CIV1 was natuurlijk briljant. Die earth-map was zo gaaf - beetje druk in Europa alleen. Het was ook heel erg vet om zo groot mogelijke steden proberen te krijgen (zag er ook gaaf uit als je dan je stad ging bekijken. Grootste stad die ik wist te bouwen zat in een game met de Egyptenaren... Heliopolis, 36. Muhaha.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:20 schreef Lyrebird het volgende:
Wat er ook gaat gebeuren, ik verwacht niet dat dit spel beter uit zal pakken dan CIV1. Ik kan me nog herinneren hoe ik daar indertijd nietsvermoedend aan begon, met al die gekke blokjes en tekentjes, en hoe ik dat schooljaar bijna bleef hangen, omdat ik geen huiswerk meer maakte. HET spel van de eeuw.
Oh, enne, voor alle CIV fans, vergeet niet om eens naar Cybernations te kijken. We zijn nog steeds op zoek naar spelers voor de FOK alliance.
Al die emotie! wat heerlijk om te zien,quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog tien minuten tot het moment waarop ik slechts jaaaaaaaaaren gewacht heb!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Al die emotie! wat heerlijk om te zien,
geniet ervan jongeman!
Hahahahha.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
steam://install/65900
even invoeren in IE en de demo zal downloaden via Steam!
Tot volgende week!
Thxquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Tot volgende week!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef druide het volgende:
In de VS kunnen ze het hele spel al kopen. Wij moeten nog drie dagen wachten.
Ffff Ik hoop het, ik heb 'm sowieso al gekocht maar ik wil niet tot de 24ste wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
Same here, nog niet gekocht maar dat doe ik gelijk (voor het eerst in een lange tijd, voor pc dan)quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ffff Ik hoop het, ik heb 'm sowieso al gekocht maar ik wil niet tot de 24ste wachten.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
No more turns! No more turns!!
Heb nog Colonization gespeeld zelfsquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:22 schreef karton het volgende:
Heb 1 en 2 nooit gespeed. Deel 3 was mijn Civilization ontmaagding![]()
Civ 4 was geweldig maar Civ5 ziet er wel errug gaaf uit, jammer dat Nederland niet kiesbaar is.
Maar ik had begrepen dat Civ5 modondersteuning heeft dus hopelijk komt dat alsnog goed.
Colonizationquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:25 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Heb nog Colonization gespeeld zelfs
quote:
Nice.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Tot volgende week!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |