de best step yet'.quote:Besides the hexes 1upt is the best and most logical step in CIV yet
quote:I present to you, "Civ3 WAY BETTER than Civ4" wharrrgarbbbl. CivFanatic forum headlines from Civ4's release five years ago.
Lions attacking units... How stupid is that!? (Multi-page thread 1 2)
Entire Game is a bug (Multi-page thread 1 2 3 4 5 6 7 8 9)
Stupid, Evil Civ IV...
This game is making me mad
TRAGEDY ! How could we COMPARE ?
Civ IV: good, but plenty of bad (Multi-page thread 1 2)
Its the little things the make me INSANE!
Poor Performance
Half Baked Release
Shame on Gamespot and IGN!! (Multi-page thread 1 2 3)
Why is this game so highly rated? 'myrantings' (Multi-page thread 1 2)
What a let down!
Civ 4 works for me, but I'm still angry!
This game should have been tested longer? (Multi-page thread 1 2)
The spearman just beated my tank , this game sux and its retarded
What in Sid's name is wrong with the multiplayer server selection window?!?!
Useless Advisors (Multi-page thread 1 2)
With All the Complaints, is it worth buying? (Multi-page thread 1 2 3)
Klopt, Civ4 werd toen echt een stuk beter, maar "pas echt goed"? Zoveel verschil maakten corporations, the apostolic palace, etc ook niet qua gameplay ...quote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond Civ4 ook pas echt goed na Beyond the Sword.
was ik al bang voor...quote:Op donderdag 23 september 2010 12:11 schreef seventhseagulll het volgende:
Volgens mij moet je wachten, ook als je hem met de DVD installeert.
quote:European people who bought it and want to play early, change your download location in steam to one of the US ones (after preloading), close down steam, get a free trial account from a good vpn (I used anonimitynetwork, but any other free one should be good), connect to the VPN, run steam and voila - you can decrypt the game.
Make sure to set steam to offline mode or it will lock civ again after you disconnect from the VPN.
Connect to your VPN, start Steam, unlock the game, PLAY!
Thx! ben het nu aan het proberen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Jibbe het volgende:
Je kunt het spel nu al spelen (heb het nog niet zelf geprobeerd)
[..]
Werkt die?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef ImMaxa het volgende:
Ik haal 'm nu illegaal binnen. Gebruik dat tot mijn exemplaar arriveert met de post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |