Welkomquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Berend. het volgende:
Ik heb dit spel nog nooit eerder gespeeld
Wij kunnen natuurlijk niet ruiken wat jij op je scherm ziet. Maar echt stoere 3d grapics en effecten kan je vergetenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Berend. het volgende:
De graphics zijn zo onwijs lelijk, hoort dat zo?
Da's ook niet zo gek als ik zo naar je avatar kijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Berend. het volgende:
Jammer dat de tut er nog niet is, snap er niets van.
steden verdedigen zichzelf al. ik denk niet dat je een defender nog weer uit je stad krijgt ... je offert hem als het ware op.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Het is een beetje zoeken hé? Tenmiste voor mij. Wat is verstandig in deze versie? Hoe krijg ik een defender uit een stad? etc. enz. En helaas nog nergens een goede guide.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef NoCigar het volgende:
En helaas nog nergens een goede guide.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:11 schreef HalloweenJack het volgende:
Manual staat online.
http://www.civilization5.com/#/community/feature_manual
Nieuw leesvoer tot civ5 uitkomt.
Ja, dank je, maar ik bedoel natuurlijk zo'n fijne door erg ervaren gebruikers geschreven guide voor de ervaren gebruikerquote:
vind je juist niet het zelf uitzoeken in het begin het leukst? lekker allerlei dingen uitproberenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, dank je, maar ik bedoel natuurlijk zo'n fijne door erg ervaren gebruikers geschreven guide voor de ervaren gebruiker. Maar ja, wel verstandig om eens te lezen.
Ik twijfel er niet aan dat ik er 80 euro aan heb besteed,quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef druide het volgende:
Zojuist de demo 'uitgespeeld'. Mijn enthousiasme is eerlijk gezegd wel een beetje gedaald. Civ 5 is gewoon civ 4 maar dan met zeshoeken. Vernieuwende elementen heb ik niet kunnen ontdekken. Het onderhandelen met andere naties misschien een beetje, maar daarmee is ook alles gezegd. Het spel blijft erg leuk, maar ik betwijfel of ik hier 50 euro aan besteed.
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:31 schreef Premium_Quality het volgende:
De game draait beter dan verwacht op mijn oude PC
Je kan de Tech Tree openen en een tech in de toekomst aanklikken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:02 schreef ImMaxa het volgende:
Heb de demo ook "uitgespeeld". Na 100 turns. Ging net wel lekker. Veel informatie, al doet het ook versimpeld aan soms, maar dat kan aan mij liggen, dat ik gewoon nog veel moet ontdekken. Zo miste ik de optie om research vooruit te plannen, net als gebouwen in steden.
Dat kan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:06 schreef karton het volgende:
Die citystates zijn een erg leuke toevoeging maar in de demo vond ik het wel erg druk worden dus hopelijk kan je de hoeveelheid citystates in de eindversie instellen.
Het begin van een pot verschilt niet heel veel, aangezien je bij civ4 ook maar met enkele units bezig was (met verkennen etc). Ik denk dat vooral in de latere fase je veel meer gaat merken van de Social Policies, van het ontbreken van een Stack of Doom, en meer tactiek met de 1 unit per hex en ranged attack.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef druide het volgende:
Zojuist de demo 'uitgespeeld'. Mijn enthousiasme is eerlijk gezegd wel een beetje gedaald. Civ 5 is gewoon civ 4 maar dan met zeshoeken. Vernieuwende elementen heb ik niet kunnen ontdekken. Het onderhandelen met andere naties misschien een beetje, maar daarmee is ook alles gezegd. Het spel blijft erg leuk, maar ik betwijfel of ik hier 50 euro aan besteed.
Waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |