Je kunt in UK de LE kopen voor 40-50 euroquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk toch die speciale editie hebben. Poppetjes, wiieeee. Niet dat je wat hebt aan of ooit iets doet met die boekjes en CD-tjes die je erbij krijgt, maar toch... Civ4 had ik ook voor 50 euro gekocht, uit Amerika, met Franse tech tree,.
Wel tachtig euro, het is wel veel geld... En geen speciale maps, volgens mij. Wat denk jij?
System Requirementsquote:
Ik kan hem draaienquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:11 schreef DJKoster het volgende:
[..]
System Requirements
Minimum System Requirements:
Operating System: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.0 GHZ
Memory: 2 GB of RAM
Hard Disk Space: 8 GB Free
DVD-ROM Required for disc-based installation
Video: 256 MB ATI HD2600 XT or better, 256 MB nVidia 7900 GS or better, or
Core i3 or better integrated graphics
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
DirectX® DirectX® version 9.0c
Internet Connection: Required for initial game validation and multiplayer games
Recommended System Requirements:
Operating System: Windows Vista SP2 / Windows 7
Processor: 2.4 GHz Quad Core CPU
Memory: 4 GB of RAM
Graphics: 512 MB ATI 4800 or better, 512 MB nVidia 9800 or better
Internet Connection: Broadband Internet connection recommended
Al vanaf 10:57 bekend hier.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:11 schreef HalloweenJack het volgende:
Manual staat online.
http://www.civilization5.com/#/community/feature_manual
Nieuw leesvoer tot civ5 uitkomt.
Oh, dat had ik gemist.quote:
Wat miste je dan? Ik vond Civ IV juist veel beter dan Civ IIIquote:Op maandag 20 september 2010 22:25 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop dat ik weer een beetje van het gevoel van CivIII terug krijg, dat miste ik toch een beetje bij IV
Ik vond Civ III tofferquote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat miste je dan? Ik vond Civ IV juist veel beter dan Civ III
:dquote:Op dinsdag 21 september 2010 07:53 schreef Monidique het volgende:
Vandaag komt de demo uit!
En ik heb zojuist de LE besteld. Het moest, anders bleef het knagen.
mooi ben half 5 klaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef seventhseagulll het volgende:
De demo komt in ieder geval beschikbaar om vier uur smiddags.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:53 schreef Monidique het volgende:
Vandaag komt de demo uit!
En ik heb zojuist de LE besteld. Het moest, anders bleef het knagen.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
The demo will allow you to play 150 turns.
CIV1 was natuurlijk briljant. Die earth-map was zo gaaf - beetje druk in Europa alleen. Het was ook heel erg vet om zo groot mogelijke steden proberen te krijgen (zag er ook gaaf uit als je dan je stad ging bekijken. Grootste stad die ik wist te bouwen zat in een game met de Egyptenaren... Heliopolis, 36. Muhaha.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:20 schreef Lyrebird het volgende:
Wat er ook gaat gebeuren, ik verwacht niet dat dit spel beter uit zal pakken dan CIV1. Ik kan me nog herinneren hoe ik daar indertijd nietsvermoedend aan begon, met al die gekke blokjes en tekentjes, en hoe ik dat schooljaar bijna bleef hangen, omdat ik geen huiswerk meer maakte. HET spel van de eeuw.
Oh, enne, voor alle CIV fans, vergeet niet om eens naar Cybernations te kijken. We zijn nog steeds op zoek naar spelers voor de FOK alliance.
Al die emotie! wat heerlijk om te zien,quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog tien minuten tot het moment waarop ik slechts jaaaaaaaaaren gewacht heb!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Al die emotie! wat heerlijk om te zien,
geniet ervan jongeman!
Hahahahha.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
steam://install/65900
even invoeren in IE en de demo zal downloaden via Steam!
Tot volgende week!
Thxquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Tot volgende week!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef druide het volgende:
In de VS kunnen ze het hele spel al kopen. Wij moeten nog drie dagen wachten.
Ffff Ik hoop het, ik heb 'm sowieso al gekocht maar ik wil niet tot de 24ste wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
Same here, nog niet gekocht maar dat doe ik gelijk (voor het eerst in een lange tijd, voor pc dan)quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ffff Ik hoop het, ik heb 'm sowieso al gekocht maar ik wil niet tot de 24ste wachten.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
No more turns! No more turns!!
Heb nog Colonization gespeeld zelfsquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:22 schreef karton het volgende:
Heb 1 en 2 nooit gespeed. Deel 3 was mijn Civilization ontmaagding![]()
Civ 4 was geweldig maar Civ5 ziet er wel errug gaaf uit, jammer dat Nederland niet kiesbaar is.
Maar ik had begrepen dat Civ5 modondersteuning heeft dus hopelijk komt dat alsnog goed.
Colonizationquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:25 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Heb nog Colonization gespeeld zelfs
quote:
Nice.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Tot volgende week!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |