nope,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:54 schreef Frutsel het volgende:
34,95 euro incl. verzending in de pre-order bij mediaoffer.nl
Kent iemand die site?
Heel vreemd, maar de games die ik daar bestel werken vaak niet onlinequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
nope,
heb wel goede ervaringen met Razor1911 of DEViANCE
Dat iemand van 16/17 games download kan ik nog wel begrijpen, maar iemand van 30 moet toch wel over genoeg financiële middelen beschikken om een spel gewoon legaal in de winkel of op het web te kopen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
nope,
heb wel goede ervaringen met Razor1911 of DEViANCE
Systeemeisen zijn idd behoorlijk fors, misschien maar een nieuw proc./mobo etc. halen zodra het spaarloon vrijkomtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef MaxC het volgende:
Dit gaat mijn laptop helaas niet trekken
Moet helaas wachten tot ik een nieuwe laptop ga kopen voordat ik deze kan spelen!
Dat iemand van 16/17 de grap niet snapt kan ik nog wel begrijpen, maar een CEO uit Las Vegas moet toch wel genoeg denkvermogen hebben zoiets te snappenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat iemand van 16/17 games download kan ik nog wel begrijpen, maar iemand van 30 moet toch wel over genoeg financiële middelen beschikken om een spel gewoon legaal in de winkel of op het web te kopen.
Met het maken van zo'n spel maak je ook flink wat kosten natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat iemand van 16/17 de grap niet snapt kan ik nog wel begrijpen, maar een CEO uit Las Vegas moet toch wel genoeg denkvermogen hebben zoiets te snappen
om serieus op de quote in te gaan;
toevallig zou ik gisteren Supreme Commander 2 gaan kopen. Ik heb er al genoeg lol mee gehad en gun het de makers van het spel hier aan te verdienen. Echter toen ik zag dat een steam versie nog steeds ruim ¤30 kost. En de lokale computerboer zelfs nog ¤50 voor het spel vroeg heb ik gepast.
De industrie doet het zichzelf aan. Ik wil best tot bijvoorbeeld ¤20 betalen voor een spel waar ik lol aan beleef, maar ga zeker geen ¤50 betalen. Niet omdat ik het niet kan missen maar puur uit principe
Er mag wat mij betreft zelfs flink winst gemaakt worden, des te meer nieuwe titels zullen er verschijnen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Met het maken van zo'n spel maak je ook flink wat kosten natuurlijk.
Beter zoekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat iemand van 16/17 de grap niet snapt kan ik nog wel begrijpen, maar een CEO uit Las Vegas moet toch wel genoeg denkvermogen hebben zoiets te snappen
om serieus op de quote in te gaan;
toevallig zou ik gisteren Supreme Commander 2 gaan kopen. Ik heb er al genoeg lol mee gehad en gun het de makers van het spel hier aan te verdienen. Echter toen ik zag dat een steam versie nog steeds ruim ¤30 kost. En de lokale computerboer zelfs nog ¤50 voor het spel vroeg heb ik gepast.
De industrie doet het zichzelf aan. Ik wil best tot bijvoorbeeld ¤20 betalen voor een spel waar ik lol aan beleef, maar ga zeker geen ¤50 betalen. Niet omdat ik het niet kan missen maar puur uit principe
"OUR WORDS ARE BACKED WITH NUCLEAR WEAPONS"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:53 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Beter zoeken.
http://www.zavvi.com/game(...)nder-2/10076062.html
Nukes zijn altijd tof. -50 You nuked us![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
"OUR WORDS ARE BACKED WITH NUCLEAR WEAPONS"
WTF.. Dat David Hasselhof reclame voor het filmpje..quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:29 schreef Remqo het volgende:
Video walktrough![]()
http://www.gamespot.com/p(...)--video-walk-through
Echt wel!quote:
Hoe dan? Ik vond het altijd maar irritant, behalve dan als je echt alle religies verzamelde en de religie-specifieke wonderen kon bouwen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef AgLarrr het volgende:
Niiiice. Is 'ie een beetje te draaien op een dual core 2Ghz?
Jammer dat religie er uit gaat trouwens, dat kon je zo briljant inzetten..
Heb het dan vooral over early game. Door er als eerste bij te zijn (kan erg goed met Judaïsm als je Budism/Hinduism niet haalt ivm civ) en het te spammen bij je buren. Op die manier heb je weinig last van ze en kun je veel maken. En met een religion kun je zeker in early game flink border/culture spammen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:44 schreef thomaster het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik vond het altijd maar irritant, behalve dan als je echt alle religies verzamelde en de religie-specifieke wonderen kon bouwen.
Ik hoop het, want ik heb het ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef AgLarrr het volgende:
Niiiice. Is 'ie een beetje te draaien op een dual core 2Ghz?
Fingers crossed inderdaad. Ik ga hem ook sowieso kopen, ondanks (of misschien juist omdat) dat ik nog steeds wekelijks Civ IV met veel plezier speel..quote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik heb het ook.
Ik vermoed/vrees echter dat het wel een patch gaat duren voordat de eerste glitches en traagheden eruit zijn gehaald.
Maar ik zal het wel snel kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |